Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skulle egentlig til jordmor idag men siden vi var hos legen i forrige uke og fikk vite at alt er i orden, så flyttet jeg på timen. Da har vi til jordmor om 2 uker istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var jeg på middag hos ei venninne sammen med 2 andre venner. Veldig hyggelig!! Hun som vi var hos, F, var veldig interessert i å prate om graviditeten. Hun og typen har prøvd en stund så jeg var usikker på hvordan hun ville ta nyheten min. Heldigvis gikk det greit å si det. Mens jeg har vært litt usikker på hva venninne H synes om nyheten min. Hun fikk vite det for noen uker siden og jeg har vært usikker på reaksjonen hennes. Og igår fikk jeg en liten smakebit. Rett før vi skulle gå, sier hun at vi har jo en avtale om jentekveld senere i september. Plutselig sier hun "også måtte du bli gravid så kan vi ikke drikke på kvelden vår". Jeg har sagt at hun kan drikke og at jeg ikke bryr meg. Hun snakker alltid rett fra hjertet og ikke redd for å si sannheten. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var jeg på middag hos ei venninne sammen med 2 andre venner. Veldig hyggelig!! Hun som vi var hos, F, var veldig interessert i å prate om graviditeten. Hun og typen har prøvd en stund så jeg var usikker på hvordan hun ville ta nyheten min. Heldigvis gikk det greit å si det. Mens jeg har vært litt usikker på hva venninne H synes om nyheten min. Hun fikk vite det for noen uker siden og jeg har vært usikker på reaksjonen hennes. Og igår fikk jeg en liten smakebit. Rett før vi skulle gå, sier hun at vi har jo en avtale om jentekveld senere i september. Plutselig sier hun "også måtte du bli gravid så kan vi ikke drikke på kvelden vår". Jeg har sagt at hun kan drikke og at jeg ikke bryr meg. Hun snakker alltid rett fra hjertet og ikke redd for å si sannheten. Jaja..

Wow, det er ikke akkurat "god venninne"-materiale hvis hun var seriøs! Det her er jo en fantastisk hyggelig nyhet, og det siste man vil høre da er sure oppgulp som det der!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjør jeg meg klar til å besøke farmor sammen med foreldrene mine. Gleder meg til å fortelle henne nyheten. Spent på hva hun kommer til å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig koselig å fortelle det til farmor. Hun ble kjempeglad!!

Faren min besøkte farfar på pleiehjem og fortalte det til han. Nyheten ble godt mottatt der og. Pluss at tante og onkel var på besøk hos han så de fikk også vite det i samme slengen.

Da vet alle det. Veldig greit å ikke måtte skjule det lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag la sjefen min ut stillingen min på finn.no. Spent på hvem som blir vikaren min.

15 uker idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fredag la sjefen min ut stillingen min på finn.no. Spent på hvem som blir vikaren min.

15 uker idag!!

Oi, det var tidlig? Jobber i privat sektor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig? Jobber i privat sektor?

Han vil helst være tidlig ute. Også pga at mange ofte har mellom 2-3 måneders oppsigelsestid. Og han vil helst at jeg tar meg av opplæring før jeg går ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil helst være tidlig ute. Også pga at mange ofte har mellom 2-3 måneders oppsigelsestid. Og han vil helst at jeg tar meg av opplæring før jeg går ut i permisjon.

Det skjønner jeg. Min sjef kommer garantert ikke være så smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens klaging: KVALM & TRØTT!!

Hittil har jeg vært heldig og har ikke vært plaget av noe særlig kvalme siden sommerferien. Men idag har jeg bare lyst til å bli liggende i senga. Også er jeg kjempetrøtt! Vært våken siden vekkeklokka til samboeren ringte kl 4:45. Kjipt når jeg ikke pleier å stå opp før kl 6. Jaja.. Bare å komme seg gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg utrolig kjip. Jeg "kasta" samboeren ut sv soverommet. Den siste uka har jeg ikke sovet særlig mye pga at samboeren står opp en time før meg og jeg har hatt problemer med å sovne etter at han har stått opp. I tillegg til at jeg våknet kl 6 på lørdag og kl 7 idag. Uthvilt etter helga? Finnes ikke!! Og vi har bare slappet av hjemme. Så da spurte jeg pent om han kunne sove på sofaen inatt. Null problem... Bare det ikke blir hver natt.

Kjedelig å sove alene men håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg utrolig kjip. Jeg "kasta" samboeren ut sv soverommet. Den siste uka har jeg ikke sovet særlig mye pga at samboeren står opp en time før meg og jeg har hatt problemer med å sovne etter at han har stått opp. I tillegg til at jeg våknet kl 6 på lørdag og kl 7 idag. Uthvilt etter helga? Finnes ikke!! Og vi har bare slappet av hjemme. Så da spurte jeg pent om han kunne sove på sofaen inatt. Null problem... Bare det ikke blir hver natt.

Kjedelig å sove alene men håper det hjelper.

Åh, så kjipt! Forhåpentligvis hjelper det i natt da :) Om det er noen trøst har jeg sovet skikkelig dårlig i helga også! Våkna supertidlig hver dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjipt! Forhåpentligvis hjelper det i natt da :) Om det er noen trøst har jeg sovet skikkelig dårlig i helga også! Våkna supertidlig hver dag :(

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg har sovet godt men nei.. Selvom han sov i stua så hørte jeg vekkeklokka hans. Tydeligvis jeg begynt å sove lett. Utrolig kjedelig...

Mandag igjen og en ny uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...