Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har et proteinpulver som ikke smaker høgg å anbefale? Gjerne billig også.

Tenker å bruke det til frokost og før/etter treninger. Litt som måltidserstatter også..

Er også ute etter jojobaolje, noen som kan anbefale en? :)

http://www.iherb.com/Desert-Essence-100-Pure-Jojoba-Oil-4-fl-oz-118-ml/3581#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=jojoba%20oil&rc=2047&sr=null&ic=2

Har denne. Veldig god til en rimelig pris. :)

Anonymous poster hash: d06ae...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sminkefjerner/ansiktsrens/toner, noen som har prøvd noen som er verdt å teste ut? :-)



Anonymous poster hash: 4df96...506
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det slutt på DHL-tilbudet igjen! :(

DHL Express- International — $8.00

Estimated Delivery Date: September 05, 2014 - September 08, 2014

Usually Takes 2-4 days, with tracking number

Please don’t use a P.O. (post office) box. Max 150 lbs.

Extra shipping discount for orders over $60.00!

Also receive a minimum 5% off your order total if it is over $60.00!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var $9 for en pakke under 1kg i går kveld... Og nå må jeg betale over $10 for 1,7kg, som er innafor Intl.airmail vekta og frakt pris på $4.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle handlet meg spirulina siden alle skryter over hvor mye energi de får av det. Jeg har smakt pulveret og synes ikke det er noe særlig. Tips til hvordan man enkelt får det ned mottas med takk.

Er det noen som kan tipse om spirulina i pilleform som er lovlig å bestille til Norge? Er disse lovlige?

http://www.iherb.com/Now-Foods-100-Natural-Spirulina-500-Tablets/783

Skulle gjerne også hatt tips til hvordan man kan bruke pomegranate powder. Fikk en pose av en venninne som ikke likte det, og står igjen her som et spørsmålstegn.



Anonymous poster hash: e910c...104
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne også hatt tips til hvordan man kan bruke pomegranate powder. Fikk en pose av en venninne som ikke likte det, og står igjen her som et spørsmålstegn.

Anonymous poster hash: e910c...104

Eg like å dyppe banan i pulveret, sunt og godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det er så morro å sitte på coverbrands.no og le av alle som blir lurt til å kjøpe ting dyrere der, både med og uten rabattkodene til bloggerne :fnise:

Loool.

Jaja, her er liste over ting jeg har kjøpt i det siste:

Bodywash fra Nubian Heritage i Honey og Black Seed.

Om dere skal kjøpe bodywash fra noe som helst merke fra iherb, kjøp fra Nubian Heritage! Både jeg og min mor elsker de. Tror forresten hele familien bruker de, om det er få av de i huset forsvinner min alltid fra dusjen min... :glare: Huden blir myk, de lukter fantastisk, er supermilde og ingrediensene er top notch. Prisen er også ganske bra for hva du får. Har ikke prøvd denne varianten før, men tror neppe jeg blir skuffet.

Aubrey Organics Herbal Bath:

Denne blir man helt mellow og ahhh i kroppen av. Har savnet den ganske mye da jeg var tom, er et godt kjøp. Lukten er unisex og urtete uten at den blir for intens.

Light Mountain, neutral henna:

Henna blir stort sett brukt for å farge håret, denne er såkalt nøytral og er som en hårkur som gir tykkelse til håret og pleier det. Aldri prøvd før, men er spent på å teste.

Emu olje:

Får dilla på oljer om vinteren, tror ikke jeg har prøvd emu olje før...? Håper det er bra, hvis ikke gir jeg den til min mor som trenger mer næring til huden sin enn jeg gjør.

Liten prøve av mint julip maske fra Queen Helene

Har aldri prøvd den før da den virker billig og opphypet, men heiv den i for å fylle opp ordren.

E.L.F Eyebrow Lifter og Filler

Har klart å miste brynpudderet mitt for øyeblikket, finner det ikke, håper denne kan være en grei erstatning til jeg klarer å jakte den ned igjen :bond: Sikkert katten som har rotet den vekk, kleptoen stjeler alltid sminken min (nei, jeg kødder ikke...).

E.L.F Makeup Mist

Får sikkert urenheter av denne, men den var billig og får mye skryt for å sette sminken usedvanlig bra.

