Gå til innhold

Ebay Kalendergaver 2014-tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Hvilken genial tråd! Jeg har også tenkt å kjøpe noen kalendergaver på Ebay og tar gjerne i mot gode tips! :) Takket være Solknapp sine tips endte jeg opp med å kjøpe meg et nytt putetrekk :danse:

Så også veldig monn i de der julekakelappene men vet ikke om jeg tør å bestille siden de ser ut til å sende tilfeldige typer og det er de pepperkakene jeg vil ha, ikke potetchipsene.

Ellers har jeg selv vurdert noen av disse småtteriene som artige (og billige) kalendergaver:

Søte handlenett til ca 6 kr (disse fås også kjøpt i sett på fem i ass. farger)

Fine ankelsokker til ca 6 kr (jeg har et par selv og de er veldig gode. God kvalitet)

Morsomme strømpebukser. Pris 12-28 kr etter type.

Smykke 6 kr

Hurtigtørkende mikrofiberhåndkle 9 kr

Kakeformer 6 kr

Små poser til å putte løse godterier e.l. i til 6 kr (fin ide dersom man lager hjemmelaget godis)

Lyspærenøkkelring 6 kr

Skal selvsagt dele mer dersom jeg finner noe spennende :) Ser også frem til flere gode ideer fra dere andre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt å lage pakkekalender til noen i år, men det har jeg ikke tenkt de årene jeg har gjort det heller så man vet aldri.... :fnise:

Jeg kjøper ikke leker til barn fra ebay som jeg ikke vet at er ekte. Klær er jeg ikke like nøye med for de vasker jeg alltid før barna får de på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg gjort mitt aller første kjøp på e-bay,og det blir neppe det siste. Her blir det en bursdagsgave til min datter som snart er 11 år.

Jeg kjøpte en søt rosa lommebok med hjerter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en etterlengtet cd med musikken fra Disney serien Violetta også.

Den har jeg lett etter,så nå blir hun nok glad når hun får den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort mitt aller første kjøp på e-bay,og det blir neppe det siste. Her blir det en bursdagsgave til min datter som snart er 11 år.

Jeg kjøpte en søt rosa lommebok med hjerter på.

Det ble en etterlengtet cd med musikken fra Disney serien Violetta også.

Den har jeg lett etter,så nå blir hun nok glad når hun får den.

Du må legge ved linker.

Anonymous poster hash: c13fc...9c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Er så skeptisk på å kjøpe slik over nett. Hvordan er det i forhold til det man kjøper her? innhold, holdbarhet, stoffer osv?

Jeg er egentlig veldig skeptisk til det selv. Har aldri bestilt godteri eller mat over nettet, så det er jeg ikke sikker på. Men denne selgeren holder til i England, så da tenker jeg det er trygt :) mulig jeg er naiv, men?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Hvilken genial tråd! Jeg har også tenkt å kjøpe noen kalendergaver på Ebay og tar gjerne i mot gode tips! :) Takket være Solknapp sine tips endte jeg opp med å kjøpe meg et nytt putetrekk :danse:

Så også veldig monn i de der julekakelappene men vet ikke om jeg tør å bestille siden de ser ut til å sende tilfeldige typer og det er de pepperkakene jeg vil ha, ikke potetchipsene.

Ellers har jeg selv vurdert noen av disse småtteriene som artige (og billige) kalendergaver:

Kakeformer 6 kr

Skal selvsagt dele mer dersom jeg finner noe spennende :) Ser også frem til flere gode ideer fra dere andre!

De kakeformene har jeg kjøpt. Er veldig fornøyd med kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...