Gå til innhold

Tilbud, rabatter og andre julegavetips


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Vi har hatt slike tråder tidligere her på juleforumet, så jeg starter en allerede nå for dette året. Her kan dere komme med tips om tilbud, rabatter og andre lure idéer til julegaver.

Jeg har ingenting å komme med enda, men håper tråden blir tatt i bruk allikevel :)

Jeg er veldig klar for å starte julehandelen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette passer inn her, men spør allikevel :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i julete gavepapir på denne tiden av året, tenkte jeg skulle begynne å pakke inn noen av kalendergavene tidlig dette året sånn at jeg ikke står der med 24 stykker kvelden før 1 desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Kitch'n har en del tilbud, på Rosendal glass som vanligvis koster 219, nå er de til 109 for klubbmedlemmer og så har de mummikrus til 149 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Vet ikke om dette passer inn her, men spør allikevel :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i julete gavepapir på denne tiden av året, tenkte jeg skulle begynne å pakke inn noen av kalendergavene tidlig dette året sånn at jeg ikke står der med 24 stykker kvelden før 1 desember?

Her! http://www.pandurohobby.no/Campaigns/Sale på salg til og med :fnise: Hadde helt glemt at jeg så dette for noen dager siden. Man kan vel sikkert finne slikt til en billig penge på ebay også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her! http://www.pandurohobby.no/Campaigns/Sale på salg til og med :fnise: Hadde helt glemt at jeg så dette for noen dager siden. Man kan vel sikkert finne slikt til en billig penge på ebay også?

Har sett på ebay og jeg fant som jeg likte, men der venter jeg på svar fra selgeren om han vil sende til Norge :) De på Panduro var faktisk ikke så verst :icon_lol: Takk for link :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbords har tilbud på rosendahl dessertskåler. 109,- for 4. Det er ca halv pris. Gjelder ut denne uka.

På glass og interiør (nettbutikk) har de tilbud på hardangerbestikk.

Kitchn har nye tilbud hver uke. Melder man seg inn i kundeklubben får man egne klubbtilbud.

Anonymous poster hash: 4813f...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

lekekassen.no har weekendkupp med leker med opptil 95 % rabatt! :hoppe:

Har du erfaring med å kjøpe fra denne siden? Trygg side? Rask levering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du erfaring med å kjøpe fra denne siden? Trygg side? Rask levering?

Kjøpte gavene der ifjor. Jeg var veldig fornøyd :). Har bestilt flere ting nå og de ble sendt samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kjøpte gavene der ifjor. Jeg var veldig fornøyd :). Har bestilt flere ting nå og de ble sendt samme dag :)

Oj. Interessant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panduro har som sagt salg nå om dagen, ikke bare på julepapir, har handlet en del kalendergaver det til fem og ti kroner. Men mye annet som er fine gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 45 ting fra panduro idag! :D kjøper alltid julegavepapir der lenge før jul, for da er det gjerne halv pris. Idag ble det også en del andre innpakkingsting, og mange juleverkstedting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitchn har tilbud på ølsmaker-glass. Tror dette kan være noe for samboeren. For tidlig å kjøpe? :D Så vanskelig å holde stilt om slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Notabene hadde tilbud på brettspill med opptil 55 % rabatt.

På Coop obs hypermarked fant jeg Lego for 149 kr.- uansett førpris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere har mulighet til å få billige billetter hos Color Line, så anbefaler jeg å gjøre juleshoppingen der :)

Jeg bor på sørlandet og har billig "tilgang" til Danmark. De hadde faktisk noe salg i desember og jeg handlet alle julegavene på èn tur. Sparte en god del penger på dette.



Anonymous poster hash: 49a54...2fa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...