Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ung venninne med kreft

Rot og møkkete klær tar aldri slutt

Poden hater barnehagestart

Snørr og elendighet

Merket jeg parerte hver negative setning med en positiv i hodet mitt, men deilig å få grumset ut. Takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med i gjengen med de som ønsker at den jævla hora blir feit, mister jobben, blir skalla og ikke klarer huslånet og blir kasta ut. Fy faen som jeg hater henne!

Anonym poster: 91037055ac5c23eeb8d04fa8c001fd10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben min

At vennene mine ikke gidder å ta kontakt med meg

Samboerne mine

At jeg ikke klarer noe

At jeg har lagt på meg 10 kg pga depresjon

Å vite at det kun er jeg som kan ta ansvar for livet mitt og fikse det

Anonym poster: 33e622ed347aefa767c29ba70ed0e4f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er irriterende:

Folk som ikke kan skrive ordentlig, f.eks: hærlig, intirisert, hvet, og ikke minst orddeling

Populære uttrykk som: ta grep, fuckfriend, dealbreaker

Og ikke minst facebook med all sin skryting, sjalusi og at man må tåle ditt og datt fra partneren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så vanskelig å få jobb uten arbeidserfaring og vanskelig å få erfaring uten jobb

At kjæresten min har vært distansert de siste månedene

Anonym poster: 26309b9590496da0ac6579cc10b7f61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er feit etter graviditet. Klarte å slanke meg før, men etterpå da jeg skal slanke meg så begynner tvangstanker om mat igjen. Så jeg ender opp med å enten ikke spise eller spise alt jeg kommer over.

Jeg føler meg som verdens verste mor.

Jeg hater eksen til typen, som førte til et brudd mellom oss. Typen sin skyld, men hun ville gni det inn at han selvfølgelig kun har tenkt på henne disse årene. Jeg ønsket henne mye vondt, men det gikk over. Da det ble slutt mellom dem så ga jeg faen. Men innimellom, så kommer det opp igjen og jeg er irritabel i noen timer.

Vi er sammen igjen nå , men jeg lurer på om jeg burde ha holdt meg unna i første omgang.

Noen ganger så ser jeg på typen min, tenker på hva han har gjort og blir kvalm av han. Hver gang det er noe, så blir jeg så lei av han, jeg har null respekt for han etter hva han gjorde mot meg. Men jeg har alltid hatt lyst på to-tre barn med samme mann. Jeg vokste opp med masse halvsøsken og hatet det. Så derfor blir jeg, sånn at vi kan få unger, betale ned litt gjeld, barna blir litt større, så kan jeg ha råd til å forlate han.

Jeg har mistet totalt lysten på å leve med noen, så det er ikke sånn at å være med typen kommer til å gjøre noe fra eller til, jeg kommer sikkert aldri til å klare å knytte meg til noen mann igjen.

Men jeg elsker ungen min. Og angrer ikke på at jeg fikk h*n. Så jeg gidder ikke å være bitter. Jeg prøver bare å tenke på hva som er best for barnet, så får jeg leve da ungene er store.

Det er latterlig, men jeg lovte meg selv å ikke få barn med flere menn da jeg vr ung. Jeg har alltid bestemt at det skulle jeg få til så lenge det stod i min makt. Så da gjør jeg det.

Så latterlig... Det verste er at innimellom da han er sur, så får jeg lyst til at han skal bare bli borte. Da vet jeg ikke om jeg klarer å holde ut med han så lenge. Men han rekker å bli blid igjen før jeg har pakket bagen.

Noen ganger ser jeg på han og føler avsky.

Alt jeg trodde skulle bli, og alt jeg drømte om, også endte jeg opp sånn.., HAHA! Er ikke livet bare herlig ironisk innimellom?

Det var godt å få ut. Kan ikke snakke med noen andre om dette.

Anonym poster: 12d9be280cc2511401218c28ccb7ebb9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

- Vekta mi.

- At jeg SELVFØLGELIG må bli drittsyk et par dager før eksamen. Og denne eksamenen gledet jeg meg liksom til også. Dritt altså.

