Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

ÅÅååe, i dag kom next-klærne jeg bestilte!! Herreguuuuud, lillegutt blir den fineste gutten i verden. SÅ SØTE PYSJER :strix:

MEN... Dhl prøvde å kontakte meg når jeg var på skolen ang. levering. men jeg var der til 18 og sa jeg var tilgjengelig til avlevering imorgen. da fikk jeg dette svaret "har lagt pakken din utenfor døren din".......... WHAT?
Har de lov til å gjøre det UTEN signatur når de leverer på døren? Tenk om noen hadde stjelt den fra trappa!! Den lå der i seks timer....... ute......

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmorkontroll vel overstått.

Jeg har gått opp.......... 17 kg. :grine::grine: og har IKKE NOE vann i kroppen enda. Fyfaen. Kommer til å gå opp 30......

Symfemålet er godt innafor feltet, så jeg sprenger ikke det. Så jordmor sa nok en gang: kutt ut sukkeret, for her var det mye overflødig kg og lite babykg....

Mini har lagt seg med hodet ned, da! Og om to uker er det fødselskurs :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN... Dhl prøvde å kontakte meg når jeg var på skolen ang. levering. men jeg var der til 18 og sa jeg var tilgjengelig til avlevering imorgen. da fikk jeg dette svaret "har lagt pakken din utenfor døren din".......... WHAT?

Har de lov til å gjøre det UTEN signatur når de leverer på døren? Tenk om noen hadde stjelt den fra trappa!! Den lå der i seks timer....... ute......

Hmmm...hørtes rart ut at de bare kan legge den der uten noen underskrift eller noe ja.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hørtes rart ut at de bare kan legge den der uten noen underskrift eller noe ja.. :vetikke:

Mhm. Jeg spurte de, om de ikke trengte signatur. Da fikk jeg bare til svar "gjorde et unntak" :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmorkontroll vel overstått.

Jeg har gått opp.......... 17 kg. :grine::grine: og har IKKE NOE vann i kroppen enda. Fyfaen. Kommer til å gå opp 30......

Symfemålet er godt innafor feltet, så jeg sprenger ikke det. Så jordmor sa nok en gang: kutt ut sukkeret, for her var det mye overflødig kg og lite babykg....

Mini har lagt seg med hodet ned, da! Og om to uker er det fødselskurs :sjokkert:

17 kilo ja. Åj!:-) kom det overraskende på deg? Men sa ikke du at du er naturlig slank i utgangspunktet? Skal man ikke gå opp litt ekstra da? Var det ikke jordmor som klaget på det tidligere? At du var for tynn?

Sikkert uansett lurt å kutte sukkeret da :-)

jeg har gått opp 6 kilo. Men jeg er 173 og er tung og atletisk. Tenker at bebisen har masse plass i kroppen her :-)

Hvordan vet dubat barnet har lagt seg med hodet ned alt?

Jeg skal på fødselskurs i dag! Er spent(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Jeg spurte de, om de ikke trengte signatur. Da fikk jeg bare til svar "gjorde et unntak" :murvegg:

Merkelig... Men var da iallfall bra pakken var der når du kom hjem da! :)

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 kilo ja. Åj!:-) kom det overraskende på deg? Men sa ikke du at du er naturlig slank i utgangspunktet? Skal man ikke gå opp litt ekstra da? Var det ikke jordmor som klaget på det tidligere? At du var for tynn?

Sikkert uansett lurt å kutte sukkeret da :-)

jeg har gått opp 6 kilo. Men jeg er 173 og er tung og atletisk. Tenker at bebisen har masse plass i kroppen her :-)

Hvordan vet dubat barnet har lagt seg med hodet ned alt?

Jeg skal på fødselskurs i dag! Er spent(!)

Ja, litt.. Trodde kanskje 13 kilo. Synes fortsatt ikke det synes veldig, men det er nok fordi jeg ser meg selv hver dag.

Jeg er 171 høy og har bred og tung beinbygning. Veier 63 til vanlig, har aldri hatt noe ekstra på kroppen på en måte. Men er nå altså oppe i 80!!

Nei, hun har aldri sagt at jeg er for tynn, hun bare kommenterer at jeg fortsatt ser tynn ut, "holder meg bra" og at det bare er en liten babymage.. helt til hun ser tallene på vekta! 😔

Jordmor kjente etter hvor han lå og sa at han hadde lagt seg med hodet langt ned i bekkenet nå. Men det var fortsatt løst, så han kunne fortsatt snu seg, men regnet med at han har snudd seg for godt nå. Det sjekker de fra uke 36 :)

Åh, er usikker på om jeg skal gidde, gi beskjed om hvordan det var da :D

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig... Men var da iallfall bra pakken var der når du kom hjem da! :)

ja! Det var tross alt veldig rask levering 😃😃
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille hikker og hikker :hjerte:
Nok en natt med drømmer om at han har blitt født. Og det var slik som det er hjemme nå - altså, ikke klart i det hele tatt. Så nå tror jeg at jeg skal begynne å gjøre litt klart tilfelle rottefelle. Seelv om jeg forventer at han kommer etter termin. Mamma med sine barn i uke 34-35 sier at det uansett er greit å være forberedt på at det kan skje.

Fått inn alt jeg trenger til ammeperioden, utenom krem til såre brystvorter! Ikke lett å finne noe som jeg tåler når alt er proppfult av blant annet lanolin (fy-fy).

I dag skal vi dra for å kjøpe inn baby bjørn vippestol (snille bestefar betaler som forskudd på julegave), skal se om jeg får tak i lekegrind, koppholder til vogn og easyfix base til bilstolen også! :nigo:

... edit. Jeg drar alene. Mannen spurte om han kunne slippe å være med. Om det var greit.... "hvis du ikke vil, så drar jeg alene.. de får hjelpe meg å bære ut hvis jeg får tak i det vi skal ha, da" sa jeg. Han er jo ikke med på noen av innkjøpene til den lille. :trist: Det er en halvtime og kjøre hver vei også, så dette blir jo moro.

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ! Si at han ble med da!??

Nei. Han har ligget å purket på sofaen i hele dag.

jeg droppet å dra, så har vasket litt forskjellig utstyr i dag, og jobbet litt med studier.

Drar på mandag i stedet, da er han uansett på jobb - så da føler jeg det er "enklere" å dra alene, for da kan han ikke uansett. Orker ikke mase om det, vil han ikke så vil han ikke.

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hakeslepp: Ble han ikke med? Dust :(

Høres lurt ut at du utsatte det til mandag :)

Dust, ja! Best for han at han gjør helomvending når babyen kommer!!! (ja, eller helst litt før da :laugh: )

Buu! Menn ass!

I know, du kan få han billig innimellom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+0 :danse:

I dag skal vi på familieselskap til noen i familien til mannen.. Vi ser de typ én gang i året, og de er veeldig spesielle - så .. jeg gleder meg ikke så innmari, men det er jo kaker der, så da går det vel greit :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+0 :danse:

I dag skal vi på familieselskap til noen i familien til mannen.. Vi ser de typ én gang i året, og de er veeldig spesielle - så .. jeg gleder meg ikke så innmari, men det er jo kaker der, så da går det vel greit :fnise:

Kan du ikke gjøre som mannen din og si at han får dra uten deg, fordi du ikke føler for å dra? :fnise:

Å be han ta med kaker hjem!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre som mannen din og si at han får dra uten deg, fordi du ikke føler for å dra? :fnise:

Å be han ta med kaker hjem!!

fniiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...