Gå til innhold

Skravletråd for Nov/Des 2009


Malina

Anbefalte innlegg

Da er det vel bare meg og Exhale igjen.. Rekker vi det før julaften mon tro.. ?

Det er vel ingen som har hørt fra Gla'jenta heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille nydelige prinsesse kom på tirsdag, 15.12!! Nå har vi kommet hjem og koser oss veldig... Stjernekikker her også faktisk! Det var tøft, men såååå verdt det. Vil bare stirre på henne hele tiden. :rødme:

Gratulerer så mye med stjernekikkeren din Celestine! Disse førjulsbabyene er virkelig stjernefiksert.

Vår lille frøken ligger nå i vuggen sin under julestjerna vår og sover, håper det blir en lur som varer 1-2 timer. Begynner å gå seg til her i huset, idag har sambo siste arbeidsdag før lang ferie. Det skal bli så godt. Frøkna vår er snill om dagen for så å bli umulig å få til å sove utover kvelden. Men når hun da sovner i titiden så sover hun lenge, til halv fem i natt... Så vi blir belønna for de hektiske kveldene våres.

Får helsesøster på besøk om noen timer, så skulle kanskje tatt meg en liten dusj nå da frøkna sover. Må bare forsikre meg om at hun sover godt først og finne frem babycallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har hørt fra Gla'jenta heller??

Nei... Tror ikke hun har vært aktiv i dagboken sin siden oktober. Håper alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Exhale fått gutten sin :hoppe:

Han ble født etter en rask og intens fødsel kl. fem i dag 28. desember :rødme: Alt står bra til med mor og barn.

Gratulerer så masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er årets siste dag her og jeg er fortsatt like gravid.. Jeg er av en eller annen grunn ennå ikke blitt utålmodig og lei, men det er nok fordi jeg nå ønsker at det blir 2010-baby. Når jeg først har gått såpass mange dager over termin, kan jeg godt vente til etter midnatt i kveld. Men skjer det ikke noe i morgen, så kommer jeg til å begynne og prøve alle triks i boka for å få litt fortgang i sakene :fnise: Jeg har ingen planer om å gå på overtidskontroll neste tirsdag, eller å bli satt i gang, men det kan jo faktisk hende at det går så langt også..

Nå skal jeg lage creme brulé´til nyttårsdessert, og så satser jeg på at det blir en liten rusletur rundt midnatt for å se på alle rakettene over Oslo-himmelen.

Godt nytt år til alle :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært for en liten undersøkelse på sykehuset, og de har bestemt seg for å sette i gang i morgen. Legges inn kl. 8.30. Jeg har åpning på to cm og er ganske moden, så mest sannsynlig vil du forsøke med å ta vannet. Jeg er veldig spent og tror ikke det blir så veldig mye søvn i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært for en liten undersøkelse på sykehuset, og de har bestemt seg for å sette i gang i morgen. Legges inn kl. 8.30. Jeg har åpning på to cm og er ganske moden, så mest sannsynlig vil du forsøke med å ta vannet. Jeg er veldig spent og tror ikke det blir så veldig mye søvn i natt ;)

Lykke til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. januar kl. 17:36 ble datteren vår født :) Vitale mål på 3626 gram og 50 cm. Hun kom til verden 14 dager på overtid etter igangsettelse. Hun er selvsagt det nydeligste lille vesen på denne jord :rødme:

Det eneste som skulle til var en modningspille og et par timer etterpå gikk vannet og riene startet for fullt. Fødselen var rask og intens, og etter tre timer i aktiv fødsel var vidunderet ute.

Vi kom hjem fra barselhotellet i går, men måtte inn igjen for veiing i dag da fødselsvekten hadde sunket litt over 10 prosent. Heldigvis hadde hun gått opp igjen 100 gram til i dag, så alt ser ut til å være i skjønneste orden. Ammingen går heldigvis fint.

Jeg må innrømme at jeg ble litt tatt på senga av hvor utrolig slitsomme, emosjonelle og utmattende disse første dagene etter fødsel er, og jobber litt med å komme til hektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Illa! :strix:

Kos deg og nyt dagene, også de som egentlig er litt slitsomme. Plutselig er ikke jenta like baby lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Er ikke på KG så ofte lenger, men var innom en tur nå i kveld og tenkte jeg skulle høre hvordan det går med dere alle sammen?

Her går alt bare bra :) Lille Knirk er blitt stor jente, krabber og reiser seg allerede. Spiser ikke så mye annet enn pupp enda, og knapt nok det også de siste dagene for hun har vært litt småsyk. Var veldig flink på middag en stund, men nå bare kniper hun munnen sammen og rister på hodet når jeg kommer med skjeia. Er jo litt søt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...