Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når mange andre klager 320 dager i året, så må vi få lov til å klage de 40 dagene som ikke er levelige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det å ligge på stranda er omtrent den kjedeligste tingen i hele verden. Spesielt på ryggen, på magen kan jo man i det minst lese eller noe.

I tillegg er alt over 25 grader helt jævlig, synes jeg. Jeg kan ikke forstå menneskene som drar på sydenturer nå på sommeren, de må jo være helt gale! Hvis jeg skulle noen ganger reise til Hellas eller noe, da blir det høst/vår eller vinter (selv Italia måtte jeg ta i Oktober, bare for å være sikker).

Jeg elsker sommerregn, jeg elsker alle slags kraft i været, om det er sterk vind, eller regn eller snø. Bare sol er rett og slett klamt og ubehagelig. Det er ikke noe gøyt å svette. Jeg kan heller ikke smøre meg inn med antipersiprant over hele kroppen.

Bleh.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag i vei du! Her er du blant likesinnnede. :skravle:

Fantastisk! Takk! :skravle:

Når mange andre klager 320 dager i året, så må vi få lov til å klage de 40 dagene som ikke er levelige. ;)

Hehehe.. Helt enig! Vi klager faktisk mindre, vi :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var et humoristisk innlegg jeg, altså ironi. Men det ser jo faktisk ut som om dere mener dette?

Hehe, tror jeg fikk en aldri så liten AHAopplevelse her nå, at folk virkelig er så forskjellige :) Vet ikke om jeg klarer å se for meg hvordan dere har det nå jeg. Selv syns jeg sol og varme definitivt er pent vær, nå er det jo bare herlig!

... og snart skal jeg ut i sola :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en 100% seriøs tråd ja. Slik er det med alle ting her i verden. Man tenker på alt det man selv liker, så er det helt bombesikkert at det finnes mennesker som på ramme alvor ikke liker det i det hele tatt, selv om det er aldri så vanlig hos "folk flest" - og det er plass til oss alle et sted. I alle fall på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... - og det er plass til oss alle et sted. I alle fall på nett. :)

Hehe, ja det er i alle fall sant. Du skal ja veldig spesielle meninger for å ikke klare å finne noen på nett som mener det samme, uansett hva tema er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så kan det regne som F*** nå.

For jeg må sitte inne å lese til examen.

Og da er det ikke noe digg å svette som F***

hehe.. :P:)

Men veldig koselig med godt vær ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For en utrolig deilig og svalende tråd i sommervarmen :)

Jeg liker IKKE sol og varme. Kan alltids unne solelskerne noen varme dager, men det jeg finner utrolig ergerlig med soltilbederne er at de har så kort hukommelse! De glemmer rett og slett at det har vært fint vær, med en gang det går over. Da jeg nøt regnet i fjor sommer så sa jeg til venner og kolleger at nå var det min tur, for sommeren før var det jo sol og langvarig hetebølge her på østlandet. Men alle reagerer likt: "Hææ, sol?? Hetebølge?? Når da??" De nekter rett og slett for at det har funnet sted :kjefte:

Utakknemlige er de. Så la heller regnet komme, for det er det som blir husket uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt

Jeg er enig i den som sa NETTENE. Jeg har store søvnproblemer om sommeren, sovner tidligst en-to timer etter å ha lagt meg uansett hvor aktiv og tidlig opp jeg har vært den dagen. Ellers blir jeg nok litt tussete og slapp av varmen, og holder meg mest i skyggen, men jeg liker sommer (bare at sommer fint kan holde seg på 23 graderisk temperatur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere av oss hehe..

Hater sola og varme, rett og slett fordi jeg blir solbrent etter 5 minutter, så går jeg med det i 2-3 uker, også blir jeg enda er hvit enn det jeg var hihi. Så sol er noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å sitte i full sol noen ganger. Tanken på å få litt hardt tiltrengte vitaminer i en vinterhvit kropp, var besnærende. Helt til jeg kjente hva sommer egentlig betyr. Jeg hadde fortrengt det en hel vår. Glemt det siden i fjor, men der kom jammen varmeveggen og tok knekken på mitt pågangsmot. Jeg er av dem som går igjennom disse månedene og kommer ut på den andre siden, like vakkert vinterblek som jeg gikk inn i den. Jeg må være en fjærn slektning til Dracula. :filer:

Der er du inne på noe.. Jeg satt i et busskur etter jobb en dag i februar. Det regnet bortover og jeg holdt på å fryse fast. Husker jeg tenkte at kanskje det hadde vært litt godt med sommer..

Det tar jeg tilbake nå!! Denne grusomme varmen gå ut over jobben, forholdet, tålmodigheten og allmenntilstanden. Nå måå det snart ta slutt! Drittvær.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodighetspille :sukk: er herved oversendt siste debattant. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Elsker :sol: og sommer jeg. Her vi bor har vi hatt den varmeste og tørreste mai på 50 år eller mer. Herliiig. Det eneste som er skummelt er skogbrannfaren, men håper jo at folk tenker.

Skjønner de gravide og de som sliter med varme jobber da.

Men det slår liksom aldri feil. Om vinteren klager folk på kulde og snø, men så snart det blir sommer i et land med en lang vinter, så klager folk da også :overrasket:

Jeg liker alle årstidene i vårt vakre land, men minst av alt liker jeg vinter og snø. Snø passer best på prospektkort. :ler: Men det er jo meg da.

Sover godt om natta, bare å kaste dyna og sette på golvvifta det. Verre når det snør og stormer og du hakker tenner under dyna.

God sommer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lå nettopp på sofaen med vifta rett i trynet. Begynte plutselig å dagdrømme om høsten! Frisk, litt kjølig luft, regn, litt god bris, votter, stor lue, store skjerf, rødvin, mørke, gule blader, stearinlys, pakket inn i pledd på terrassen med en kopp kaffe..

Høst :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det slår liksom aldri feil. Om vinteren klager folk på kulde og snø, men så snart det blir sommer i et land med en lang vinter, så klager folk da også :overrasket:

Men du skjønner vel at det ikke er de samme som klager både sommer og vinter. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som aldri klager på vinteren, våren og høsten. Bare på sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...