Gå til innhold

Trygdesnylter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan starte med å si at jeg ikke har noe imot folk som går på trygd som har det av en GOD grunn, men når det kommer til folk får sutra seg til det fordi de ikke gidder, da blir jeg irritert!

Her sliter vi andre oss ut for pengene våre, mens noen altså sitter på ræva fordi de ikke gidder å jobbe!

Har nettopp fått vite at min tante som attpåtil bor GRATIS hos min bestefar har fått 23.000 utbetalt i trygd i måneden! Hun har selv sagt tidligere at hun er fastbestemt på å bli trygda fordi hu ikke gidder å jobbe og nå har hu jammen klart det! Sitter og drikker så og si hver dag og røyker for 6000 kr i måneden! Røyken alene for 6000, hvem vet hvor mye hu bruker på alkohol.

Rettferdigheten lenge leve!

Anonymous poster hash: 02036...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meld hu inn? Nav sjekker opp folk i disse dager og visst du virkelig er forbanna på hun så kan du foreks ta opp samtale med hun.



Anonymous poster hash: f6e2e...49b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalt 23 000 i mnd?? Høres rart ut, har hun hatt et veldig inntektsbringende arbeid tidligere, for slik jeg har lest i tidligere tråder så ligger gjennomsnittlig utbetaling i mnd på ca 13-15 000? Er du sikker på at dette stemmer, eller er det rett og slett "prat" som man tror stemmer men som overhodet ikke gjør det? Det skal ganskemye til å få uføretrygd i dag, flere år med sjekking av medisinske spesialister, og kanskje etter mange år, uføretrygd.

Anonymous poster hash: ca692...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan starte med å si at jeg ikke har noe imot folk som går på trygd som har det av en GOD grunn, men når det kommer til folk får sutra seg til det fordi de ikke gidder, da blir jeg irritert!

Her sliter vi andre oss ut for pengene våre, mens noen altså sitter på ræva fordi de ikke gidder å jobbe!

Har nettopp fått vite at min tante som attpåtil bor GRATIS hos min bestefar har fått 23.000 utbetalt i trygd i måneden! Hun har selv sagt tidligere at hun er fastbestemt på å bli trygda fordi hu ikke gidder å jobbe og nå har hu jammen klart det! Sitter og drikker så og si hver dag og røyker for 6000 kr i måneden! Røyken alene for 6000, hvem vet hvor mye hu bruker på alkohol.

Rettferdigheten lenge leve!

Anonymous poster hash: 02036...979

Det at tanten din bor gratis, røyker og drikker er ikke en sak for NAV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun 23000 i måneden, så har hun jobbet ganske mye. Hvis ikke så har hun minstesats på 13-14000 i måneden.



Anonymous poster hash: 2fa4b...69c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun 23000 i måneden, så har hun jobbet ganske mye. Hvis ikke så har hun minstesats på 13-14000 i måneden. Anonymous poster hash: 2fa4b...69c

Minstesatsen er ennå lavere, rundt 12 000...

Anonymous poster hash: b9111...61a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...