Gå til innhold

Er hun så pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Brun, perfekte tenner, slank, pent fjes... men på samme tid ikke så pen at det blir helt fjernt for folk flest, i tillegg ser hun karismatisk og vennlig ut. Skjønner godt at hun er populær på instagram. Bildene er også skarpe og tatt av en flink fotograf, det spiller også inn tror jeg. Vil ikke kalle henne gjennomsnittlig, hadde jeg sett henne på gata hadde jeg sikkert snudd meg og lagt ekstra merke til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Er hun ikke modell? Det er jo sånn de lever av. Instagram er jo tidenes selvpromoterings-app for de som lever av utseende. Veldig pen jente, men litt for brun som noen over her sa.

Anonymous poster hash: 9e509...54b

Det vet jeg ikke, visste ikke engang hvem hun var før denne tråden. Synes bare hun framstår som en veldig overfladisk og selvopptatt person når hun laster opp så mange bilder av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen jente. 7-8 av 10 på skalaen. Kraftig/maskulin kjeve og små pupper trekker ned.

Jeg synes hun har en mer smal kjeve/hake? Puppene passer jo veldig godt til resten av kroppen hennes, hun ser jo veldig tynn og lav ut. Med så lav fettprosent er det ikke mulig å ha så mye større pupper.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så latterlig når KG-folk i kjent stil kaller pene jenter "helt gjennomsnittlige". Vet dere hva gjennomsnittlig betyr!? Det betyr ikke at det finnes like pene jenter, for det gjør det jo. Hun er likevel penere enn de fleste, noe som automatisk gjør henne til godt over gjennomsnittet.



Anonymous poster hash: fd469...489
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normal, ikke særlig interessant eller spesielt utseende, hverken fantastisk vakker eller stygg på noe måte.



Anonymous poster hash: 3cd97...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Syntes hun var ganske pen, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange følger henne på instagram. Er det menn som følger henne for å se på bikinibildene hun legger ut hver dag? Hvorfor skulle jenter følge henne? Jeg skjønner ikke greia...

Jeg følger ikke damer fordi de legger ut bilder av seg selv, hvor interessant er det? Men jeg følger ei som er tusen ganger penere enn hun TS snakker om, men det er fordi hun er så flink til å sminke og komme med tips. HUN er pen hun! (Tror jeg har litt girl-crush på den dama) :

http://instagram.com/kandeejohnson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent ansikt, bortsett fra nesen (om jeg skal være veldig pirkete), men nydelig hår, smil, hud og øyne. Syns kanskje ikke kroppen var så fin, ser ut som kroppen min når jeg var 14.. Hvor gammel er hun? Må ærlig innrømme at selv om hun er flott, ville jeg nok foretrukket å se ut som meg selv.. Så ikke så pen at jeg kunne ønske jeg så ut som henne :)



Anonymous poster hash: 15fc8...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun var ganske pen, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange følger henne på instagram. Er det menn som følger henne for å se på bikinibildene hun legger ut hver dag? Hvorfor skulle jenter følge henne? Jeg skjønner ikke greia...

Jeg følger ikke damer fordi de legger ut bilder av seg selv, hvor interessant er det? Men jeg følger ei som er tusen ganger penere enn hun TS snakker om, men det er fordi hun er så flink til å sminke og komme med tips. HUN er pen hun! (Tror jeg har litt girl-crush på den dama) :

http://instagram.com/kandeejohnson

Jeg følger mange jenter jeg syns har fin kropp for inspirasjon.. Nå er ikke hun Helene Owen den typen jeg ville fulgt, ettersom jeg er mer interessert i veltrente kropper. Men det er vell andre jenter som finner hennes utseende, eller klær (les bikinier) som inspirasjon da..

Anonymous poster hash: 15fc8...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun ikke modell? Det er jo sånn de lever av. Instagram er jo tidenes selvpromoterings-app for de som lever av utseende. Veldig pen jente, men litt for brun som noen over her sa.

Anonymous poster hash: 9e509...54b

Tror hun er modell ja, men hun ser jo ganske lav ut... Høyde er kanskje viktigere når man er catwalk-modell?

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen er pene. Det er hets å si noen er pene. Og å si noen er stygge er også hets. Og å si "hallo" eller "god dag" er også hets men bare hvis du sier det til en kvinne.

Menn er griser.

Anonymous poster hash: 26919...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes hun var ganske pen, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange følger henne på instagram. Er det menn som følger henne for å se på bikinibildene hun legger ut hver dag? Hvorfor skulle jenter følge henne? Jeg skjønner ikke greia...

Jeg følger ikke damer fordi de legger ut bilder av seg selv, hvor interessant er det? Men jeg følger ei som er tusen ganger penere enn hun TS snakker om, men det er fordi hun er så flink til å sminke og komme med tips. HUN er pen hun! (Tror jeg har litt girl-crush på den dama) :

http://instagram.com/kandeejohnson

Jeg synes ikke hun var verken så pen, inspirerende eller fint sminket.. Så smaken er som baken ;) Helen Owen har veldig mange fine bikinier og klær, er vel det som inspirerer en del jenter, i tillegg til at hun har klare bilder som er tatt i fine omgivelser! Kan drømme seg litt bort til sommer og sol :smilorange:

Anonymous poster hash: e3fce...62c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun var verken så pen, inspirerende eller fint sminket.. Så smaken er som baken ;) Helen Owen har veldig mange fine bikinier og klær, er vel det som inspirerer en del jenter, i tillegg til at hun har klare bilder som er tatt i fine omgivelser! Kan drømme seg litt bort til sommer og sol :smilorange:

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Hehe, du syntes ikke hun er så fint sminket, var litt morsomt, for om du ser litt på bildene hennes så sminker hun seg som alt mulig fra Johnny Depp til Snøhvit. Hun er en kjent makeup artist som er en av de beste i bransjen, men jada, smaken er som baken!

Anonymous poster hash: 41a9e...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du syntes ikke hun er så fint sminket, var litt morsomt, for om du ser litt på bildene hennes så sminker hun seg som alt mulig fra Johnny Depp til Snøhvit. Hun er en kjent makeup artist som er en av de beste i bransjen, men jada, smaken er som baken!

Anonymous poster hash: 41a9e...bc1

Jeg så ikke så nøye :ler2: Er vel bare at jeg ikke er så makeup interessert ;)

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...