Gå til innhold

TreneBelle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Åh, sykkeltur - det er fint det :hjerte: Gleder meg sånn til våren!!! ...når det er sagt så er det jo ikke snø, så jeg har faktisk ingen - nada - unnskylninger for å la sykkel og sykkelvogn stå i ro særlig lenger :sjenert: Takk for sparket i ræva - det trengte jeg :ler:

Ikke sant? Elsker sykkelturer. :hjerte:

Nå er det jo nesten vår! 8 grader i dag! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har endelig fått orden på kostholdet igjen. :hoppe: Det har gått over stokk og stein (okei, ikke egentlig, men det har unektelig blitt for mye av alt når jeg bare har gått hjemme og trasket de siste par ukene), men nå som jeg er tilbake på jobb går det så mye bedre! :nigo: Jeg har holdt meg under eller på kaloriantallet både på tirsdag og i går, så dette lover godt. :jepp: I går da jeg var på filmkveld hos søster, klarte jeg å holde meg unna både smash og chips, og spiste bare litt gulrot med dip. :skya:

Ellers lite å meddele på treningsfronten. Barnevakten kunne ikke passe ungene i dag, så jeg regner med at det ikke blir trening før på lørdag nå. Jeg kjenner at hjemmetrening ikke blir helt det samme som pre-barnevakt altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink du er! Jeg klarte meg bra i går for første gang på....ukesvis..?? :flau: Så du må gjerne sende litt standhaftighet min vei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg klarte meg bra i går for første gang på....ukesvis..?? :flau: Så du må gjerne sende litt standhaftighet min vei! :ler:

:5: Du er flink du også. :jepp: Sender over litt cyberstandhaftighet. :ler:

Så flink du er :)

Har du mye vekt du skal ned?

Takk for det! :nigo:

Njæææ. Jeg kunne gjerne tenkt meg å gå ned et par kilo til bare for å nå et rundt tall (hvem sa OCD?:fnise: ), men stort sett konsentrerer jeg meg om å holde vekten. :jepp: Jeg er slettes ikke noen slankefanatiker og spiser McD med god samvittighet innimellom, men jeg må allikevel være veldig streng med meg selv, ellers tar det helt av. Det viktigste for meg er uansett å stramme opp litt her og der, for størrelsesmessig er jeg jo der jeg vil være, så dersom strammere i fisken betyr et par kilo ekstra med muskler, så er jeg veldig fornøyd med det altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

:5: Du er flink du også. :jepp: Sender over litt cyberstandhaftighet. :ler:

Takk for det! :nigo:

Njæææ. Jeg kunne gjerne tenkt meg å gå ned et par kilo til bare for å nå et rundt tall (hvem sa OCD? :fnise: ), men stort sett konsentrerer jeg meg om å holde vekten. :jepp: Jeg er slettes ikke noen slankefanatiker og spiser McD med god samvittighet innimellom, men jeg må allikevel være veldig streng med meg selv, ellers tar det helt av. Det viktigste for meg er uansett å stramme opp litt her og der, for størrelsesmessig er jeg jo der jeg vil være, så dersom strammere i fisken betyr et par kilo ekstra med muskler, så er jeg veldig fornøyd med det altså. :jepp:

Ja, cm er viktigere enn vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig barnefri i går gjorde at jeg fikk mulighet til å dra på deilig fredagsspinning. :strix: Spinn 2-time, 60 minutter in heaven. :trene: Jeg hadde jevn og fin puls, noe som ikke er selvsagt for meg som helst liker intervaller.

Maxpuls: 92%

Gj.snittspuls: 82%

Antall forbrente kalorier: 600

De kaloriene tok jeg raskt inn igjen på lønningspilsen (lønningsvin for min del). :skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet denne helga har vært kjempebra! :hoppe: Sett bort fra McD på lørdag (mamma sin feil :fnise: - jeg var flink og lagde omelett til frokost, selv om kroppen skreik etter cola og grandis slik den alltid gjør dagen derpå) har jeg ikke hatt noen utskeielser. Grov pannekake med byggrynssalat til lunsj, og fylt grov pannekake med massssse chilisalat til middag i dag. :sikle:

Har hatt litt hverdagsmosjon i dag også. Syklet en halvtime med ungene i sykkelvogna. Over 30 kg på slep er beintungt! Særlig når man er smågal og tar omveien over fjellet hjemover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

Høres ut som om du har hatt en fin helg :)

Takk for det! :nigo:

Ja, helgen har vært kjempefin. Uten at vi egentlig har gjort så veldig mye spesielt. Det er slik favoritthelgene mine er. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ukens treningsplaner:

Mandag:

Quickspinn 35 minutter + styrketrening.

