Gå til innhold

Mascara til vippetang-avhengig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken mascara bruker dere andre vippetang-avhengige? Jeg har funnet ut at den må være vannfast, hvis ikke raser hele arbeidet sammen. Jeg har en fra Max Factor som holder buen på plass (bortsett fra de første gangene, når mascaraen er helt nyåpnet), men den tilfører kun farge. Ikke noe volum, lite lengdefølelse.

Det viktigste for meg er igrunn volum. Jeg kjøpte nylig Sumptuous Waterproof Mascara fra Estée Lauder. Den gir volum, ja, men buen retter seg nesten helt ut :( Det ser ikke ut til at det bare er et "nyåpnet-problem" heller, for nå har jeg brukt den i to uker.



Anonymous poster hash: 1b61b...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg er avhengig av at vippene skal holde bøyen en hel dag bruker jeg

Dior Iconic overcurl mascara, denne gjør at vippene mine holder seg perfekt

gjennom hele dagen. Til fest eller mer dramatisk øyesminke foretrekker jeg

Volume de chanel, men den gir ikke like flott bøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å ta vippeløft hos hudpleier! Koster rundt 700 kr, og varer i 2 mnd. Man får myyye bedre bøy enn med vippetang, og vippene blir mye lengre! :) Trenger kun et lag med maskara, og de ser mye bedre/lengre ut enn da jeg brukte vippetang og 2-3 lag maskara. :) Trenger egentlig ikke å bruke maskara heller, om du kun er ute etter lengde og ikke volum! :danse:



Anonymous poster hash: 8820f...813
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å ta vippeløft hos hudpleier! Koster rundt 700 kr, og varer i 2 mnd. Man får myyye bedre bøy enn med vippetang, og vippene blir mye lengre! :) Trenger kun et lag med maskara, og de ser mye bedre/lengre ut enn da jeg brukte vippetang og 2-3 lag maskara. :) Trenger egentlig ikke å bruke maskara heller, om du kun er ute etter lengde og ikke volum! :danse:

Anonymous poster hash: 8820f...813

Teknikken med vippetanga er perfeksjonert gjennom flere år, så det går helt fint. Jeg har dessuten prøvd vippeløft en gang, med det resultat at både over- og undervippene ble bøyd opp i nesten 90 graders vinkel. Grusomt!

Det eneste jeg sliter med, er altså at de fleste mascaraer raserer arbeidet mitt. Vippene blir stående rett ut. Skulle likt å få litt mer volum.

Anonymous poster hash: 1b61b...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique high impackt er jeg veldig fornøyd med

Vannfast?

Anonymous poster hash: 1b61b...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Clinique high impact curling mascara, den eneste jeg føler fungerer for min del. Er vannfast, holder fint gjennom turer i både øsende regnvær og snøstorm ;) Godt med volum og forlenger vippene veldig bra for min del, den eneste mascaraen jeg har kjøpt igjen og igjen og igjen... Og igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Vannfast?

Anonymous poster hash: 1b61b...a70

Du får den i vannfast ja. Jeg har selv ikke hatt behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker både loreal telescopic (den svarte) og max factor masterpiece transform high impact volumising mascara, og synes ikke de ødelegger noe av vippetangjobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...