Gå til innhold

Er dere enige i denne teorien


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå legge fram en teori..Så kan dere vist dere vil si dere enige eller uenige.

Teorien går altså ut på at. Livet er et teather og at vi alle er skuespillere som spiller en rolle. Alt vi gjør er en del av denne rolle vi får. Det livet vi lever er det våre rolle figurer skal gjøre.. Det vi sier er bare repliker som er øvd inn før vi ble født..At alt dette er en ilusjon en drøm.At alt som skjer ikke er virkelig.

Det er et teather et skuespill med 6 milliarder forskjellige roller.

En akt varer i 1 time..En scene i 1 min..

Alt vi sier alle vi møter er planlagt og øvd inn....Og vi har fri vilje til og velge hvordan våre karkaterer skal være...Fordi det vi sier kan vi forandre og er ikke nøvendig vis det som ble øvd inn.

Og at vi faktisk bare er skuespillere i det gudommelige teather..Og at vi faktsik lever som skuespillere i en verden av ilusjoner som denne verden er,

ps...Vil neven at jeg selv ikke er enig i denne teorien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet om mange teorier om at livet er et teather som er bedre og mer realistiske en den jeg skrev.

men nå vil jeg ikke ha om den var realistisk eller ikke.

Uansett som sakt er jeg ikke enig i den teorien jeg skrev. Men det finnes andre teorier jeg kan si meg enig i.

Jeg vil bare at dere skal skrive om dere er enige eller uenige. i en teori jeg ikke er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mange teorier om at livet er et teather som er bedre og mer realistiske en den jeg skrev.

Hvilke da? Som er realistiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en teori av en Indisk Guru Parahmansa Yogandna som er langt mer realistisk.

Du får fortelle litt om hva den teorien går ut på og hva som gjør den realistisk. Man får ihvertfall ingen treff når man googler på det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det feil

skriv Parahmansa Yogananda da skal det finne...Men du vil ikke finne noe om den teorien på nette...Den er bare laget for de som er medlemer i Self Realsation Fellowship ( SRF )...Så jeg kan ikke skrive noe om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...