Gå til innhold

Aktuelle årsaker til å ikke være med på IKEA?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Du må lage en vinn-vinn stiuasjon..."blir jeg med på IKEA så må du være med meg på ****" eller "blir jeg med på IKEA så skal jeg ha kopiskveld med fotball hjemme hos oss på fredag" eller noe slikt.

Men hvorfor kan hun ikke bare godta at du ikke vil være med? Hun vet jo tydeligvis selv hva hun skal kjøpe, så hvorfor må du være med? Kan hun ikke ta med seg en venninne eller sin mor? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare nødt til og slå ut en tann eller noe. Høres ikke ut som du har så mye valg , sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke dra til IKEA nå! IKEA er overfylt og utsolgt for alt i august og september. Alle studentene skal jo ha sitt!



Anonymous poster hash: 70f15...7d0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lage en vinn-vinn stiuasjon..."blir jeg med på IKEA så må du være med meg på ****" eller "blir jeg med på IKEA så skal jeg ha kopiskveld med fotball hjemme hos oss på fredag" eller noe slikt.

Men hvorfor kan hun ikke bare godta at du ikke vil være med? Hun vet jo tydeligvis selv hva hun skal kjøpe, så hvorfor må du være med? Kan hun ikke ta med seg en venninne eller sin mor? :P

Kompiskveld med fotball foregår på søndag. Jeg trenger ikke forhandle om det. Det er spikret, somregel.

Derfor vasker jeg på lørdag og støvesuger på mandag.

Mor og veninne var forøvrig med. I tillegg til meg.

Vinn-vinn situasjonen var at jeg fikk nedlagt veto mot Billy hylle og Klobo toseters sofa.

Du er bare nødt til og slå ut en tann eller noe. Høres ikke ut som du har så mye valg , sorry :)

Skal forsøke å få til dette neste gang.

Bestille tannlegetime, kan jeg jo uansett forsøke å dra til med.

Kan man få det på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke dra til IKEA nå! IKEA er overfylt og utsolgt for alt i august og september. Alle studentene skal jo ha sitt!

Anonymous poster hash: 70f15...7d0

Det er nettopp det det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg gjør mye jeg ikke har lyst til, men jeg griner ikke over det på Kvinneguiden.

Hvorfor gjør du mye du ikke har lyst til...?

Det hadde ikke jeg gjort.

Anonymous poster hash: 3f274...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompiskveld med fotball foregår på søndag. Jeg trenger ikke forhandle om det. Det er spikret, somregel.

Derfor vasker jeg på lørdag og støvesuger på mandag.

Mor og veninne var forøvrig med. I tillegg til meg.

Vinn-vinn situasjonen var at jeg fikk nedlagt veto mot Billy hylle og Klobo toseters sofa.

Skal forsøke å få til dette neste gang.

Bestille tannlegetime, kan jeg jo uansett forsøke å dra til med.

Kan man få det på dagen?

Kompiskveld med fotball foregår på søndag. Jeg trenger ikke forhandle om det. Det er spikret, somregel.

Derfor vasker jeg på lørdag og støvesuger på mandag.

Mor og veninne var forøvrig med. I tillegg til meg.

Vinn-vinn situasjonen var at jeg fikk nedlagt veto mot Billy hylle og Klobo toseters sofa.

Skal forsøke å få til dette neste gang.

Bestille tannlegetime, kan jeg jo uansett forsøke å dra til med.

Kan man få det på dagen?

Pleier og gå greit hos min i hvert fall. Men da må det sikkert være noe akutt . Eventuelt simulere heksekudd el. Og dra til kiropraktor .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å få til dette neste gang.

Bestille tannlegetime, kan jeg jo uansett forsøke å dra til med.

Kan man få det på dagen?

Hva med å si en stund før dere går at du plutselig ble så dårlig i magen? Eller liksom fikk en telefon av en kompis om du kunne komme å hjelpe å fikse bilen hans eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har gjort alt dette. Med unntak av å fise.

Jeg har også løst sudoku, med en av de korte blyantene.

:fnise:

Anonymous poster hash: c9207...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette er grunnen til at de selger alkohol på IKEA her omkring...

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For alt det er verdt - Tøytigern, du har min dypeste sympati! :blomst:

Og får virkelig håpe det blir lenge til neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke kvinner som haler og drar med mannen på IKEA. I stedet for en sur mann vil jeg heller sose rundt i fred og fordraglighet og finne de tingene vi begge er enige om fra katalogen. Jeg skjønner ikke at det er verdt det å mase og snakke om gi og ta. For meg koster det lite energi å handle på IKEA, for mannen er det veldig veldig veldig slitsomt, så hvorfor i all verden skal begge dra?



Anonymous poster hash: 0bcb9...71d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal være glad for at dere har en dame som vil handle på IKEA. Tipper dere hadde foreslått IKEA selv hvis dere hadde hatt en dame som bare handlet på dyrere steder.

Anonymous poster hash: c9207...c92

Problemet ligger i at de handler en masse ræl som de egentlig ikke trenger i det hele tatt. Alskens pyntesøppel som går i søpla innen et år er gått (eller i boden i overfylte esker).

Drar ut med bil og kjører 2-3 mil kanskje, etter å ha argumentert for en ting man trenger, og på vei tilbake fra søppelhaugen har man kanskje kjøpt alt mulig annet og ikke den tingen som "var så viktig".

Blikkskrammel, digre lykter, telys-holdere i 68 varianter, unødvendig plastmøkk kan de ha for meg.

Hilsen han (som gjerne lar være)

Anonymous poster hash: da743...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell henne at å handle på IKEA kan medføre at du utvikler en ekstra og mer dominant personlighet som sprenger leiligheten deres i lufta fordi "tinga du eier ender opp med å eie deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brekk er et bein. Sånn på ordentlig. Det er hyggeligere enn å dra på IKEA. Og det synes jeg som er kvinne, til og med. Takk og lov for at faenskapen ikke har kommet til Nord-Norge enda.

Anonymous poster hash: c07f7...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...