Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så forbanna vanskelig for folk å parkere! Om du bare kjører bilen din 20 cm lenger fram, så er det faktisk plass til en bil til. Du tar opp 2 parkeringsplasser nå!!! AMØBE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så lei av å være lei av meg selv. Jeg blir aldri fornøyd og får ikke resultatene jeg ønsker uansett hvor mye jeg trener, hvor sunt jeg spiser eller hvor hardt jeg prøver. Faens fuckings speilbilde.

Jeg hater at den eneste vennen jeg har er mannen min etter å ha flyttet til ny by og mistet alle mine gamle venninner. Jeg hater at jeg er akkurat sjenert nok til å ikke tørre snakke høyt med mange til stede. Jeg hater at jeg er så innmari ensom. Jeg hater at mannen min har masse kompiser som han stikker ut med annenhver helg mens jeg sitter hjemme og ser på Seinfeld for hundreogfuckingsfjortende gang ALENE!

Jeg savner å ha det helt bra inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens helvetes mens!! Etter å ha vært regelmessig i lang stund, bestemmer den seg nå for å være for sen slik at jeg er sikker på at den har kommet til jeg drar på sydenferie. Fnys.

Anonymous poster hash: ea6c5...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk eller ei, har man kaffekultur på arbeidsplassen, skal man ha toalettkultur også! Bruker man opp dass- og tørkepapiret, setter man på en ny! Så enkelt er det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drittjævel av en guttunge du er. sitter der på møtet og later som du har så god selvinnsikt og er ydmyk. kødder du med meg , tror ikke du kan stave ydmykhet engang. men du skal ikke komme en millimeter engang, ække bare du som er smart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i ....... finnes ikke Idun Pizzadressing i butikkene lenger?? Den er søkk borte i nærområdet mitt. Ikke noe stor krise at jeg må lage min egen, men blir ikke like god som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sa jeg ja til å jobbe neste helg? -.- jeg må ta toget så det blir utgifter der, og jeg skal bare jobbe 5 timer, så tjener jo ikke så mye på det. I tillegg må jeg gå hjem... Jobber kveld så det går jo ikke noe buss... Det er langt og mørkt.. Orker ikkeeeeee! Vurderer taxi... Men med pengene til tog i tillegg kommer jeg vel til å bruke opp bare litt under det jeg kommer til å tjene den dagen. Skulle heller brukt tida på å lese!

Blæh. Men sjefen maser så fælt!!! Og jeg kan ikke jobbe noe før november og deretter ikke før i januar. Så jeg føler jeg liksom må si ja til noen vakter nå, siden jeg blir så mye opptatt snart. (Er ringehjelp) sier jeg nei hver gang så får jeg vel til slutt ikke noe jobb.

Aaah luksusproblem!!

Har søkt en anna jobb, venter bare på tlf. Den er også mye nærmere der jeg bor nå, den jobben jeg har nå er i en annen by (bor hos foreldra mine når jeg jobber.. Men er likevel lang vei derfra til jobb). Leeeeeei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er jeg ferdig for dagen, selv om klokka "bare" er over 3 og jeg må egentlig være fortsatt en time til på jobben. Men psykisk er jeg ferdig, sliten og lei. Får håpe jeg klarer å tvinge meg til å gjøre noe fornuftig uansett da. Men først, en "kort" pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bestevennina" mi går faen meg etter en jeg hadde sex med for bare 3 uker siden. Blir så jævlig forbanna av sånne folk, og nå er jeg venneløs pga min psykiske helse:)))) Fint.


Anonymous poster hash: 2e411...fb4



Anonymous poster hash: 2e411...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på enkelte TSre. De har ingen problem å bumpe tråden sin for å få svar, men med en gang det kommer noen par svar, så forsvinner de i det store intet. Hvorfor lage tråd når de ikke har tenkt å følge det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alt være så jævla vanskelig å få, og likevel så jævlig vanskelig og beholde? OG HVA FAEN ER PROBLEMET TIL 25 ÅR GAMLE "MENN" SOM OPPFØRER SEG SOM EN EMOSJONELL 13 ÅRING SOM AKKURAT HAR OPPDAGET SPRIT?!



Anonymous poster hash: 2e411...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at alle rundt meg er i forhold .

