Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

fyjt38.png Tenkte å sette inn ukentlige bilder fremover, for å se progress. Dette er uke 14 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin mage. :) min er ikke blitt så tydelig enda, så heldige du! :) En bakdel med å være høy, antar jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage. :) min er ikke blitt så tydelig enda, så heldige du! :) En bakdel med å være høy, antar jeg. :P

Synes du at du ser noe? Jeg føler meg jo konstant oppblåst egentlig, selv om jeg ikke er det. Den magen der er i dag tidlig, før frokost og rett etter toalettbesøk. Skulle vært flatere egentlig :P Føler meg kun tjukk, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig..

Skulle ønske jeg ikke hadde lagt på meg før jeg ble gravid og hadde flat mage.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du at du ser noe? Jeg føler meg jo konstant oppblåst egentlig, selv om jeg ikke er det. Den magen der er i dag tidlig, før frokost og rett etter toalettbesøk. Skulle vært flatere egentlig :P Føler meg kun tjukk, haha!

Ja, nå vet jeg jo ikke utgangspunktet ditt, men det er jo en tydelig bump under navlen din i alle fall. Om det er oppblåst eller baby er jo selvsagt en annen sak. :) Virker jo ikke sånn da når du sier den er der på morgenen. :)

Edit: Klarer du å suge inn magen? Det klarer man ikke hvis det er babymage, men kan suge inn mye av magen om den bare er oppblåst.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå vet jeg jo ikke utgangspunktet ditt, men det er jo en tydelig bump under navlen din i alle fall. Om det er oppblåst eller baby er jo selvsagt en annen sak. :) Virker jo ikke sånn da når du sier den er der på morgenen. :)

Edit: Klarer du å suge inn magen? Det klarer man ikke hvis det er babymage, men kan suge inn mye av magen om den bare er oppblåst.

Hehe, prøver hver morgen for å se, men jeg blir pokker ikke noe tynnere av å dra den inn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøver hver morgen for å se, men jeg blir pokker ikke noe tynnere av å dra den inn!

Da er det vel babymage da! :jepp:

Hvis du ikke er så høy, så vil du jo naturligvis få mage tidligere enn f.eks jeg som er relativ høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel babymage da! :jepp:

Hvis du ikke er så høy, så vil du jo naturligvis få mage tidligere enn f.eks jeg som er relativ høy.

Ca. 168, så ikke den høyeste dama i byen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 168, så ikke den høyeste dama i byen :ler:

Nøyaktiv på gjennomsnittet, da. ;) Det er jo ikke lavt i alle fall. Jeg er 174. :) Så ikke sånn modellhøy, men likevel høy. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg, Maki med kylling, walking dead på iPad! Mangler bare vin.. Jaja, kan ikke få alt :)

Mindre sliten i dag, heldigvis!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver mitt beste nå :) skal til frisør i dag! Bare kos :) klipp, farge, hodebunnsmassasje!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, hodebunnsmassasje :laugh:

Ble du fornøyd etter frisørbesøket? ^^

Deilig med frisørbesøk! Man føler seg plutselig veldig fresh ;) ble du fornøyd? :)

Ja, hodebunnsmassasje er digg! Ble veldig fornøyd, men vet ikke om jeg tør å legge ut bilde, for da blir jeg jo ikke så anonym lengre :) Lommeboka er ikke fornøyd :P ble dyrt asså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hodebunnsmassasje er digg! Ble veldig fornøyd, men vet ikke om jeg tør å legge ut bilde, for da blir jeg jo ikke så anonym lengre :) Lommeboka er ikke fornøyd :P ble dyrt asså!

Off ja lommeboka er aldri fornøyd etter et frisørbesøk:p hva koster det der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...