Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

På onsdag denne uken fant jeg ut at jeg er gravid. M og jeg gleder oss veldig. Dette blir en veldig spennende tid.

Litt om oss: 1.juli har vi vært sammen i 2,5 år og samboere i nesten 2 år. I august i fjor kjøpte vi leilighet sammen. Godt vi har et ekstra soverom, som pr. i dag er gutterommet til M men som må gjøres om til barnerom.

Kun M og ei venninne som vet det. Vi har lyst til å fortelle det til foreldrene våre men prøver å holde det hemmelig litt til.

I dag er jeg 5+4 på vei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bestille første kontrolltime i juli/august er ikke lett. Den nærmeste helsestasjonen hadde ikke plass. Ring tilbake i midten av august. Prøver en annen helsestasjon. Fastlegen er ikke lett å få tak i men må få bestilt en time til august nå før man drar på ferie.

Vurderer også å bestille en tidlig UL på Volvat. Høre med samboeren ikveld hva han synes. Vi har litt lyst til å fortelle det til foreldrene våre før de og vi drar på ferie og man ikke sees før i august.

En annen bekymring: Vi skal fly ganske mange ganger i juli. Googlet og lest ganske mye. Vet ikke om jeg skal bli skremt eller ikke men det gikk greit t/r London. Men vurderer å se om det går ann å avbestille flybilletten om 2 uker til sørlandet og heller ta toget.

Langt innlegg men mange tanker om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei nær bekjent av meg reiser hele tiden i jobb, og flydde veldig mye under svangerskap helt fra start til slutt. Det var ikke noe problem for hun, så om du tar visse forholdsregler burde det vel gå greit? Ikke at jeg vet så mye om dette, men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe farlig å fly når man er gravid? :klo: Som KaDust sier er det jo mange som flyr flere ganger i uka på jobb helt frem til grensa, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde heller ikke beymret meg for det å fly :) Går nok bare fint! Si i fra om du finner noen bra babybutikker i London ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ikke beymret meg for det å fly :) Går nok bare fint! Si i fra om du finner noen bra babybutikker i London ;)

Jeg var ikke i noen rene babybutikker men hver gang jeg var i en butikk, sjekket jeg om de hadde barneavdeling. Hvis ja, gikk jeg rett bort for å se om det var salg. Og det var det overalt. Så jeg har handlet litt for mye babyklær.

P.S: Ikke si det til M. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke i noen rene babybutikker men hver gang jeg var i en butikk, sjekket jeg om de hadde barneavdeling. Hvis ja, gikk jeg rett bort for å se om det var salg. Og det var det overalt. Så jeg har handlet litt for mye babyklær.

P.S: Ikke si det til M. :plystre:

Så søt du er! Herlig med shopping når det er billig da, man kan spare masse penger på det. Har planlagt å handle veldig mye av klærne når vi skal til London :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp hele prøvedagboka di (den var ikke så lang da! Hihi) og fikk litt tårer i øynene og en klump i halsen av å lese om reaksjonen til mannen din. :fnise: Gratulerer så mye! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte støttestrømper da jeg fløy til USA. Ikke fordi jeg tror det er noe farlig, men for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld skal jeg innom foreldrene mine for å fortelle dem den gode nyheten. veldig spent på hva de sier og hvordan de reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld skal jeg innom foreldrene mine for å fortelle dem den gode nyheten. veldig spent på hva de sier og hvordan de reagerer.

Så spennnede! Det må jo bli mottatt med glede og dansing :danse: Hvor langt er du på vei? Du må jo få deg ticker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennnede! Det må jo bli mottatt med glede og dansing :danse: Hvor langt er du på vei? Du må jo få deg ticker :nigo:

Idag er jeg 6+4 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, blir koselig å høre om hvordan de reagerer! :D

Moren min ble kjempeglad. Faren min sa ikke så mye men det er lik han. Bortsett fra at han skal ut og kjøpe en fiskestang til barn. Alle barn må alltid være med på fisketur med han. :fnise: Moren min er nok glad for at det endelig er hans tur. Alle venninnene hennes har blitt bestemor. Hun har tidligere jobbet i klesbutikk for barn, så hun viste frem en hvit vinterdress som hun hadde tatt vare på. Jeg sa til henne at hun ikke bør kjøpe så mye klær enda. Spesielt ikke siden det er så tidlig enda. Og hun/de må holde dette hemmelig. Ingen skal få vite det. utrolig spent på om hun klarer det. Hun er ofte den som ringer venninnene sine med en gang eller farmor.

I går fortalte M det til faren sin. Siden vi ikke ser han før om et par uker, ble det på telefonen. Men det gjorde ikke noe. Han har et barnebarn fra før men han ble glad. Vi skal besøke moren hans i løpet av uka, så da får hun vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...