Anonymous poster hash: 233d1...239

Skriver under på denne! Kjenner av og til at det føles som om jeg skal råtne av bitterhet!!

Anonymous poster hash: 23cdc...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater fortsatt eksen hvorfor skal du gjøre alt så jævla vanskelig. Nå får jeg igjen for å være ukritisk ift kjæreste. Er tydeligvis ikke noe som heter barnets beste, men bf's beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner en gutt.

Alle voksne ser at han er ansvarsbevisst, reflektert og voksen, mens han blir sett på som tilbakestående av mange av sine jevnaldrende. (Ordrett ble det sagt at han er en "retard")

Og ikke nok med det, men noen av dem behandler ham også som om han er en komplett idiot.

Dette er en ting, men hvorforr tror de at en utviklingshemming eller forstyrrelse rettferdiggjør en dårlig behandling?

Hvorfor i huleste heite er det så vanskelig å akseptere at mennesker er forskjellige?

Og at forskjellig ikke betyr rar, tilbakestående, eller unormal?



Anonymous poster hash: aba12...603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sprettballen

Kortversjonen:

I dag ble jeg spurt om jeg var en kvinne!

I løpet av mine noen-og-førti år som kvinne, har jeg aldri opplevd at det noen gang har vært tvil om hvilket kjønn jeg er!

Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte.

Den lengre versjonen:

Jeg skulle kjøpe meg en dagkrem for fuktfattig hud.

Først insisterte hun på at fuktfattig og tørr hud var det samme, og at jeg måtte ha en fettrik krem.

Jeg fikk til slutt igjennom at jeg skulle ha en fettfri fuktgivende krem.

Så spør hun meg om hvor gammel jeg er, noe jeg svarte på.

Så spør hun: er du en kvinne?

Først skjønte jeg ikke hva hun mente, og jeg så sikkert himmelfallen ut, for hun gjentok spørsmålet flere ganger, selv etter at jeg hadde bekreftet at "ja, jeg er en kvinne".

"Da passer denne kremen til deg", sier hun, og gir meg en krem til tørr hud.

Da takket jeg for hjelpen, og gikk til et annet parfymeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjære kollega:

At du har fått deg en ingeniørutdannelse er et under,da din verden dreier seg om lipgloss, øyeskygge og vin.

Du er så høy på deg selv at jeg vil spy, der du egler deg innpå andre for å få de til å like deg. Når det oppdraget er fullført kan du snakke om deg selv. MEG MEG MEG. Du er en iglesugende alfakvinne-wannabe. jeg er sikkert den eneste som gjennomskuer hvordan du egentlig er, lille rosa prinsesse. Og selv om jeg ler med og er superhyggelig mot deg, så vil jeg som sagt spy når jeg hører stemmen din og spyr over hvor stor plass du tar.. For verden dreier seg IKKE om deg. Håper du får ny jobb, håper du får deg en drømmeprins og flytter i helvette langt vekk.. så kan jeg kanskje endelig slette deg på Facebook for å ikke få selfiene dine gnidd i trynet.

Befriende å få dette ut.

Anonymous poster hash: 83912...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortversjonen:

I dag ble jeg spurt om jeg var en kvinne!

I løpet av mine noen-og-førti år som kvinne, har jeg aldri opplevd at det noen gang har vært tvil om hvilket kjønn jeg er!

Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte.

Den lengre versjonen:

Jeg skulle kjøpe meg en dagkrem for fuktfattig hud.

Først insisterte hun på at fuktfattig og tørr hud var det samme, og at jeg måtte ha en fettrik krem.

Jeg fikk til slutt igjennom at jeg skulle ha en fettfri fuktgivende krem.

Så spør hun meg om hvor gammel jeg er, noe jeg svarte på.

Så spør hun: er du en kvinne?

Først skjønte jeg ikke hva hun mente, og jeg så sikkert himmelfallen ut, for hun gjentok spørsmålet flere ganger, selv etter at jeg hadde bekreftet at "ja, jeg er en kvinne".

"Da passer denne kremen til deg", sier hun, og gir meg en krem til tørr hud.

Da takket jeg for hjelpen, og gikk til et annet parfymeri.

Om det er noen trøst har jeg fått samme spørsmål et par ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...