Gå til innhold

Er KG-ere mindre smarte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er "nykommer" på KG, dvs jeg har ikke ikke hatt kjennskap til forumet før inntil nylig. Det som slår meg, spesielt når jeg leser i ulike underfora som Samliv, Seksualitet, Barn og familie, Kosthold osv, er at innleggene, og svarene, vitner om at man her har å gjøre med den ikke aller skarpeste delen av landets befolkning (det hadde i hvertfall vært trist om dette var representativt for den gemene hop). Dårlig språk og rettskriving florerer.

Hva slags mennesker frekventerer Kvinneguiden? Er det verdt å gå inn i diskusjoner med disse? Eller er det rett og slett fordummende å være en del av dette? Kaster jeg bort tiden min her inne? (Frykter at svaret er "ja").



Anonymous poster hash: ef702...a17
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle bryr seg rett og slett ikke like mye om det lurer seg inn en skrivefel eller to.

Hilsen mann 23 med målt IQ 138



Anonymous poster hash: b91d9...ce9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bryr seg rett og slett ikke like mye om det lurer seg inn en skrivefel eller to.

Hilsen mann 23 med målt IQ 138

Anonymous poster hash: b91d9...ce9

Skjønner det. Tenker ikke kun på skrivefeil. Det skjønner du sikkert, spesielt hvis du har en IQ på 138. Selv har jeg 144.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Det er lett å si at man her en høy IQ på nette

jeg har 175 ser dere hvor enkelt det var.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bryr seg rett og slett ikke like mye om det lurer seg inn en skrivefel eller to.

Hilsen mann 23 med målt IQ 138

Anonymous poster hash: b91d9...ce9

å joda hver eneste skrivefeil blir rettet, også får du lange tekster om hvordan du burde gå på barneskolen om igjen. Ikke anbefalt å være på KG vis man er dyslektiker.

Endret av PappaBetaler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eksepsjonelt mange mindre intelligente og kunnskapsløse mennesker her.



Anonymous poster hash: 694f7...5c8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det. Tenker ikke kun på skrivefeil. Det skjønner du sikkert, spesielt hvis du har en IQ på 138. Selv har jeg 144.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Da bør du skynde deg ut herfra før du blir smittet av det dumme KG-viruset! :bond:

Jeg hadde en IQ på 144 når jeg begynte her, og det er et par tre år siden.

Nå ligger den på sånn omtrent 119, tror jeg. ;)

Edit: Rettet skrivefeil. (Kan ikke stave riktig engang)

Endret av Aldrisur
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si at man her en høy IQ på nette

jeg har 175 ser dere hvor enkelt det var.

Det er eksepsjonelt mange mindre intelligente og kunnskapsløse mennesker her.

Anonymous poster hash: 694f7...5c8

Takk. Da er jeg ikke alene om den opplevelsen. Er KG-brukerne representative for befolkningen forøvrig? I såfall er det skremmende.

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bryr seg rett og slett ikke like mye om det lurer seg inn en skrivefel eller to.

Hilsen mann 23 med målt IQ 138

Anonymous poster hash: b91d9...ce9

Skjønner det. Tenker ikke kun på skrivefeil. Det skjønner du sikkert, spesielt hvis du har en IQ på 138. Selv har jeg 144.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Ser her ja :)

To Mensa medlemmer allerede på side 1 i tråden. Så flott.

For dere har vel tatt en godkjent IQ test under kontrollerte forhold? Og ikke en jalla test på nettet?

Anonymous poster hash: 694f7...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her ja :)

To Mensa medlemmer allerede på side 1 i tråden. Så flott.

For dere har vel tatt en godkjent IQ test under kontrollerte forhold? Og ikke en jalla test på nettet?

Anonymous poster hash: 694f7...5c8

Hadde ikke tenkt å skrive under nick, men har selvsagt tatt en godkjent test under kontrollerte forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser her ja :)

To Mensa medlemmer allerede på side 1 i tråden. Så flott.

For dere har vel tatt en godkjent IQ test under kontrollerte forhold? Og ikke en jalla test på nettet?

Anonymous poster hash: 694f7...5c8

Mensa. (Men det er ikke dette tråden handler om.) Noen av innleggene, spesielt i enkelte nevnte fora, bærer preg av en intelliigens langt under gjennomsnittet. Ta en titt selv under foraene Samliv, Seksualitet, Barn og familie .

Anonymous poster hash: ef702...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få sjekket min IQ snarest hvis det er en spesifikk kvalitetsindikator for gode innlegg på KG! Da vet jeg sånn ca hvor landet ligger.

Edit: Skrivefeil. Se det ja, her kom første tegnet allerede.

Endret av Havbris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få sjekket min IQ snarest hvis det er en spesifikk kvalitetsindokator for gode innlegg på KG! Da vet jeg sånn ca hvor landet ligger.

Synes jeg ikke du trenger. Du skriver alltid fornuftige innlegg, Havbris! Du "bekrefter regelen" på Samlivsforumet etter hva jeg har sett. Alltid med innlegg verdt å lese og verdt å lytte til for alle oss andre.

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må få sjekket min IQ snarest hvis det er en spesifikk kvalitetsindikator for gode innlegg på KG! Da vet jeg sånn ca hvor landet ligger.

Edit: Skrivefeil. Se det ja, her kom første tegnet allerede.

Og Havbris, når jeg først har deg her. Du må da ha tilløp til å være enig? Du uttaler deg reflektert og med tålmodighet og står støtt i stormene inne på samslivsforumet. Men mot de dumme sliter selv gudene forgjeves noen ganger - har du ikke merket det?

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Synes jeg ikke du trenger. Du skriver alltid fornuftige innlegg, Havbris! Du "bekrefter regelen" på Samlivsforumet etter hva jeg har sett. Alltid med innlegg verdt å lese og verdt å lytte til for alle oss andre.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Hvordan kan du vite noe om innleggene til Havbris? Du forteller i ditt første innlegg at du er nykommer og nettopp har funnet dette forumet. Hvordan kan du ha rukket å gjøre deg opp en mening om alle medlemmer her?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror de er smartere. Derimot tror jeg de har mindre penger enn andre folk.

Interessant. På hvilken måte er de smartere? Hvorfor tror du de har mindre penger? Og på hvilken måte påvirker det evt innleggene?

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...