- At jeg ikke har mat i hybelen, og at jeg ikke orker å gå på butikken fordi jeg er for syk.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ "#$#"%)($&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket til hun over!! nå har jeg lyst på mer oreobrownies, og jeg har spist opp alle :grine:

Anonym poster: 1e8c7c310765030b34e41d401cdaa6b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene om kattunger (og alle kattungeannonsene på facebook o.l.). For svarte faen, er det så vanskelig å skjønne at man må kastrere katta si?? Skjerp dere, folkens! Det er ingen som takker dere for at dere lar det nitusende kattungekullet denne våren vokse opp, særlig ikke de som jobber frivillig i Dyrebeskyttelsen og må samle opp alle kattungene når de er blitt 8 måneder, ikke er små og søte lengre, og allerede er drektige med sine egne unger.

KASTRER KATTA DI! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri i mitt liv har følt jeg er god nok akkurat slik jeg er... Først for min mor. Isende sarkasme, latterliggjøring og forskjellsbehandling gjennom hele oppveksten og fortsatt gjennom voksenlivet. Så de kjærestene jeg har hatt, som har vært utro, løyet osv., og jeg om og om igjen har fått bekreftet at jeg ikke er god nok.. Nå har jeg truffet mannen i mitt liv. Han er fantastisk på alle mulig tenkelige måter, men føler fortsatt jeg ikke er god nok. Det er veldig vanskelig å snu denne tankegangen jeg har levd med hele livet. Det gjør meg så trist og forbanna!! Men siden min kjære er fantastisk så forstår han meg og er tålmodig, lytter og vil hjelpe. Jeg elsker ham!

Dette var godt å få ut, og ser at jeg til og med klarte å tenke litt positivt på slutten! :)

Anonym poster: 76044e1d121269f02d2a1e477f32823e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg hater at jeg er så rotete! Leiligheten min ser ut som et dass!

Faen Emmanuelle, skjerp deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg for at mamma tilsynelatende driter i at jeg har funnet mannen i mitt liv, og skal gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så forbanna og lei meg over at jeg ikke er bra nok for familien min! Bare fordi min drøm ikke er deres drøm betyr ikke at de kan behandle meg som dritt!

Men så lenge jeg ikke ønsker økonomiutdannelse, mann og barn er de ikke interesserte i å ha noe med meg å gjøre og det er faen meg like greit.

Jeg skulle bare ønske de kunne respektere meg!

Anonym poster: 7b2f2bd44b4e137e6e0139d1ca1f0d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så gi meg beskjed om når jeg kan starte i den jævla jobben da!!!!!! Du kan da ikke love folk jobb og så bare leave them hanging på den måten der!! Det er drømmejobben, for svarte! Vet du ikke hvor mye det betyr for meg at du ville gi meg en sjanse???

Ah, det hjalp.

Anonym poster: 16ccd6d6d87feb16be49fdb70c008732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater at han jeg driver på med SLURPER SÅ JÆVLIG når han hiver i seg frokostblandingen på morgenen!! Kan jo ikke si noe til ham heller, det får vente til vi har vært sammen en stund, men jeg får lyst å kaste min egen bolle frokostblanding i trynet på ham når han begynner.

Ellers er alt fryd og gammen så lenge jeg slipper irriterende skrivefeil - hærlig, osv videre, lunschj, på passelig, fin været....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OH YEAAH, so do you shitfuck that in hellfuck! Well fuck you, you little piece of fuckfuck!

Anonym poster: c801104fc062e723d00488bbcb5e44d7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt en herlig fyr. Første gangen jeg er forelsket siden bruddet med eksen. Men han er så utilgjengelig... og jeg vet ikke om følelsene er gjensidige. Tør ikke spørre, men føler at jeg må. Tror ikke han tar initiativ til å snakke om følelser. Samtidig vet jeg at han også har gått gjennom et ganske stygt brudd nylig, så vanskelig å vite hva en skal gjøre.

Så det er blanda følelser! Den herlige forelskelsen, men den skumle redselen for å bli avvist...

Anonym poster: 010cc38b969412df0d44372546d49381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei av å ikke ha noen venner! :grine:

Savner å ha ei god venninne som jeg kan le med!

Har en følelse av at jeg aldri kommer til å få det...

Anonym poster: d6aac4654f729e367dae9fdabd24a78e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På toppen av det hele så er det noen som har "likt" innlegget mitt over at jeg ikke har noen venner.

:frown:

Anonym poster: d6aac4654f729e367dae9fdabd24a78e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...