Gå til innhold

Når man er ute å flyr. Hva synes du er irriterende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det bagasjebånd-greiene har alltid irritert meg grønn. men det fikk en ny dimensjon i Vietnam! :daane: Det var faktisk helt sykt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unger

Idioter som lager kø i midtagangen

Folk som hiver av seg belte så fort flyet lander.

Flymat. Yuuk.

Høylytte mennesker.

Anonym poster: f49c0288f5ebe6acc7d07305bb04d9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke klarer å stå ved bagasjebåndet. Du ser den linjen av teip som går rundt hele båndet? Den er der av en grunn! Står du bak den klarer vi andre å se også, og kanskje til og med få løs kofferten vår uten å slå deg i leggen med den. Det samme gjelder barn. Ja, jeg ser over deg, men du er like høy og veier like mye som min 20 kgs koffert og jeg vil helst unngå å slå deg ned med den - flytt deg!

det er veldig enkelt: gå på flyet, finn plassen din, sett deg, vent til alle andre har satt seg, legg bagasjen i hylla over deg. Det er så fryktelig irriterende når folk på plass nr. 2 insisterer på å gå på allerførst på flyet, og i tillegg skal stå der og kle av seg selv og tre unger før de setter seg.

Unger som sparker i setet - trenger ingen forklaring.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må stå inntil bagasjebeltet, gjerne med hele turfølget og unger som skal klatre og sitte på båndet. Umulig å se hva som kommer på båndetog ikke minst få tatt det. På Gardermoen har de tegnet en linje rundt båndet og det ser ut til å hjelpe.

Ja, dette er sykt plagsomt! Hvertfall at unger må stå og sitte der.

Far kan følge med på bagasjen og mor kan passe på ungene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far kan følge med på bagasjen og mor kan passe på ungene.

Nå på du passe deg for hva du sier her...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man får beskjed om at de som sitter på rad 20-32 skal benytte bakerste inngang. Det er alltid noen idioter som sitter på rad 30 som må gå inn foran, så blir det kork så ingen kommer seg til setet sitt fordi folk går i alle retninger. AHH! Irriterende!

Og det meste andre dere har nevnt her.

Også synes jeg det er irriterende at jeg ikke kan høre på musikk når man letter og lander.

Det som er enda mer irriterende, er om det ikke er noen bakre inngang, og man får beskjed om at de som sitter på rad 15-30 skal gå inn først. Jeg er så frekk at jeg gjerne teller høyt de som sitter på radene 1-15 jeg... HATER folk som absolutt måååå først. Sitter alltid bakerst, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å slenge kofferten min inn i beina på de som står "oppå" bagasjebåndet og ikke flytter seg etter jeg har sagt "unnskyld, der kommer kofferten min, kunne jeg få kommet frem?" :twisted:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Barn som skriker og ikke klarer å oppføre seg, og foreldre som ignorerer.

- Folk som sparker i setene. Ikke at de håndterer bordet sitt altså, men sparking.

- Folk som sitter på/limer seg til bagasjebeltet og dytter deg vekk når de mener de skal stå akkurat der du har stått de siste 20 minuttene.

- Forsinkelser selvsagt.

- Folk som tror at bare fordi du er en liten jente så vil du jo ikke ha armlenet ditt.

- Folk som ignorerer meldingene fra flyvertinnene om at "rad 1-15 går ombord først, så rad 15-30". Familien på 15 som sitter på rad 22 vil garantert gå inn aller først....

- Trangsynte "jeg tror jeg kan komme unna med alt jeg vil" folk som nok en gang for hundrende gang tror at de kan høre på musikk, skrive sms, se på film på laptopen, etc. under take off og landing.

- Fulle folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Barn som skriker og ikke klarer å oppføre seg, og foreldre som ignorerer.

- Folk som sparker i setene. Ikke at de håndterer bordet sitt altså, men sparking.

- Folk som sitter på/limer seg til bagasjebeltet og dytter deg vekk når de mener de skal stå akkurat der du har stått de siste 20 minuttene.

- Forsinkelser selvsagt.

- Folk som tror at bare fordi du er en liten jente så vil du jo ikke ha armlenet ditt.

- Folk som ignorerer meldingene fra flyvertinnene om at "rad 1-15 går ombord først, så rad 15-30". Familien på 15 som sitter på rad 22 vil garantert gå inn aller først....

- Trangsynte "jeg tror jeg kan komme unna med alt jeg vil" folk som nok en gang for hundrende gang tror at de kan høre på musikk, skrive sms, se på film på laptopen, etc. under take off og landing.

- Fulle folk.

Signerer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg blir statsminister er det et par regler som skal innføres angående flyetikette.

1. ALLE som går inn før de skal (de som sitter på rad 1-14 ) skal bli lugget hardt samtidig som de vasker flydassen med tunga si......

2. de som har med seg "kabinkofferter" kan få lov til å ha de på fanget, hele turen.

3. alle med skrikende unger skal

plasseres på eget rom nede i lasterommene.

4. stressende oldiser som mååååå ut først, skal få gå ut sist.

takk for oppmerksomheten. føy gjerne til nye regler også :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Unger som står klint oppi bagasjebåndet!

Unger som skriker på fly

De som dytter seg fram i køer.

Fulle mennesker.

Forsinkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg på en ny ting. Barn (eller voksne!!) som har spillemaskiner med lyd på. Aaaargh!

Endret av Singha
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble irritert da jeg satt ved midtgangen for litt siden, flyturen tok to timer. Jeg satt i ro og ventet på at dørene skulle åpne seg eller at beltelyset skulle slutte å lyse, eller noe, orket ikke stå i midtgang-kø, og hun feite damen ved siden av meg ble utålmodig og "presset" meg ut slik at jeg måtte stå i midtgangen i minst fem-ti minutter før de åpnet døren. Ikke nok med det, armen min var rar i et par dager etterpå siden flesket hennes tøt ut av flysetet og la press på armen min. Det var ikke SÅ irriterende, men litt.

