Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er en tung styrkeøkt for rumpe, lår og legger ferdig! Kan faktisk ta 40 kg på leggpress. Tok 30 sist, men kan ta så mange reps, og for meg handler det ikke om å få så mange reps som mulig, men tyngre vekt. Men i dag måtte jeg skippe den, for jeg har noe i hofta og jeg vil ikke gjøre det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg min "juksedag":) Fruktnøtt (sjokolaaade) og smågodt er i skåla og jeg skal baaare slappe av i dag. Deilig! :laugh: Spiser sjeldent godteri, men i dag følte jeg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg min "juksedag":) Fruktnøtt (sjokolaaade) og smågodt er i skåla og jeg skal baaare slappe av i dag. Deilig! :laugh: Spiser sjeldent godteri, men i dag følte jeg for det.

Fordi du fortjener det!

Bra jobba med treninga, og da er det godt med litt belønning :danse:

Kondistrening i morges, det gjorde godt, selv om jeg ikke var motivert. Heldigvis er vi to, så når en mangler lyst, så pusjer den andre på.

Og snart er det helg, hurra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du fortjener det!

Bra jobba med treninga, og da er det godt med litt belønning :danse:

Kondistrening i morges, det gjorde godt, selv om jeg ikke var motivert. Heldigvis er vi to, så når en mangler lyst, så pusjer den andre på.

Og snart er det helg, hurra :blomst:

:biggrin: Takk takk! Ja det har jeg sannelig fortjent altså. Har jobba rævva av meg i det siste! :trene: Nå har jeg langhelg og kan baaare slappe av (litt). Skal på trening i morgen + muligens lørdag og søndag!

Du er flink du også, Fjåge Frida! :laugh: Stå på folkens. Det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at dere står på!

Her går alt i det samme. Jeg trener mye, prøver å holde meg på matta ang. kostholdet. Har gått ned 3 kg i løpet av de siste 7 ukene, så det er jeg ganske fornøyd med iom at jeg ikke har så mye å gå ned i utgangspunktet. Men jeg er fortsatt syk og det er veldig irriterende - nå har det fader meg vært tre uker med vondt i halsen, hosting og hodepine. Gleder meg til det endelig går over og jeg kan yte fullt ut på trening igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, fredag, ble det styrke for overkroppen.

I dag ble det styrke for underkroppen. Gjett om det var tungt!! Oh sweet lord haha :fnise:

Helt støl nå... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle spenstige! Så flinke dere er :)

Jeg har vært dårlig på å oppdatere her inne men treningen holdes ved like. Har trent jevnt og trutt 4-5 ganger de siste ukene. Kostholdet derimot er ekstremt variert. Ved hjelp av treningen har jeg gått ned litt/vedlikeholdt vekta men jeg har i utgangspunktet lyst å gå ned litt i vekt så jeg må virkelig få fokuset over på mat.

Treningen går så bra! Det er bare gøy og selv om det av og til er tungt å komme seg ut døra så er det bare helt topp når jeg kommer meg ut, skulle bare ønske kostholdet kunne vært like enkelt.

Red. Leif

Endret av AryaUnderfoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy moly. Jeg har aldri vært så støl som nå... Jeg klarer så vidt å bøye armene bakover, eller sette meg ned, haha. :fnise: Deilig!

Har fått en ny treningsplan nå. Har to fullkroppsprogram som jeg skal følge og færre øvelser å forholde meg til. Slipper å bli så rotete, jeg kommer til å lære meg teknikker fortere og jeg tror at det alt i alt kommer til å passe bedre i min travle hverdag.

I dag ble det en halvtimes intervalløkt på mølla. Har fått problemer med leggene igjen, så jeg varmet opp mye lengre enn vanlig før jeg begynte å jogge. Gikk i 7 minutter, der jeg gikk litt og litt opp i fart helt til jeg kunne jogge. Men jeg må være forsiktig; tror ikke mer jogging vil gjøre det bedre... Må nesten få sjekket dette med legen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle spenstige! Så flinke dere er :)

Jeg har vært dårlig på å oppdatere her inne men treningen holdes ved like. Har trent jevnt og trutt 4-5 ganger de siste ukene. Kostholdet derimot er ekstremt variert. Ved hjelp av treningen har jeg gått ned litt/vedlikeholdt vekta men jeg har i utgangspunktet lyst å gå ned litt i vekt så jeg må virkelig få fokuset over på mat.

Treningen går så bra! Det er bare gøy og selv om det av og til er tungt å komme seg ut døra så er det bare helt topp når jeg kommer meg ut, skulle bare ønske kostholdet kunne vært like enkelt.

Red. Leif

Har det på samme måte. Synes det er så vanskelig med det kostholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld ble det en styrkeøkt for hele kroppen!:) Jeg er litt sliten for tiden. Og har hodeverk regelmessig. Så ble ikke verdens beste økt, hehe! Men jeg gjorde noe, og det er det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må til legen (har utsatt det så lenge nå...) snart. Har hodeverk oftere og føler meg rett og slett ikke helt... på topp. Skal bruke helga på å lade opp til en ny uke. :) I dag blir det film og vin, og jeg gleder meg sånn! Har spart vinen til i kveld, så den skal nytes. Mm..!

Og ingen trening, faktisk! Sist økt gikk ikke helt som jeg ønsket, og det merket treningsvennen min også. Var litt slapp og klarte ikke presse meg selv som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening i dag, gikk veldig bra, hoftene krangler litt, men etter en uke treningsfri går det bedre.

Veldig godt å komme i gang igjen etter en uke med mye smerter.

Ønsker alle en god treningsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går influensa og forkjølelser rundt om kring nå, og jeg måtte jo få noe! :forkjola: Smerter, hodeverk, feber... Perfekt timing... :ironi: Og jeg må jo selvfølgelig på jobb i morgen, i og med at jeg er vikar for noen som er borte. For seint å ringe inn nå. Så, det kan jo bli interessant.

Og jeg som hadde fått skikkelig treningsglede og motivasjon! Men, man må vel igjennom dårlige perioder også.

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Styrketrening unnagjort på morgenkvisten. Det går virkelig mot vår nå, er nesten lyst når vi rusler avgårde og det er herlig. God motivasjon frem mot sommeren som ikke virker så langt unna lenger. Vinteren har vært lang nok!

God treningsuke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i god form igjen, og har tatt min første styrkeøkt på litt over to uker..! Det var tungt, men godt å komme i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens siste styrketrening i boks, nå tar jeg helg med god samvittighet. Det blir nok en tur i skogen eller to i løpet av helga.

God helg og lykke til med været under solformørkelsen! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...