Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Usj, håper kvalmen ikke blir altfor langvarig! Følte meg ganske lammet av kvalmen til tider denne gangen, og det er ikke noe kjekt. Godt gjort å holde det skjult for omverdenen da man har det sånn! ;)

:hoppendeglad: for hjertebank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fineste *Joyce* Tusen takk for gode ord :hug:

Send meg gjerne en melding med datoer og hvordan dere tenker. Så ser vi om det passer greit overens med våre planer :)

Koselig at Turnerose prater om T og oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos lege. 100 sm frem til ferien. Han mente at det var det som var rett nå. Flink pike som jeg er så syns jeg det var kjipt, men.

Skal til første svangerskapskontroll når jeg er drøye 11 uker på vei. Han har også sendt rekvisisjon på tidlig ul, får vel den rundt uke 11 også.

Nå skal jeg sove en liten lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100%. Måtte bare teste selv og :fnise:

Når legen mente det var riktig, så synes jeg du skal slå deg til ro med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23. juli er jo snaaart! :hoppe: Det blir veldig spennende, vennen! Og innen det har jeg jo (enda viktigere for meg ;)) sett DEG også! Hurraaaa!

(Og hallo, Trekkoppfuglen! Du er stadig savnet her!)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Takk for sist, kjære deg! Det var så godt å se deg, selv om kaosungene våre begrenset samværet noe.... :roll: Men kanskje dere skal denne veien igjen snart? *blafre*

Håper det går litt bedre med kvalmen snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

:vinke:

Jeg lever, men leser stort sett fra mobil og da er det tungvint å skrive.

Baby i magen har det fint. Vært på oul og terminen er 9.februar, som jeg hele tiden har trodd ;) Vi skal ikke vite kjønnet :)

T gleder seg veldig til å bli storesøster. Hun prater mye om at hun skal passe godt på babyen. Hun snakker til magen, og koser og klapper på den :rodmer:

Ellers er jeg 100 prosent sykemeldt med fortsatt kvalme og oppkast. Samt svangerskapsmigrene. Bekkenplagene er ikke så fremtredende som ved forrige svangerskap og det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Haha, denne boka har jeg vært aktiv i :ler:

Jeg unnskylder meg med at jeg er plaga av sterk hodepine og ikke orker så altfor mye skjermaktivitet.

Litt synd at jeg har vært så dårlig på å oppdatere her, med storesøster har jeg loggført nesten hele svangerskapet i dagbok her.

En måned til termin. Gleder meg til fødsel og å få hilse på knøttet. Storesøster er veldig spent og har planlagt at hun og pappaen skal på handletur og kjøpe gave til babyen som de kan ha med på sykehuset :hjerte:

Ellers har jeg såvidt begynt redebyggingen. Stellebordet er montert. Håndklær og sengetøy har jeg kjøpt. Noe som forøvrig var utfordrende. Finnes jo omtrent bare lyseblått eller lys rosa jo*snøft* Leandervugga setter jeg opp i løpet av uka. Malmkommoden skal mannen få montere.

Har handlet inn tøybleier i nyfødtstørrelse,så de må vaskes inn. Ellers satser vi på å bruke en kombinasjon av formsydde og brettebleier.

Stas :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor mye mindre tid og tanker man legger på dokumentering med nr. 2 enn med nr. 1. Litt syd men tror nok alle har det sånn. Jeg må ihvertfall bli flinkere til å ta bilder med kameraet, ikke bare mobilen, av Lillemor :jepp:

Jeg ergrer meg stadig vekk over de kjønnsspesifikke fargene i butikkene, enten det er klær eller andre ting til barn. Men synes Lindex er ganske flinke akkurat der. Selv om de ikke akkurat har sengetøy, da ;)

For en spennende tid dere har foran dere nå! Kos deg masse med redebygging og den kommende storesøsteren disse siste ukene. Håper formen er din bortsett fra hodepinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lindex er flinke. Syns de har kjønnsnøytralt tøy uten at alt er beige, hvitt og grått.

Vekstestimering i dag viser at baby vil være 4,3 kg om h*n kommer til termin. Storesøster ble estimert til 4 kg og hun veide 3630 g seks dager før termin. Bekymrer meg ikke, bare gleder meg :)

Redebyggingen har slått til for fullt. Nå er nesten alt på stell. Jeg dro meg opp på loftet idag (gadd ikke vente på treige mannen!) Fikk hentet ned bleiestæsjet, bilstolen, dyner og nyfødttøy.

Mangler bare ammebher, så har vi det :) Tror det blir change sine med spiler, pluss et par billige uten spiler til nattebruk.

Har kjøpt inn noen formsydde bleier i nyfødtstørrelse, samt at vi har brettisene fra sist gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...