Gå til innhold

Min lille?


Pippi25

Anbefalte innlegg

Æææ!! Kjenner jeg skriker etter å få dette ut! Samtidig som jeg er redd for å håpe! Etter at jeg var hos lege for å høre med eggløsningene mine som uteble! Kom pusselig eggløsningen - eller iallefall smilefjes på testene 😄 å nå er jeg i dette berømte dpo-land!

Helt sinnsykt med stikkinger nederst i magen, å jeg innbiller meg at de er litt anderledes enn rett før mens! Å så har jeg en forbigående kvalme - å er trøtt! Jobber i barnehage å sovner nesten mens jeg leser for barna iiiiiik!!

Men i dag testa jeg to ganger en på morgen (å ja jo jeh er dpo 7 idag) den var veldig negativ 😩 men testa også idag etter jobb, og etter hvert kunne man se en svak svak antydning til en liten strek! Viste det til å med til samboeren å hans svar var, ja viss du legger godviljen til 😞 haha -men heldigvis har jeg mange tester på lur og er veldig klar for å fortsette å teste!!

Men jeg er så redd så redd for at strøkene mine aldri kommer - ville jo virkelig ha fått resultater av første eggløsning på 9 mnd!!

Takk for at du gadd å lese 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til!!! Det blir jo best resultat på morgenurin, men det vet du sikkert ;) Krysser fingrene for at streken blir sterkere for hver dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo er jo veldig tidlig, egget har omtrent akkurat festet seg hvis du er gravid, så ikke så rart testen var negativ :) fortsatt en sjanse for at du er gravid! Test igjen når du forventer mens, er ikke helt sikkert da heller, men litt større sjanse for positiv test! Lykke til! Er prøver selv, spennende dette :D

Anonymous poster hash: ef963...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...