Gå til innhold

Ebay Kalendergaver 2014-tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du begynt å tenke på julekalendergaver, men mangler ideer? Eller kanskje du har flere linker du vil dele? Da er denne tråden for deg.

Har diskutterer vi og legger ut linker til våre beste eBay funn.



Anonymous poster hash: f22bf...654
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fluttershy

Denne må jeg få med meg. Er selv på jakt etter gaver til jente på 6 år. Og kaaaaanskje noen små ting til mannen hvis han er ekstra snill.

Kommer med linker selv etter hvert som jeg finner ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i denne tråden!
Jeg har lagt en del i kalendergavelista mi, og kan legge ut noe av det her etterpå.

Jeg handler til mine søstre på 25-30 (tradisjon, vi synes det er så koselig), samboer på 31 også tenker jeg å lage noe småtteri til bonusjenta på 2 når hun er her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Likte flyene!! :)
Edit: helt til jeg så at de var 5 cm. Aaalt for lite, får jo ikke lekt med de, og det er jo for små til å være fin pynt. Hehe..


Her er det jeg har i listen min. Har ikke kjøpt noe, og vet ikke om jeg skal ha alt. Må bare ha litt å velge mellom.

Klokke i blå/grønn med anker. 19,-
Mobilveske (evt ipod) du har rundt halsen. 20,-

Uglearmbånd, bredt. 16,-

Ugleskjerf. 31,-

Tynt skjerf. 16,-

mint statementsmykke (vinger), 13,-

Brødskivekutter i dinosaur, 10,-
Disney og hello kitty truser, 4pc, 60,-
Søte postit/bokmerke-lapper, 6,-
morsom posebag til småting, 8,-
retro pengepung, 7,-
banankutter, 7,-
søte bananpussegummi/viskelær, 9,-
morsomme hundeovnskluter/hansker, 10,-
øyenskygge i mørke toner, 31,-
infiniti armbånd, sølv, 6,-
langt uglesmykke, 7,-
tannbørsteholder, 7,-
søt vaskeklut, 12,-
elefantskjerf, 26,-
Små vannflasker, kjempefine - de lekker ikke har jeg hørt, 18,-

... det var det foreløpig :nigo:

Endret av studenten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

*følge med* Jeg tenker å lage til samboer og hunden vår (de får den på deling…) :)

Endret av bustyvel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*følge med* Jeg tenker å lage til samboer og hunden vår (de får den på deling…) :)

da må du jo ha slik hundeslips til julaften :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge?

Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette?



Anonymous poster hash: bb683...3ee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge?

Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette?

Anonymous poster hash: bb683...3ee

Tenker aldri på det, uansett om jeg kjøper i Norge, på nettet eller på ferie i utlandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er veldig kjip jeg nå, men når dere kjøper leker og barnetøy via eBay - tenker dere på om dette er testet for fritt for kjemikalier? At det holder forskriftsmessig stand i forhold til brannsikkerhet, små løse deler etc sånn som leker som importeres for salg i butikk her i Norge?

Som voksen tåler man jo litt mer enn små unger, så jeg lurer på om dere tenker på dette?

Anonymous poster hash: bb683...3ee

jeg kjøper ikke leker til små barn. Typ de mest kjente bamsene og tyggelekene fordi de fleste ikke er frie, så det har jeg aldri kjøpt.

Når det gjelder klær så fryser jeg de eller vasker de et par ganger før bruk, og da skal det være trygt. :) har vel kjøpt kanskje to barneplagg da, men jeg kjøper mye klær til meg selv.

Man ser jo litt før man bestiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så teit! Sånn må jeg kjøpe til hunden til mamma..

ikke sant! Må nok kjøpe slik i kalendergave til søstrene mine med hunder :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuh her vil jeg henge. Skal lage kalender til ei venninne på 24 i år, så trenger litt ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kjøper ikke leker til små barn. Typ de mest kjente bamsene og tyggelekene fordi de fleste ikke er frie, så det har jeg aldri kjøpt.

Når det gjelder klær så fryser jeg de eller vasker de et par ganger før bruk, og da skal det være trygt. :) har vel kjøpt kanskje to barneplagg da, men jeg kjøper mye klær til meg selv.

Man ser jo litt før man bestiller.

Hvordan ser du for deg at frysing skal fjerne kjemikalier?

Anonymous poster hash: e79fc...5d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser du for deg at frysing skal fjerne kjemikalier?

Anonymous poster hash: e79fc...5d0

hvordan ser du for deg å ikke gjøre noe fjerner noe som helst?

jeg fryser noe for å få vekk den verste lukten som kommer av mye kjemikaler og at de masseproduserer på fabrikkene i kina. Fryseren hjelper for det. Det kan også forekomme at det kommer med små kryp i pakkene fra Kina (det er ikke sikkert du ser dem engang), og fryseren kan være bra for det også.

Men de som velger å ikke gjøre noe, og bare kle de på seg selv eller barna gjør jo det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fantastisk tråd! Skulle bestille kalendergaven til typen i fjor men plutselig var det desember og litt for sent... Klarte aldri finne ut hva jeg skulle kjøpe. Så da prøver jeg på nytt i år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...