Folk som stinker er også kjipt, ellers uflidde og harry personer, må holde meg for nesen

Og så bagasjesynderne, som tror at hvis de ikke står limt til bagasjebåndet så kommer de til å miste bagasjen sin for evig og alltid :sjokkert:

Ellers har jeg sluppet unna mye rart, ut i fra hva andre skriver i tråden :fnise:

Anonym poster: 52491377ed673a6f4cc5918c4f86dc9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som må ut av setene når flyet har landet og stå i midtgangen i all evighet. Du slipper ut skjønner du, de må bare stoppe flyet og få åpnet dørene først!

Du over 50 som mener at jeg og ungen min skal flytte til et annet sete og ikke får sitte sammen fordi du MÅ ha venninnen din sittende ved siden av og gadd ikke ordne dette før du kom på flyet. Bare så du vet det, det får du ikke av meg!

Jeg vet det kan være kjedelig for en unge å sitte flere timer på fly, men når ungen tar sats med begge beina og sparker i seteryggen min uten at foreldre reagerer, da får ungen din kjeft og det skal du få tåle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irritasjonen starter alt i sikkerhetskontrollen. Irriterer meg over de mange idiotiske reglene, som at man blir ansett som terrorist om man har for mye tannkrem. Irriterer meg over å måtte strippe av omtrent alt av klær og legge det i beholdere som er så små at du må ha minst 3-4 stk nå på vinteren. Irriterer meg over at vaktene ser strengt på folk og ber oss passe på verdisakene, før de skysser dem gjennom maskinen og lar deg vente 5 minutter før du får lov å følge etter. Irriterer meg over å bli befølt og få genseren løftet opp når jeg trekkes ut til tilfeldig kontroll. Så kommer man etter hvert til gate, hvor man kan irritere seg videre over at folk (i særdeleshet nordmenn) må stille seg i kø minst en halvtime før boardingen starter. Så hvis du ikke gidder det så er det knapt plass til hverken deg eller bagasjen når du kommer inn.

De tingene som skjer ombord har de fleste her oppsummert greit. Bare et par kommentarer. Det at de fra rad 1-15 (feks) skal gå sist ombord gjelder ikke alle flyvninger. Stadig oftere (heldigvis) slipper de på folk bak også. Ikke at alle skjønner det, selvsagt. Men hvis de roper opp at de bakerste skal gå først, så gjør de det gjerne bare en gang, så de som kommer til senere får det ikke med seg. Jeg har også lagt merke til at de svært sjelden sier noe om når de foran faktisk skal få gå på. Så man blir bare sittende der og vente til de begynner å se stygt på en når en ikke har gått ombord.

En nevnte det med venting på bagasje, her irriterer jeg meg litt over de som tror ALLE har sendt bagasje. De som stiller seg bredbent i gangen og sier høyt at jaja, vi må jo vente på bagasjen, så her er det ikke noe hastverk. Ikke moro når man har fem minutter på seg til å nå flybussen som går en gang i timen. Eller enda verre hvis man er forsinket og skal nå et annet fly.

Så er vi i taxfree (de gangene vi har tid). Og hvor minst halvparten av passasjerene overrasket begynner å lete gjennom lommer og bagasje når de skjønner at de trenger boardingkortet. Og heeelt til slutt på vei ut gjennom tollen så irriterer jeg meg over at jeg som reiser alene blir dratt til side alltid mens alle familier får passere.

Utrolig, men sant: Jeg elsker å reise :)

Anonym poster: 560c33583b478ac0ed7b6532e27601a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hvordan oppfører de seg? :klo:

Anonym poster: 52491377ed673a6f4cc5918c4f86dc9e

Det er gjerne de, som stresser mest for å komme av/på og som bruker lengst tid til å plassere seg i setet. Og som ikke skjønner greia med bagasjebånd osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble irritert da jeg satt ved midtgangen for litt siden, flyturen tok to timer. Jeg satt i ro og ventet på at dørene skulle åpne seg eller at beltelyset skulle slutte å lyse, eller noe, orket ikke stå i midtgang-kø, og hun feite damen ved siden av meg ble utålmodig og "presset" meg ut slik at jeg måtte stå i midtgangen i minst fem-ti minutter før de åpnet døren.

Alle som må ut av setene når flyet har landet og stå i midtgangen i all evighet. Du slipper ut skjønner du, de må bare stoppe flyet og få åpnet dørene først!

Her tenker jeg stikk motsatt. Utrolig irriterende når de ved midtgangen bare blir sittende fordi de har goood tid. Så når de åpner dørene så skal de først slippe forbi alle som står i gangen, og så skal de opp og ta ned bagasje, på med jakke, skru på mobil, fikse og ordne, fortsatt goood tid. Tips til neste gang: Kom dere på beina, ikke alle har god tid.

Anonym poster: 560c33583b478ac0ed7b6532e27601a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over 50 som mener at jeg og ungen min skal flytte til et annet sete og ikke får sitte sammen fordi du MÅ ha venninnen din sittende ved siden av og gadd ikke ordne dette før du kom på flyet. Bare så du vet det, det får du ikke av meg!

De som forventer at andre skal flytte ja... irriterende folk. Skjønner ikke hva over eller under 50 har med saken å gjøre, men ellers helt enig. Vil man sitte en bestemt plass eller sammen med andre, så ordner man det på forhånd.

Anonym poster: 560c33583b478ac0ed7b6532e27601a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...