Gå til innhold

Hvor er det vondest å tattovere? DIN mening! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mener dere det er vondest å tattovere? :)

Jeg har to på hver sin under underarm, en på overarmen og skulderen/skulderbladet og leggen. Skulderbladet var veldig vondt!

Er det noen som har på insiden av armen? Har hørt det gjør veldig vondt! Så vondt at jeg ikke tørr å ta tattovering der :(

Hva er deres meninger?! :)

(Er ikke interissert å høre hvor "harry" det er med tattovering, ikke det som er spm her;))



Anonymous poster hash: 9388f...af9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes selv underarmen var vond, det er jo tynn hud. Men virker veldig vondt på skulderbladet da det er rett på benet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stjerne på tåa og den var helt jævlig vond! Da så jeg både stjerner og måneder, men det gikk fort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsiden av overarmen så langt.

Med eller uten bedøvelseskrem? :)

Anonymous poster hash: 9388f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stjerne på tåa og den var helt jævlig vond! Da så jeg både stjerner og måneder, men det gikk fort da :)

off ja, det kan jej tenke meg :P er jo bare bein! :o

Anonymous poster hash: 9388f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, uten, seff.

haha okei :P måtte spørre :P

Har ikke brukt det selv. Også har jeg hørt tattovører syntes det er teit at kundene bruker det og at jokes on them! :P

Anonymous poster hash: 9388f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen, uten tvil. Har i nakken, på halsen, overarm, underarm og håndledd. En god nummer to er på framsiden av skulderen, men det var ikke i nærheten av å være så vondt som på halsen. Men folk er jo forskjellige og takkler smerte ulikt.

Eh, det er forsåvidt ikke om å gjøre å være tøffest mulig og å takkle mest mulig smerte. Jeg har selv brukt bedøvelsesspray på armene, men ikke før etter noen timer. Det er ukult å pine seg undødvendig, heh, seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stjerne på tåa og den var helt jævlig vond! Da så jeg både stjerner og måneder, men det gikk fort da :)

Ser for meg at du biter tennene sammen, mens det flakser bilder forbi i hodet ditt av en kalender! Januar, februar, mars...!! :P:ler:

(ikke vondt ment altså, bare syns det var litt artig.) :)

Anonymous poster hash: 1be9b...195

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen, uten tvil. Har i nakken, på halsen, overarm, underarm og håndledd. En god nummer to er på framsiden av skulderen, men det var ikke i nærheten av å være så vondt som på halsen. Men folk er jo forskjellige og takkler smerte ulikt.

Eh, det er forsåvidt ikke om å gjøre å være tøffest mulig og å takkle mest mulig smerte. Jeg har selv brukt bedøvelsesspray på armene, men ikke før etter noen timer. Det er ukult å pine seg undødvendig, heh, seff.

Kan forestille meg at halsen er vond :P

Merket du forskjell med sprayen? :)

Anonymous poster hash: 9388f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underarmen var absolutt verst! Så på hånda, det var også ganske jævlig, men fingerne gikk helt fint. Nakken kjente jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forestille meg at halsen er vond :P

Merket du forskjell med sprayen? :)

Anonymous poster hash: 9388f...af9

Nei igrunn ikke. Men den luktet rart, og ga vell en slags placeboeffekt i noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http:// nb9.stumbleupon.netdna-cdn.com/rdsdMdXzzZP-yecrZyurvg



Anonymous poster hash: 777ac...a27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Vond tatovering, bare så ingen tror det er spam :P )



Anonymous poster hash: 777ac...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er vondest der jeg har tykk hud/elastisk hud, og det er vanskeligere for nåla å trenge gjennom huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...