Gå til innhold

Sosial media er ødeleggendes for sosiale normer, men bra demokratisk sett


Kevin2

Anbefalte innlegg

For å fremheve politiske saker er den bra.

Men generelt er ikke det vært å bruke tiden å bli digitalisert. Det er annerledes med chat programmer. Fordi man tilbringer ikke tiden på den hele dagen med å kaste bort personens tid. Enten igjennom distraksjoner osv. Og om jeg ville mistet hjerneceller på noe så spiller jeg gamle PS1 spill og heller banker på døren til folk.

Problemet er at sosial nettverk er omtrent det alle nesten bruker. Føler jeg er den eneste som kjemper imot slikt system. Kjenner noen hyggelig folk som jeg snakker med via annet chat program. Men sosial media vet jeg er en ødeleggendes faktor iforhold til å faktisk prate eller kommunisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er veldig irriterendes når du sitter på kafe med noen, eller er sammen med noen i det hele tatt, og sitter og snakker til de, og så tar de opp mobilen for å se om det er kommet en melding eller så fort den vibrerer.. det som skjer der er mye viktigere! :glare:



Anonymous poster hash: cd1f0...3a5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er veldig irriterendes når du sitter på kafe med noen, eller er sammen med noen i det hele tatt, og sitter og snakker til de, og så tar de opp mobilen for å se om det er kommet en melding eller så fort den vibrerer.. det som skjer der er mye viktigere! :glare:

Anonymous poster hash: cd1f0...3a5

Sosial media i et nøtteskall. Eller når man ser film så tar de opp telefonen og sitter der å taster lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...