Gå til innhold

Kom tilbake lille-pus


Åge Mustafa

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet. Minner om reglene våre: Du kan ikke poste innlegg som inneholder persondebatt eller spekulerer rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Svar på/oppfølging av innleggene som ble ryddet er også fjernet.

Phaedra,adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kjedelig å lese, for hun virket veldig kunnskapsrik, klok og balansert.
Antageligvis den brukeren jeg har sett mest fornuftige svar fra på KG.

:lete:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte lille pus veldig godt, men mistet respekten jeg hadde for henne når hun sletter alle innlegg i bunad tråden. Jeg synes det er feigt og veldig teit at det er lov å bare etterlate seg et punktum i en diskusjon du ikke vinner før du sletter deg.

Anonymous poster hash: 5bea3...4f6

Ja, hurra for deg at du muligens har vunnet en " kjole "- diskusjon. Kanskje du neste gang vinner en diskusjon om et par sokker. Kanskje noen neste gang gir deg KOMMA istedenfor PUNKTUM. :fnise:

Anonymous poster hash: 5dff3...715

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig synd! Lille-pus var en få voksne, reflekterte og dannede brukere. Håper hun kommer igjen, jeg satt hvertfall stor pris på henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Uff, det var trist at lille-pus har sletta seg. Håper hun kommer tilbake ved en senere anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bunadtråd er det?



Anonymous poster hash: ec2e8...aba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun faktisk har forsvunnet fra hele Kvinneguiden, så er det vel ikke så veldig sannsynlig at hun leser dette? Anonymous poster hash: bc985...533

Derfor jeg skrev 'hvis du ramler innom'. Det var verdt et forsøk.

Fint at mange andre også er enige i at LP blir savnet. Sørgelig nok så er det ikke overraskende at tråden er ryddet. Selv når det er snakk om en virkelig snill og sympatisk bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for deg at du muligens har vunnet en " kjole "- diskusjon. Kanskje du neste gang vinner en diskusjon om et par sokker. Kanskje noen neste gang gir deg KOMMA istedenfor PUNKTUM. :fnise:

Anonymous poster hash: 5dff3...715

Haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for deg at du muligens har vunnet en " kjole "- diskusjon. Kanskje du neste gang vinner en diskusjon om et par sokker. Kanskje noen neste gang gir deg KOMMA istedenfor PUNKTUM. :fnise:Anonymous poster hash: 5dff3...715

Tro det eller ei men jeg har ikke skrevet et eneste innlegg i den tråden

Anonymous poster hash: 5bea3...4f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg måtte sjekke, og det er dessverre sant. Senest i dag sendte jeg henne en takknemlig tanke etter å ha fulgt et av hennes paibunn-råd.

Med Lille-pus mister KG en av sine klokeste bidragsytere. Jeg håper hun kommer tilbake.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å se :( En fantastisk bruker med en fantastisk stilsans :( Dersom du leser dette L-p, tusen takk for alle gode råd opp gjennom :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ekle brukere her inne som kun er her for å lage kvalm. I starten av min "KG-tid", ble jeg nærmest sjokkert over enkelte ting folk kan skrive. Jeg hadde ingen anelse om at folk kunne være så hensynsløse, ekle og slemme mot noen de ikke engang kjenner. Det provoserer meg at de "vinner".

Jeg forstår at det lett å slette seg når noen konstant gir vedkommende pes. Ingen fortjener så mye dritt, i det minste ikke folk som lille-pus. Hadde for øvrig ingen spesiell formening om henne, annet enn at jeg syns hun hadde reflekterte og gode svar, men jeg syns uansett det er trist.

*slenger meg på "vær så snill og kom tilbake lille-pus"-tråden*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg saknar også Lille-pus. Eg var redd ho skulle gi opp, for dei siste vekene (månadene?) har det vore eit par ABar som regelrett har gått etter ho, og kjefta systematisk. Dei har teke alt i verste meining, og har generelt vore ufyselege. Det er synd det ender med at dei som står for noko må gi seg, medan dei feige ABane berre får halde på.

Kom attende, Lille-pus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva søren har skjedd? Lille-pus var så hyggelig,flink og hjelpsom!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvis hun faktisk har forsvunnet fra hele Kvinneguiden, så er det vel ikke så veldig sannsynlig at hun leser dette?

Anonymous poster hash: bc985...533

Lille-pus er såpass godt bevandret inne på KG, at hun er helt inneforstått med at en del brukere får tråder som dette opprettet etter at man har slettet seg fordi folket her vil ha henne tilbake.

Det går fint an å lese tråder her uten å ha et nick her.

Jeg håper også at hun kommer tilbake, men forstår samtidig at det kan være godt med en lengre pause fra kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innlegget mitt forsvant i sin helhet da jeg svarte ting som ble ryddet.

Men jeg stemmer også for at du kommer tilbake, Lille-pus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjestvest

lille-puuuuuuuuuuuuuuus

Kjedelig uten deg.   :pasha:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at Lille-pus valgte å slette seg, samtidig så forstår jeg henne godt. Man kan bli drittlei av jævlig feige folk som trykker på AB-knappen for å slenge dritt. Enkelte er bare feige kryp og nett-troll. 

 

Fikk med meg den bunadstråden, og jeg antar at den var den berømmelige dråpen i vannglasset som fikk henne til å slette seg. 

 

Jeg håper hun kommer tilbake. Kvinneguiden har godt av å ha voksne medlemmer her, og Lille-pus har et oppkom av erfaring og kunnskap som hun deler og bidrar positivt med.

 

Glemmer ikke for endel år siden da det var en bruker her som slet skikkelig med økonomien og var helt skrapa for mat. Lille-pus møtte faktisk den brukeren og ga vedkommende mat til å fylle opp kjølekapet med.

 

Jeg setter også veldig pris på kunnskapene hennes på kles og undertøysfronten :)

 

Lille-pus, hvis du leser dette: Kan du ikke ombestemme deg og komme tilbake? Vi er mange som setter pris på deg og din kunnskap og livserfaring! Værsåsnill?

Leste i den der bunadstråden. Det virker som noen er jævelige bare for å være jævelige, og at de ikke tåler at andre mennesker har sine egne liv og sine egne meninger om ting. Det kan virke som noen mennesker tror poenget med å delta i diskusjonsforum er å få andre til å bli lei seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...