Gå til innhold

Ebay Kalendergaver 2014-tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse mobilcoverne er faktisk imponerende fine! Utrolig bra kvalitet til den prisen, så et tips om noen har kalendervenner med Sony Xperia Z2. De finnes sikkert til andre mobiler også.

Og disse isbitformene er så festlige at jeg knapt tør dele dem her i tilfelle noen av kalendervenninnene mine ser det. Jeg har allerede bestilt sånne og vurderer å kjøpe flere til eget bruk.

Pingvin-isbiter:

http://www.ebay.com/itm/Silicone-Penguin-Ice-Cube-Tray-Mould-Bar-Party-Drink-Jelly-Chocolate-Candy-Mold-/141344811592?pt=AU_Barware&hash=item20e8ceaa48

Hva med noen drinkpinner?

De er fine når man har fest. Hver gjest kan ha sin egen pinne, så husker de hvilket glass som er deres.

http://www.ebay.com/itm/New-5pcs-230mm-Plastic-Cocktail-Drink-Stirrers-Swizzle-Sticks-Party-Bar-Tool/330855438676?_trksid=p3984.c100052.m2206&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D25254%26meid%3D2b59f057c06d48bc8b6a67dc93aa48ab%26pid%3D100052%26prg%3D10637%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D330855426919

Her er noen snømenn, for dem som ikke likte juletreet.

http://www.ebay.com/itm/1pc-Xmas-Mini-Snowman-Flashing-Lights-Christmas-Tree-Hanging-Child-Decor-Gift-/360796274957?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item540122410d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte på... Kanskje noen av damene ville svart på om de hadde syns det var en idé at man ga dem en ting fra dette her, hver dag fram til julaften?

Det er jo bare femten ting. Men da kan jeg kanskje gi noe annet imellom.

Syns dere det er dårlig kvalitet og en dum idé? :sjenert:

http://www.ebay.com/itm/15pcs-Make-Up-Tool-Brush-Set-Foundaton-Eyeshadow-Mascara-Lip-Brushes-Eyebrow-Kit-/331088456599?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Sets_LE&hash=item4d1668eb97

Jeg kunne foreksempel delt ut disse tingene her på de andre dagene..?

http://www.ebay.com/itm/Nail-Clipper-Manicure-Grooming-Kit-Pedicure-Beauty-Care-Set-Stainless-Steel-SK-/371120245031?pt=US_Nail_Care&var=&hash=item56687d8927

Jeg håper dere sier det, hvis det er en dum idé.

Jeg ville ikke ønsket meg slike. De fleste kvinner har allerede det meste de trenger.

Anonymous poster hash: f22bf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ønsket meg slike. De fleste kvinner har allerede det meste de trenger.

Anonymous poster hash: f22bf...654

Ok.

Er det noe annet som er bedre?

Hun har masse sokker, hårgreier, pynt i hyllene ( :roll: ) og små duppedingser til skrivepulten...

Godis er ikke velkomment.

[Følger tråden]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med te?

Ville dere likt å fått te i sokken?

(Jeg tenker da å benytte sokken som kalender, med å putte en ny ting oppi, hver dag.)

P.S Det utakknemmelige barnet fra i fjor, får ikke sokk i år.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Er det noe annet som er bedre?

Hun har masse sokker, hårgreier, pynt i hyllene ( :roll: ) og små duppedingser til skrivepulten...

Godis er ikke velkomment.

[Følger tråden]

Det jeg ville likt å få i en julestrømpe er:

-sokker (har mange, ja, men de slites fort og noen morgener sliter jeg med å finne rene hele par)

-refleksvest (til jogging om vinteren)

-pocketbok (alltid kos med nye bøker..)

-garn (jeg har strikkedilla)

-deksel til mobilen med julemønster

-dameblad, julenummer

-jule DVD

-blistex (sprukne lepper om vinteren)

-pepperkakeformer (et sett kan deles opp på flere dager, og så brukes den dagen dere baker)

-god håndkrem

-nye fingervotter/hansker

-skjerf

-kjøleskapsmagnet

Ser at jeg har satt opp noen ganske dyre gaver, så for å ikke ta helt av på pris, må man nesten ty til noe billig ala godis el. Har få forslag på billigdagene. Tyggegummi? Kondom med smak?

Anonymous poster hash: d8d24...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med te?

Ville dere likt å fått te i sokken?

(Jeg tenker da å benytte sokken som kalender, med å putte en ny ting oppi, hver dag.)

P.S Det utakknemmelige barnet fra i fjor, får ikke sokk i år.

Ja, takk til te. I alle fall om den er litt spesiell. (altså ikke det man kjøper på kiwi).

Og veldig gjerne julekaffe.

Anonymous poster hash: d8d24...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ville likt å få i en julestrømpe er:

-sokker (har mange, ja, men de slites fort og noen morgener sliter jeg med å finne rene hele par)

-refleksvest (til jogging om vinteren)

-pocketbok (alltid kos med nye bøker..)

-garn (jeg har strikkedilla)

-deksel til mobilen med julemønster

-dameblad, julenummer

-jule DVD

-blistex (sprukne lepper om vinteren)

-pepperkakeformer (et sett kan deles opp på flere dager, og så brukes den dagen dere baker)

-god håndkrem

-nye fingervotter/hansker

-skjerf

-kjøleskapsmagnet

Ser at jeg har satt opp noen ganske dyre gaver, så for å ikke ta helt av på pris, må man nesten ty til noe billig ala godis el. Har få forslag på billigdagene. Tyggegummi? Kondom med smak?

Anonymous poster hash: d8d24...5a7

Ja, takk til te. I alle fall om den er litt spesiell. (altså ikke det man kjøper på kiwi).

Og veldig gjerne julekaffe.

Anonymous poster hash: d8d24...5a7

Oki :)

Takker for tips og råd.

DVD'er og sånt regner jeg som julepakke til juleaften.

Men dameblad og håndkrem kan jeg jo putte oppi.

Garn har jeg ikke greie på, så det tror jeg ikke at jeg kjøper...

Kan man putte neddi en sånn en, sammen med te som man kjøper hos Kiwi?

http://www.ebay.com/itm/New-Heart-Shape-Stainless-Steel-Infuser-Filter-Strainer-Tea-Spice-Ball-Spoon-/400486061742?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d3ed456ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :)

Takker for tips og råd.

DVD'er og sånt regner jeg som julepakke til juleaften.

Men dameblad og håndkrem kan jeg jo putte oppi.

Garn har jeg ikke greie på, så det tror jeg ikke at jeg kjøper...

Kan man putte neddi en sånn en, sammen med te som man kjøper hos Kiwi?

http://www.ebay.com/itm/New-Heart-Shape-Stainless-Steel-Infuser-Filter-Strainer-Tea-Spice-Ball-Spoon-/400486061742?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d3ed456ae

Ja :) God ide.

Anonymous poster hash: d6964...263

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Er det noe annet som er bedre?

Hun har masse sokker, hårgreier, pynt i hyllene ( :roll: ) og små duppedingser til skrivepulten...

Godis er ikke velkomment.

[Følger tråden]

hvis du har tenkt å kjøpe den pakken med sminkekoster for så å dele ut én hver dag, så hadde jeg droppet det og heller gått for en fin julegave.

Hadde jeg fått det av min samboer så hadde jeg synes det blitt innmari kjedelig i lengden og litt tafatt..... Hadde foretrukket at han droppet det istedet for å gi det samme hver eneste dag fordi han følte han måtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...