Gå til innhold

Er hun så pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes hun var vanlig, pen og søt. Men ikke noe penere enn mange jenter jeg ser hver dag, altså helt gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: e78f8...ddd

Man er vel ikke gjennomsnittlig selv om man ser like pene jenter hver dag? Flertallet er jo ikke det.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun var veldig pen, og sexy :) Hun har et veldig flott smil og utstråling også, så skjønner at folk blir sjarmert. :) Hvis hun der er helt alminnelig, vil ikke jeg ha mye forhåpninger om mitt eget utseende hvertfall :P



Anonymous poster hash: 37e17...91f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel ikke gjennomsnittlig selv om man ser like pene jenter hver dag? Flertallet er jo ikke det.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Jeg mener de fleste på den alderen ser slik ut, jo. Er jo ikke så mange stygge mennesker, de fleste ser helt vanlig ut.

Anonymous poster hash: e78f8...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er pen, spesielt ansiktet, men veldig lik 80% av alle 16+åringene som går rundt i byer med converse og Dior veske. Med andre ord ikke eksepsjonell pen.



Anonymous poster hash: 37521...b55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er pen, spesielt ansiktet, men veldig lik 80% av alle 16+åringene som går rundt i byer med converse og Dior veske. Med andre ord ikke eksepsjonell pen.

Anonymous poster hash: 37521...b55

Tror hun 22 år.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er pen, spesielt ansiktet, men veldig lik 80% av alle 16+åringene som går rundt i byer med converse og Dior veske. Med andre ord ikke eksepsjonell pen.

Anonymous poster hash: 37521...b55

Tror hun er 22 år.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun 22 år.

Anonymous poster hash: e3fce...62c

Regnes da vel som 16+? :P Poenget er at hun ikke ser eksepsjonell pen ut,

Anonymous poster hash: 37521...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Aldri hørt om før, men syntes hun rett og slett var vakker og så mer naturlig enn de fleste norske bloggere dere har postet bilder av før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes da vel som 16+? :P Poenget er at hun ikke ser eksepsjonell pen ut,

Anonymous poster hash: 37521...b55

Jeg er selv 22 og sammenligner meg ikke med 16 åringer. De er enda tenåringer. Har forandret meg mye siden da (heldigvis) :fnise:

Anonymous poster hash: e3fce...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok svaret er en kombinasjon av ting.

Hun er pen, på en måte som gjør at hun ser snill ut. Hun har utrolig mye fine klær. Hun har fin kropp. Hun har fint hår. Hun har et veldig pent smil. Og mest av alt: Enormt mange bikinibilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt gjennomsnittlig. Med masse sminke, dekkprodukter og retusjering ser hun pen ut, men liker likevel ikke ansiktstrekkene hennes.



Anonymous poster hash: eedf9...46e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest daisydaisy

Hun er veldig pen, men det jeg finner mindre pent her er det faktum at hun omtrent bare legger ut bilder av seg selv hele tiden. Kvalmende oppførsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er både pen og søt, men det som trekker ned er at jeg synes veldig mange jenter ser ut som henne. Hun forsvinner i mengden, og jeg hadde nok forvekslet henne med andre på gata.



Anonymous poster hash: c2dfd...78c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen, men det jeg finner mindre pent her er det faktum at hun omtrent bare legger ut bilder av seg selv hele tiden. Kvalmende oppførsel.

Er hun ikke modell? Det er jo sånn de lever av. Instagram er jo tidenes selvpromoterings-app for de som lever av utseende. Veldig pen jente, men litt for brun som noen over her sa.

Anonymous poster hash: 9e509...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...