Gå til innhold

Anbefale lys eyeliner?


Gjest Earth

Anbefalte innlegg

Har lyst til å kjøpe meg en lys eyeliner som jeg kan ha på våtkanten på øyet. Mest for å få øynene til å virke større.

Ønsker at den skal holde en del timer i løpet av dagen, kan gjerne være en våteyeliner. Ønsker hvit eller sølv med skimmer.

Har dere noen tips til hvilken jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke anbefale i forhold til at du ønsker deg hvit med skimmer, men standard tips for lys eyeliner på forumet her er:

Isadora Inliner - Blonde

Glo Minerals eyeliner - Peach.

Men de er altså hudfargede (og ser mye mer naturlig ut enn hvit)



Anonymous poster hash: 9e53c...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke anbefale i forhold til at du ønsker deg hvit med skimmer, men standard tips for lys eyeliner på forumet her er:

Isadora Inliner - Blonde

Glo Minerals eyeliner - Peach.

Men de er altså hudfargede (og ser mye mer naturlig ut enn hvit)

Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Takk for svar, kan du anbefale en nettbutikk som selger Isadora Inliner - Blonde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, kan du anbefale en nettbutikk som selger Isadora Inliner - Blonde?

Jeg har kjøpt denne på Cubus :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, kan du anbefale en nettbutikk som selger Isadora Inliner - Blonde?

Nei den er visst vanskelig å få tak i. Men det ser ut som om den har kommet litt tilbake i Norske butikker igjen, men nettbutikker vet jeg dessverre ikke.

Den fra Glo Minerals får du kjøpt på ebay iallfall :)

Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Isadore sin hvite inliner. Får mye bedre effekt av hvit enn enn hudfarget. Men skulle gjerne hatt en mellomting, noen som vet om en veldig lys hudfarget inliner. Har en fra Nyx og en fra Oraflame. Begge er litt for mørke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke anbefale i forhold til at du ønsker deg hvit med skimmer, men standard tips for lys eyeliner på forumet her er: Isadora Inliner - BlondeGlo Minerals eyeliner - Peach. Men de er altså hudfargede (og ser mye mer naturlig ut enn hvit) Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Lyshudede kan fint bruke hvit liner på våtkanten. Mørkhudede bør bruke en hud/ferskenfarget.

Anonymous poster hash: 82ad9...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyshudede kan fint bruke hvit liner på våtkanten. Mørkhudede bør bruke en hud/ferskenfarget.

For min del, hvis TS vil ha flere synspunkter på det, så er ikke hvit inliner på våtkanten noe pent på meg, det ser fort unaturlig ut og jeg må ha nude/blonde inliner. Og jeg er ganske lyshudet :)

Endret av pluttipott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også Isadora inliner som mange her har anbefalt,

men jeg bruker den i fargen Nude, og den er absolutt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også Isadora inliner som mange her har anbefalt,

men jeg bruker den i fargen Nude, og den er absolutt perfekt.

Jeg må bare spørre, siden det var du som anbefalte meg den i en annen tråd; du er sikker på at ikke den fargen egentlig heter "Blonde" og ikke "Nude"? :) Er det som står på min iallefall, og jeg kunne ikke finne noen som het "Nude" hverken på Google eller i butikk :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, siden det var du som anbefalte meg den i en annen tråd; du er sikker på at ikke den fargen egentlig heter "Blonde" og ikke "Nude"? :) Er det som står på min iallefall, og jeg kunne ikke finne noen som het "Nude" hverken på Google eller i butikk :P

Godt mulig jeg husker feil, den er nude-farget i hvert fall :)

Men den finnes i flere farger, hvit/beige/rosa osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyshudede kan fint bruke hvit liner på våtkanten. Mørkhudede bør bruke en hud/ferskenfarget.

Anonymous poster hash: 82ad9...6f4

Sett Iggy Azaela i musikkvideoen til Booty? Det ser snålt ut. De fleste ser best ut med nude eyliner. Se fra 2:39 og utover. Ikke pent. Hun burde hatt nude eyeliner. https://www.youtube.com/watch?v=nxtIRArhVD4

Godt mulig jeg husker feil, den er nude-farget i hvert fall :)

Men den finnes i flere farger, hvit/beige/rosa osv

Jeg tror det er den Blonde du tenker på

Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett Iggy Azaela i musikkvideoen til Booty? Det ser snålt ut. De fleste ser best ut med nude eyliner. Se fra 2:39 og utover. Ikke pent. Hun burde hatt nude eyeliner. https://www.youtube.com/watch?v=nxtIRArhVD4 Jeg tror det er den Blonde du tenker på Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Jeg har ikke sett Iggy, men jeg har sett meg selv. Er ganske lyshudet. Om jeg skal bruke hudfarget eyeliner, så kan jeg likesågodt la være. Et TYNNT strøk av hvit eyeliner, derimot, åpner blikket. Det er jo mange makeupartister som vil være enige i dette. Men er man mørkhudet, gir jo nude/fersken tilsvarende effekt.

Anonymous poster hash: 82ad9...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Iggy Azaela i musikkvideoen til Booty? Det ser snålt ut. De fleste ser best ut med nude eyliner. Se fra 2:39 og utover. Ikke pent. Hun burde hatt nude eyeliner. https://www.youtube.com/watch?v=nxtIRArhVD4 Jeg tror det er den Blonde du tenker på Anonymous poster hash: 9e53c...70b

Jeg så den videoen nå. Var jo mest rumpa som var i fokus, ikke sminken :P

Det er to damer med gyllen hud, hun du referer til har bleket håret, men har lysebrune øyne. Synes ikke hvit eyeliner så rart ut på henne, men hun er såpass mørk i huden at hun også kunne brukt fersken. Det er jo uansett forskjell på sminken i en musikkvideo og i den virkelige verden.

Anonymous poster hash: 82ad9...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...