Gå til innhold

Greit å avlyse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En av mine foreldre skal ha en bypass operasjon på en onsdag. Helgen før skal jeg egentlig bort. Men jeg vet at min forelder gruer seg veldig, og jeg er selv nervøs og tankefull angående dette. Er det "godkjent" å avlyse turen jeg egentlig skal på?Dette er en tur over hele helgen. Jeg vil bare være hos min forelder helgen før. Vi har nettopp fått vite at det må en operasjon til, og turen var planlagt før det.

Jeg kjenner at det har blitt mye i sommer med dødsfall i nærmeste familie, jeg er syk selv og driver med utredninger, mannen har utredninger, og nå dette med hjerteoperasjon på en av mine foreldre. Jeg kjenner at detter nok nå, og jeg vil egentlig bare stoppe verden og gå av.

Anonymous poster hash: 7add0...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av mine foreldre skal ha en bypass operasjon på en onsdag. Helgen før skal jeg egentlig bort. Men jeg vet at min forelder gruer seg veldig, og jeg er selv nervøs og tankefull angående dette. Er det "godkjent" å avlyse turen jeg egentlig skal på?Dette er en tur over hele helgen. Jeg vil bare være hos min forelder helgen før. Vi har nettopp fått vite at det må en operasjon til, og turen var planlagt før det.

Jeg kjenner at det har blitt mye i sommer med dødsfall i nærmeste familie, jeg er syk selv og driver med utredninger, mannen har utredninger, og nå dette med hjerteoperasjon på en av mine foreldre. Jeg kjenner at detter nok nå, og jeg vil egentlig bare stoppe verden og gå av.Anonymous poster hash: 7add0...565

Selvfølgelig er det greit å avlyse i sånne situasjoner!

Lykke til med alt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naturligvis. Ta vare på dine foreldre, du har dem ikke for evig.

Anonymous poster hash: 57e69...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være lov. Familie først! Lykke til!

Anonymous poster hash: f3b70...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...