Onsdag:

Spinn intervall

Lørdag:

Krønsj (30 minutters aerobickondis + 30 minutters aerobicstyrke)

Håper på spinning på søndag også, men må nesten se an uken litt. Jeg er også litt i tvil på om jeg skal dra på trening i dag, for jeg har ligget og vridd meg av luftsmerter i halve natt. Enn så lenge er det bra igjen, men det blaffet opp litt etter lunsj. :P Jeg har uansett fått barnevakt, og da føler jeg at jeg må dra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trening i går. :trene: Og lite visste vi at vi var ankommet Helvete. :hoho: Spinningtimen viste seg å være noe bare en galning kunne ha funnet på, nemlig en watt-time hvor man skulle sitte hele timen. Okei, greit nok, hadde den bare ikke inneholdt to helt insane intervallpartier (helt i starten og helt i slutten) hvor man skulle beine på det man klarte i 30 sekunder, komme opp på 90%, og så bare få 30 sekunders hvile. 4 (fire!) ganger. :daane: Og dette var ikke det verste, engang! I midten var det en slette hvor man skulle ligge på 85% i...8 minutter? Høres veldig greit ut det også egentlig, men herreguuuud så seig den delen var. Holdt på å gi opp en million ganger, men jeg klarte det! :hoppe: Er superfornøyd med at jeg ikke gav opp. :5:

Vi hadde jo planer om styrke etterpå, men vi var så slitne etter timen at vi heller gikk hjem. :fnise:

Maxpuls: 90%

Gj.snittspuls: 82%

Antall forbrente kalorer: 343

:trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, for en bra time! Det hørtes skikkelig godt ut! Åh, nå klør det i kroppen etter å trene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW, for en bra time! Det hørtes skikkelig godt ut! Åh, nå klør det i kroppen etter å trene :(

Ja, den var utrolig bra! :jepp: Jeg og treningsbuddyen var fint enige om at her var det rom for forbedring, så dette måtte vi prøve flere ganger. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en KILLER økt :sjokkert:

Bra jobbet! Tipper du kjenner det i dag :fnise:

Er sliten i hele kroppen i dag. :ler: Men er heldigvis såpass godt spinningtrent at jeg ikke er støl ihvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uææææææææ, nå sa jeg nettopp ja til å løpe 8 km (som var den korteste distansen de hadde) i Amsterdam maraton. :bond:

Jeg tror ikke jeg har problemer med å løpe distansen kondismessig sett, og tidsrommet på 1 time og 5 minutter bør jeg klare meg grei margin. Jeg er bare redd for at bekkenet ikke henger med. :bond: Nå er jeg nødt til å få meg skikkelig sko. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Uææææææææ, nå sa jeg nettopp ja til å løpe 8 km (som var den korteste distansen de hadde) i Amsterdam maraton. :bond:

Jeg tror ikke jeg har problemer med å løpe distansen kondismessig sett, og tidsrommet på 1 time og 5 minutter bør jeg klare meg grei margin. Jeg er bare redd for at bekkenet ikke henger med. :bond: Nå er jeg nødt til å få meg skikkelig sko. :fnise:

Spennende! Og imponert siden du jobbet mot 5 km :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit jente, maraton? I Amsterdam? Hur i hellskåtan har du komt på noe sånn? Jeg vil være med :bond:

:fnise: Det er min galne svigerfar som står bak. Han løper 5-7 maraton i året, og dette er hans hundrede maraton. Derfor inviterer han sine barn med kjærester og ektefeller med til Amsterdam. :jepp: Mannen skal løpe maraton for tredje gang. Han gruer seg som en hund. :hoho: Og så skal jeg og svogeren min løpe 8 km. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...