Øyevippeserum fra Larenim

Jeg er skeptisk til øyevippeserumer da de virker litt skumle ingrediensemessig, men denne så ganske grei og naturlig ut. Er fornøyd med vanlig castorolje på både vipper og bryn, men det er litt klissete. Gir tilbakemelding om det gir effekt :)

Eco Tools Flat Eyeliner

Har savnet en flat børste som kan presse eyeliner inn i vipperoten (tightlining), håper denne er tynn og presis nok til den jobben.

E.L.F falske øyenvipper, natural

Bruker egentlig bare mascara til vanlig da det gir bra nok effekt, selv som den sminkefanatikeren jeg er har jeg faktisk aldri påført et par falske vipper før. Håper de ser fine ut til tross for at de er så grisebillige.

E.L.F Lip Balm, Nice and Nautural

Denne har jeg hatt på watchen ganske lenge, liker veldig godt lyse rosafarger, og siden den har spf i tillegg fanget den interessen min.

Da blir det ikke noe iherb på en stund, selv om enkeltting er billig blir det jo et viss samlet beløp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Skulle handlet meg spirulina siden alle skryter over hvor mye energi de får av det. Jeg har smakt pulveret og synes ikke det er noe særlig. Tips til hvordan man enkelt får det ned mottas med takk.

Er det noen som kan tipse om spirulina i pilleform som er lovlig å bestille til Norge? Er disse lovlige?

http://www.iherb.com/Now-Foods-100-Natural-Spirulina-500-Tablets/783

Skulle gjerne også hatt tips til hvordan man kan bruke pomegranate powder. Fikk en pose av en venninne som ikke likte det, og står igjen her som et spørsmålstegn.

Anonymous poster hash: e910c...104

Har bestilt spirulina flere ganger og det har gått gjennom, trodde det var lovlig? Kjøper piller, pulveret er vondt å få ned. Smaker nasty, høy blandet med nyklippet gress. Eller blander jeg det med hvetegress? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Bestilte to forskjellige barer fra Quest. Chocolate chip og brownie. Den med browniesmak var forferdelig. Ekkel smak og vanskelig å tygge.

Chocolate chip var ok, men tror ikke jeg skal kjøpe de igjen.

Heldigvis syns samboer at den med browniesmak var grei, så slipper jeg å kaste den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en pakke for noen uker siden, og her er noe av innholdet til høsten:

Sukkerskrubb:

http://www.iherb.com/Deep-Steep-Sugar-Scrub-Rosemary-Mint-8-oz-226-g/54686

Finkornet og veldig forsiktig som skrubb, fruktende og lukter herlig. :nigo: Litt sitrongress-aktig, faktisk.

Håndskrubb:

http://www.iherb.com/Deep-Steep-Hand-Scrub-Brown-Sugar-Vanilla-2-oz-59-g/54724

Den funker ok som håndskrubb, men den lukter høgg. Type syntetisk parfymelukt sensitive meg får hodepine av. :vetikke: Snodig siden de to er fra samme firma og den over virker være helt naturlig.

Body butter:

http://www.iherb.com/Organix-South-Balancing-Therap-Tamanu-Body-Butter-4-oz-113-g/35498

Herlig sak. Lukter tamanu-olje og lite annet, så de som hater lukten hater nok denne, men den gjør huden myyyyk og fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert at det tidligere i tråden har vært mange som har vært begeistret for Badger's produkter.

Merket er nå blandt ukens "specials" og man får dermed 20% avslag på Badger-produkter frem til neste onsdag.



Anonymous poster hash: a6913...160
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DHL Express- International — $8.00

Bestilte fra iHerb flere ganger siden sommer i år da jeg oppdaget denne nettbutikken. Vært ganske fornøyd. Betalt 8 USD for DHL Express levering rett på døra, som regel har dette gått på 1-3 dager, men nå siste gang gikk det tregere, 5 virkedager. Da jeg bestilte i dag, så så jeg at 8 USD hadde forandret seg til 10.64 USD for akkurat samme forsendelse. Dvs. en økning i 33% på frakt. Da valgte jeg heller 4 USD, uten pakkesporing i normal post.

