Gå til innhold

Usosial, raring.


Gjest KV84

Anbefalte innlegg

Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sier du til deg selv at du er en kjedelig person? Jeg tror ingen personer er kjedelige, men at enkelte mennesker får frem forskjellige sider av deg selv..

Har du møtt noen som du føler du kan være deg selv med?

Hvor gammel er du, studerer/jobber du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du til deg selv at du er en kjedelig person? Jeg tror ingen personer er kjedelige, men at enkelte mennesker får frem forskjellige sider av deg selv..

Har du møtt noen som du føler du kan være deg selv med?

Hvor gammel er du, studerer/jobber du?

Når jeg er sammen flere mennesker, så er de ingen som snakker til meg eller stiller meg et spørsmål. Ikke et smil en gang. 30år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er sammen flere mennesker, så er de ingen som snakker til meg eller stiller meg et spørsmål. Ikke et smil en gang. 30år.

Da vil jeg tørre påstå at du henger med feil type mennesker! Altså, det å smile til en person eller snakke til en som man ser er litt utenfor - det er rein høffelighet etter min mening!

Hvor går du for å møte disse menneskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tørre påstå at du henger med feil type mennesker! Altså, det å smile til en person eller snakke til en som man ser er litt utenfor - det er rein høffelighet etter min mening!

Hvor går du for å møte disse menneskene?

Det er familien og familien utover. Så har meldt meg ut av alle bursdager og julefeiringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ibland så måste man ju faktiskt ge lite för att få. Tänker jag ofta på i sånna sammanhang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er i Stavager, er jeg klar til å møte deg. Orker ikke flere nettvenner. Best å snakke ansikt til ansikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Den 28.3.2015 at 19.09, Gjest KV84 skrev:

Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale?

Er du hyggelig og høflig og tør å være deg selv så får du venner. Prøv å være deg selv.

Endret av Datanerd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Den 3/28/2015 at 19.09, Gjest KV84 skrev:

Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale?

Gjerne. :) Bare send en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...