Gå til innhold

Vippe extensions - rød på øyet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok vippe extensions i går og ble litt rød på øynene da også, men det forsvant etter en stund, merket det svidde litt spesielt på det ene øyet i går da hun la vippene på, men tenkte det bare var komt litt lim på øyet. I dag når jeg våkna var jeg rød på det ene øyet under irisen og dette. Lurer på om dette er vanlig? Kjennes litt ømt ut på øyet også men det er ikke vondt. Kan også tenkes at den "paden" som legges under øyet har irritert for den lå litt ubehagelig på øyet. Lurer også på om det kan ha komt litt irritasjon inn på øyet da jeg sov... Lurer på om dette er vanlig? Har aldri reagert på noen ting før. En sykepleiervenn av mot sier at dette bare er en reaksjon på limet og vil gå bort.

Anonymous poster hash: cbb60...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en annen tråd på forumet med en som fikk en kraftig allergisk reaksjon etter vippe ex. Fatter ikke at folk vil utsette øynene sine for dette.... gå til legen og få vurdert om alt må fjernes!

Anonymous poster hash: 2d604...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vippe extensions i går og ble litt rød på øynene da også, men det forsvant etter en stund, merket det svidde litt spesielt på det ene øyet i går da hun la vippene på, men tenkte det bare var komt litt lim på øyet. I dag når jeg våkna var jeg rød på det ene øyet under irisen og dette. Lurer på om dette er vanlig? Kjennes litt ømt ut på øyet også men det er ikke vondt. Kan også tenkes at den "paden" som legges under øyet har irritert for den lå litt ubehagelig på øyet. Lurer også på om det kan ha komt litt irritasjon inn på øyet da jeg sov... Lurer på om dette er vanlig? Har aldri reagert på noen ting før. En sykepleiervenn av mot sier at dette bare er en reaksjon på limet og vil gå bort.

Det er utrolig individuelt. Se an utover dagen så ser du nok selv hva som er best :)

Anonymous poster hash: 0d940...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lide for skjønnheten, Hei ble blind på det ene øyet, men ser fin ut da :)

Anonymous poster hash: 7bb40...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lide for skjønnheten, Hei ble blind på det ene øyet, men ser fin ut da :)

Hva i alle dager?!?!

Det er ingen som blir blind av dette. Men ca 1 av 100 får en allergisk reaksjon, der de aller fleste bare er litt rødhet den første dagen. Og noen som ikke tåler og må ta dem av.

Sånn er det med veldig mye og det er overhodet ikke farlig.

Anonymous poster hash: 0d940...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid rød på øynene etter jeg tar refill. Dette er fordi den paden er på en måte litt "innpå" øyet for å lime ned alle de nedre vippene så de ikke er i veien. I tillegg blir jo vippene desinfisert før liming, og det er hovedsaklig det som gjør en rød og at en svir. Dette er helt borte noen timer senere. Første gangen jeg tok var jeg rød også dagen etterpå, men det er jeg aldri lenger. Det handler nok bar eom at det er uvant.

Hadde du reagert på limet ville du nok merket det med mye kløe, og ganske vondt.

Dersom det ikke går over etter 2 dager bør du nok stikke innom salongen igjen og spørre hva de mener er lurt å gjøre (fks ta av vippene om det er uutholdelig)

Endret av PrinsesseNila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei øyeeplet mitt er på vei ut av skallen, fjern ikke eselræv hårene som er årsaken.

Anonymous poster hash: 7bb40...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, bare få infeksjoner i øynene. Være så god :)

Anonymous poster hash: 7bb40...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, bare få infeksjoner i øynene. Være så god :)

Hvorfor kommer du med skremselspropaganda om noe du ikke vet noe om?

Ca 1% av de som tar vippe extensions får en reaksjon hvor man trenger å ta av vippene igjen. Altså er det større sjanse for å få en alvorlig sykdom enn å bli rød på øyet.

Hvis du er en av dem som reagerer så er det bare å ta dem av igjen og fortsette å leve lykkelig.

Så hvorfor skremmer du folk?

Anonymous poster hash: 67982...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er TS. Og til alle dere som påstår at man blir blind og ødelegger øyet; jeg er helt fin på øyet igjen og dette gikk bort etter ca. 2 dager :) Ser like bra som jeg gjorde før jeg tok extensions og i tillegg ser jeg nå BRA ut heheheh :danse:



Anonymous poster hash: cbb60...48a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...