Gå til innhold

Jente 27 år SØKER VENNINNER i Oslo-området


Venninne

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 31 år som flytter til Oslo i sommer, vil gjerne få meg venninner å henge med. Bare ta kontakt om noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Søker fortsatt likesinnede! :) Hilsen jente 1987

Endret av Venninne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wonder Woman
Den 1.11.2013 at 13.00, Joslo skrev:

Dere tre ovenfor må gjerne bli med på en jetegruppe på facebook som noen har startet for å kunne treffes:) Send meg navn på innboks så legger jeg dere til!:)

Resten av oss å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. oktober 2013 at 15.56, Venninne skrev:

Hei!

Jeg er en snill og grei jente på 27 år som ønsker å utvide nettverket mitt. Søker først og fremst flere nære venninner, kanskje en ny bestevenninne eller to.

Noen jeg kan finne på ting med i fritiden, spesielt helgene. Bare møtes for å møtes, dele tanker, catche up eller nyte stillheten med mens man spiser/drikker eller går tur i bygater, parker eller marka. Sånn vennskap hvor man kan slå på tråden og skravle om alt og ingenting mellom treff også, og ikke bare når man treffes.

Har mange venninner som har flyttet eller etablert seg gjennom årene, eller så har vi bare vokst fra hverandre. Har noen få venninner jeg treffer av og til, og mange bekjente. Føler jeg blir lett kjent med andre, men så blir det liksom ikke noe mer enn det. Er ikke bare bare å få seg nye venninner når man er ”stor” jente assa :P

Hvem er jeg? Jeg er oppgående, nysgjerrig og sprudlende som person. Utadvendt som person og passer i grunnen best med de som er det og. Ønsker et gjensidig vennskap, der begge tar initiativ til samtale, treff og kommer med forslag. Hvis du aldri har råd til noe eller har manglende interesse for diverse som koster penger, eller er typen som drømmer om ting og ikke tør å kaste deg ut i noe, passer vi ikke sammen.

 

Jeg liker å sjekke opp ting, sammenligne, og faktisk gjøre ting, ikke bare prate om det uten at det skjer noen gang. Setter meg inn i det jeg gjør, og det raskt og effektivt. Prøver å holde meg oppdatert på hva som skjer her i byen. Liker å finne på andre ting enn bare standardting som mat/drikke/gåtur. Liker å være aktiv og sosial :)

 

Jeg liker å føre reflekterende samtaler, tulle og tøyse og generelt prate, men det blir kjedelig om det er det eneste man gjør. Jeg liker å utforske steder, reise til utlandet, dra på interessante foredrag, se morsomme utstillinger, kommentere det man ser, ta prøvetimer i diverse m.m. Opplevelser, mat og kultur, framfor kun shopping eller soling. Liker blått vann og natur :)

 

Blir KJEMPEglad hvis du vil ta noen langhelger i Europa med meg. Slappe av med god mat, kultur og SPA, eller storbyferier med shopping og sightseeing. Er ikke interessert i soling, eller ren shopping eller partytur. Det er samme hvor du bor, hvis du vil reise. Eksempler på byer jeg vil til, aktiviteter her i Oslo og liste over interesser, sender jeg når vi skrives på tomannshånd :)

Er det noen i Oslo-området som søker det samme? Gjerne Oslo Vest, men ingen must :)

Jeg er singel selv, men krever ikke at du er det :)

Send PM !

Bare å ta kontakt når du enn måtte lese innlegget.
Annonsen min går ikke ut på dato før jeg sletter teksten :)
Gode venninner er vanskelig å finne :/
Friends come and go.. så jeg sier ikke nei til nye venninner!
Noen flytter vekk og vokser fra en, og omvendt.
Så bare ta kontakt :D

Edit: Måtte bare oppdatere alderen min :P

Bare å sende melding 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om denne tråden fortsatt er aktiv så vil jeg gjerne bli kjent med deg og dere som allerede har startet gruppen:) Selv er jeg 28 med mange felles interesser som deg som startet tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med respons. Sender dere PM i løpet av uken :)

Når det gjelder venninnegruppene på Facebook er de flotte for de som er etablerte med barn.

Jeg er singel og har ingen barn eller dyr ;) - søker venninner uten barn!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Jeg er en jente på 25 år som bor i Oslo, og vil gjerne bli kjent med nye jenter i området :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...
På 16.4.2017 den 22.53, Venninne skrev:

Tråden min gjelder fortsatt! 

Jente 29 år - trådstarteren

Jeg blir gjerne kjent med deg. Kvinne 33 her fra Bærum. Send meg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interessert! Kvinne 27. Send meg en pm, så tar vi det derifra! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Jeg er en dame på 31 som gjerne kunne tenke meg å bli kjent.

Har mange av de samme interessene og ønskene :)

Send meg gjerne en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...