Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Her fikk jeg beskjed om at hvis det ble ei jente så skulle hun hete xxx, og jeg fikk lov å velge hvis det ble gutt :snurt:

Jeg finner bare jentenavn som jeg liker, guttenavn er det litt verre med. Får satse på 2 jenter, så kan vi navngi hver vår :fnise:

Haha, her sa han at xxx var det fineste jentenavnet... Og det skulle hun hete altså. Ja, nr 2, for vi skal visstnok ha gutt først :roll: Hva tror du at du har i magen? :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger enda i senga, jeg. Kommer meg f ikke opp. Er trøtt enda jeg har sovet en del i natt, men kroppen vil ikke opp... Oh well, har gitt meg selv til kl 12,for da går en eller annen varslingsalarm. Ooogsåå har naboene begynt dampinga, så masse deilig sigarettrøyk siver inn til meg på soverommet <333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Åh, nyt å ligge lenge i senga imens du kan! :kose: (Selv om det er vanskelig når man ligger lenge fordi man ikke orker å stå opp :ler: )

Åh, den hersens varselstesten.... MIDT i Veslas dagdupp. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det, men jeg kan ikke huske at det var noe som skulle tilsi at man kunne begynne å blø når man spiller ludo. Men nå har ikke jeg spilt på mangemange år, så kan hende jeg husker feil. Mormor var alltid litt mannevond hvis hun tapte, men aldri av utagerende art. :fnise::ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuten kom, og Vesla sovna igjen! :strix:

Kom du deg opp, søta? :kose:

Hurra, hurra!!! :hoppe: Jada, sitter i stua nå! Må finne frem noe klær, må vaske littepitte før vi drar til mamma (imorgen!!! :strix: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å følge deg jeg! :)

Jeg er 5+6 uker på vei nå, så vi er ikke så langt fra hverandre ;) Jeg har også legetime 16.06 :P

Mitt første barn =) Er 26 år, med samboer jeg har vært sammen med i 10 år i år.

Håper svangerskapet ditt går supert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst å følge deg jeg! :)

Jeg er 5+6 uker på vei nå, så vi er ikke så langt fra hverandre ;) Jeg har også legetime 16.06 :P

Mitt første barn =) Er 26 år, med samboer jeg har vært sammen med i 10 år i år.

Håper svangerskapet ditt går supert =)

Heihei! Velkommen hit :danse:

Ja, da er det jo bare noen dager som skiller oss, dette er spennende! Hehe, hva skal du på legetimen? Jeg skal spørre om alt i hele verden, tenkte å lage en liste her sånn at jeg får med alt som er viktig :fnise:

Har du dagbok? :) Jeg er 20, og blir 21, vårt første barn, og vi har vært sammen i to og et halvt år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeh, må du ha bukse på? :sukk:

:fnise:

Ja, tror det er best... (men jeg bruker ikke bukse...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tror det er best... (men jeg bruker ikke bukse...) :ler:

men nakenrydding er jo så gøøøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nakenrydding er jo så gøøøy

I dag rydder jeg i dynetrekket :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske klær - CHECK

Henger opp klær - værsågod Mrdior

Lage middag - in the making

Kjøre pusekatten på miniferie - i morgen

Rydde soverommet - i kveld

Pakke - i kveld/i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også bombesikker på gutt og sa bare automatisk "han" når vi snakket om'n. Og det stemte jo det :D magefølelsen altså!!! :) Hihi...
Vi er begge enige om navn. Samboer heller litt mot et mellomnavn i tillegg, men jeg er ikke heeelt sikker på det enda. Vil helst ha max 3 navn inkl. etternavn, og da vil jeg kun ha hans, men han nekter å ikke ha med mitt, så da blir det nok fornavnt og to etternavn :nigo:

Vi holder forresten navnet hemmelig for alle til etter fødsel (kun vi to som vet), skal dere avsløre det før fødsel eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...