Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2013


Aramee

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

:ler: Forstår deg veldig godt!! Snart er du i gang skal du se! Hvordan er formen?

Formen er bedre enn før faktisk, har stort sett vært buret inne de siste månedene faktisk. Nå klarer jeg jo faktisk å gå noen meter, sånn relativt sett selvsagt.

So much for "redusert helt på slutten" .............................graviditet er oppskrytt altså.

Nå hikker han som bare det inni der, så det virker som om formen til mini er bra da ;)

Blir satt igang om ei uke til visstnok om bolla ikke er ute - har termin imorra. Uh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satse på at ting setter i gang av seg selv og at du får en flott opplevelse! Hvor skal du føde? Vil på det sterkeste anbefale badekar hvis du og situasjonen tillater det når ting er i gang :) Er såå spent på dine vegne! (Og dere andre som ikke har født enda)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Satse på at ting setter i gang av seg selv og at du får en flott opplevelse! Hvor skal du føde? Vil på det sterkeste anbefale badekar hvis du og situasjonen tillater det når ting er i gang :) Er såå spent på dine vegne! (Og dere andre som ikke har født enda)!

Ullevål is the place - og jeg tviiiiler på at det er ledig badekar, får vel knapt en helseball å vugge på - ser mer for meg sånn kølappsystem og beskjed om å trekke i snora når jeg kjenner et hode nedi der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål is the place - og jeg tviiiiler på at det er ledig badekar, får vel knapt en helseball å vugge på - ser mer for meg sånn kølappsystem og beskjed om å trekke i snora når jeg kjenner et hode nedi der :ler:

Hahaha :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født :) Vannet gikk en time etter det siste innlegget jeg skrev her. hehe. Det var misfarget, så måtte reise til sykehuset med en gang.

Ble satt i gang med krem pga riene ikke kom. Harde, korte rier med liten pause imellom. Men syns fødselen gikk utrolig fint. Helt utrolig hvor bra det gikk. 5 timer aktiv fødsel står det i papirene mine her :):) Litt stolt og, hehe.

Normalt gutt i størrelse og vekt, som bare sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg har født :) Vannet gikk en time etter det siste innlegget jeg skrev her. hehe. Det var misfarget, så måtte reise til sykehuset med en gang.

Ble satt i gang med krem pga riene ikke kom. Harde, korte rier med liten pause imellom. Men syns fødselen gikk utrolig fint. Helt utrolig hvor bra det gikk. 5 timer aktiv fødsel står det i papirene mine her :):) Litt stolt og, hehe.

Normalt gutt i størrelse og vekt, som bare sover :)

Gratulerer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har født :) Vannet gikk en time etter det siste innlegget jeg skrev her. hehe. Det var misfarget, så måtte reise til sykehuset med en gang.

Ble satt i gang med krem pga riene ikke kom. Harde, korte rier med liten pause imellom. Men syns fødselen gikk utrolig fint. Helt utrolig hvor bra det gikk. 5 timer aktiv fødsel står det i papirene mine her :):) Litt stolt og, hehe.

Normalt gutt i størrelse og vekt, som bare sover :)

Gratulerer! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jenta mi er allerede én måned gammel! Hun skriker en del så vi skal til kiropraktor på tirsdag og se om hun har noen vondter/låsninger. Hvis ikke må jeg antageligvis begynne med melkefri kost og se om det hjelper :)

Hvordan går det med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trøkk i denne skravletråden her :P

Nå er snuppa blitt over 2 mnd alt! Tiden går jammen fort. Kiropraktoren fant ut at hun hadde masse masse luft i magen som ''satt fast''. Han gjorde noen triks også kom det masse ut. Vi fikk også lære det slik at vi kan gjøre det forebyggende her hjemme. Hun er mye bedre nå og vi slipper unna mye skriking. Deilig :) Går det bra hos dere andre? Fine gode bebbiser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest åffårno

Trøkk i denne skravletråden her :P

Nå er snuppa blitt over 2 mnd alt! Tiden går jammen fort. Kiropraktoren fant ut at hun hadde masse masse luft i magen som ''satt fast''. Han gjorde noen triks også kom det masse ut. Vi fikk også lære det slik at vi kan gjøre det forebyggende her hjemme. Hun er mye bedre nå og vi slipper unna mye skriking. Deilig :) Går det bra hos dere andre? Fine gode bebbiser? :)

Åh? Jeg har vært hos manuell for å sjekke stivheter, men det er kanskje det samme de gjør hos kiropraktor? Det jeg prøver si er; hva slags triks bruker dere?

Her går det i ett fra morra til kveld :P *svett ja*

Tipper det er samme greie for alle andre her og siden ingen orker svare :fnise:

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Jeg har vært hos manuell for å sjekke stivheter, men det er kanskje det samme de gjør hos kiropraktor? Det jeg prøver si er; hva slags triks bruker dere?

Her går det i ett fra morra til kveld :P *svett ja*

Tipper det er samme greie for alle andre her og siden ingen orker svare :fnise:

Man løfter beina/knærne opp mot brystet og presser ned mot magen. En slags rullende bevegelse... Ah, jeg er skikkelig god til å forklare :ironi:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Man løfter beina/knærne opp mot brystet og presser ned mot magen. En slags rullende bevegelse... Ah, jeg er skikkelig god til å forklare :ironi:

Skjønner hvilken du mener - fikk den hos manuellmannen.

Var det liksom bare det han fyren gjorde for å få ut greiene? I såfall gidder jeg ikke teste kiropraktor også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...