Om noen vil sjekke om de får tilsvarende fraktkostnader, så kan de legge disse to produktene i handlevognen sin, og se på fraktpris uten å bestille:

(Linkene er uten referal code, men virker ikke uten nummerkoden bakerst (varenr?), om du ikke vil klikke på dem, gå til iherb.com og søk opp produktnavn som vist i selve lenken - la musen hvile over lenken for å se navnet på varen)

http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-Raw-Chia-Seeds-16-oz-454-g/14042

http://www.iherb.com/Clif-Bar-Energy-Bar-Coconut-Chocolate-Chip-12-Bars-2-4-oz-68-g-Per-Bar/45331

Fikk som svar på henvendelse til iHerb at dette var en del av DHL's årlige justering av pris bla. bla. Men jeg har sjekket en del og funnet ut at tidligere prisstigninger har ligget på ca 5%, derfor er det rart at vi nå plutselig får en prisstigning på 33%.

For 10.000 bestillinger som tidligere var på 8 USD i frakt hver, så har vi altså nå 10.64 til Norge, dette gir et mellomlegg på 26400 USD = ca 158000 kr. Det er kanskje ikke en uoverkommelig kostnad pr. kunde, men det jeg forsøker å få klarhet i er om dette er en reell økning fra DHL sin side, eller om det er iHerb som skummer fløten her, i såtilfelle kan det være en sak for diverse forbrukermyndigheter.

Har nå bedt iHerb om et utfyllende svar i saken, så får jeg se om det kommer. Rent prinsippielt er en kostnadsøkning på 33% ganske mye, og det må kunne ligge en forklaring i bunn her.

Skal prøve å gi en tilbakemelding her på hvordan det går med postfrakten på 4 USD som et beregnet til å ta 10 dager - og blir spennende å se om den kommer direkte i postkassen, eller om den må hentes på postkontoret.

Det var veldig greit med DHL, da det kommer rett på døra, og man kan også legge en fullmakt ved dørmatta, så legger de igjen pakken, og man kan da altså motta den selv om man ikke er hjemme, noe som er veldig greit.

Er det forresten noen som har eksperimentert med å sette opp en ekstra stor postkasse, vil man da få pakker som er for store for en vanlig postkasse til denne, eller er dette systembestemmelser i posten, slik at pakker under en viss størrelse ikke blir sendt ut. Selv om det ikke er veldig mye arbeid, så er det alltid litt ekstra bry å hente pakker på posten, kontra å få dem hjemme.

Man kunne si at dette er mye gnål for ingenting, men rent prinsippmessig synes jeg det er verdt å ta tak i, da jeg av prinsipp alltid har mislikt at store selskaper skrur på inntjeningsknappen og legger på et gebyr her og der, eller en skjult kostnad der og her for å øke inntjeningen uten å gi kunden reell merverdi.

Det er fortsatt gunstige priser, både på varer og levering, for all del! :)

Endret av Costellor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)Er det forresten noen som har eksperimentert med å sette opp en ekstra stor postkasse, vil man da få pakker som er for store for en vanlig postkasse til denne, eller er dette systembestemmelser i posten, slik at pakker under en viss størrelse ikke blir sendt ut. Selv om det ikke er veldig mye arbeid, så er det alltid litt ekstra bry å hente pakker på posten, kontra å få dem hjemme.

Jeg får mine <2 kg iHerb pakker rett i postkassen, har en såkalt stor postkasse som jeg kjøpte på Posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte to forskjellige barer fra Quest. Chocolate chip og brownie. Den med browniesmak var forferdelig. Ekkel smak og vanskelig å tygge.

Chocolate chip var ok, men tror ikke jeg skal kjøpe de igjen.

Heldigvis syns samboer at den med browniesmak var grei, så slipper jeg å kaste den :)

Du må varme den i microen, da blir den bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan dere anbefale deres beste kjøp innenfor mat og skjønnhet? Jeg skal lage julekalender til min far og mor - og jeg tror iHerb er et perfekt sted for det!

Pappa elsker sunn snacks og smake ny mat, f.eks eplechips osv, mens jeg vil ha hudpleie/velværeprodukter til mamma.

Tips?



Anonymous poster hash: 87abc...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...