Gå til innhold

Er hun så pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helen Owen er utrolig populær på Instagram, har mange følgere og får en haug av kommentarer om hvor pen og sexy hun er, men er jeg den eneste som ikke synes hun er så pen? :klo: Ser selvsagt at hun er en pen jente, men ikke noe penere enn mange andre (hun bruker også tydelig en del sminke). Er klar over at dette er veldig overfladisk, utseende betyr virkelig ikke så mye i det store og hele, men synes det er interessant å høre siden alle har så ulike meninger om hva som er pent og ikke.

http://www.instagram/helenowen

http://photos.newknd.com/media/x1920/HelenOwen1512745149.jpg

http://xaxor.com/wp-content/uploads/2013/09/Helen-Owen-hot-pics-mix1.jpg



Anonymous poster hash: e3fce...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Et "alminnelig" vakkert fjes. :)

Litt rundt og litt kantete i formen. Hvor et hyggelig fjes antagelig blir førsteinntrykket framfor sminke og annet dill dall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Ja, basert på det jeg så nå vil jeg si hun er veldig pen, i hvert fall med sminken. Men jeg tror ca. 5-10 % av jenter i hennes alderskull (hva nå enn det er) er minst like pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er pen! Men i tillegg virker hun sjarmerende og ser ut til å ha en flott utstråling, og DET trekker opp. :)

(Jeg aner ikke hvem hun er, så dette er bare basert på førsteinntrykk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig på mange damer her inne, synes aldri noen er pene bare allminnelige…. og da er det gjerne snakk om større skjønnhet enn dette her

hvorfor synes dere alle er allminnelige? lurer virkelig på hvordan dere ser ut



Anonymous poster hash: 968f3...278
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "alminnelig" vakkert fjes. :)

Litt rundt og litt kantete i formen. Hvor et hyggelig fjes antagelig blir førsteinntrykket framfor sminke og annet dill dall.

Rund OG kantete?

Hvor er hun rund forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lignet mye på Malena Morgan!!! Og Malena er HOT. Syns hun var SÅ pen, ja.



Anonymous poster hash: ed979...dd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er pen, men det som ødelegger litt er hvor brun hun er. Hun er for brun. Legg merke til bikiniskillet hennes på et par av bildene - hun er jo egentlig kritthvit. Synes da hun med brunfargen sin blir seende så unaturlig ut. For min del hadde hun vært mye penere om hun brukte høyere SPF eller holdt seg mer borte fra solen. Får litt sånn "norsk-blogger-vibbe" av henne; unaturlig brun for sin naturlige hudfarge, og kombinert med knallhvite tenner ser det hele litt falskt ut.



Anonymous poster hash: 6bcee...6b0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var vanlig, pen og søt. Men ikke noe penere enn mange jenter jeg ser hver dag, altså helt gjennomsnittlig.



Anonymous poster hash: e78f8...ddd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seajewel

Hun er pen, men det som ødelegger litt er hvor brun hun er. Hun er for brun. Legg merke til bikiniskillet hennes på et par av bildene - hun er jo egentlig kritthvit. Synes da hun med brunfargen sin blir seende så unaturlig ut. For min del hadde hun vært mye penere om hun brukte høyere SPF eller holdt seg mer borte fra solen. Får litt sånn "norsk-blogger-vibbe" av henne; unaturlig brun for sin naturlige hudfarge, og kombinert med knallhvite tenner ser det hele litt falskt ut. Anonymous poster hash: 6bcee...6b0

Enig. Hun er pen, men for mye sol. (Ser unaturlig brun ut. Self-tan?) vært mye finere med sin naturlige farge, det ser også renere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen og søt jente, ikke overdrevet pen, syntes dette er det peneste.

Det jeg la mest merke til var at hun hadde så pent smil og så ut til å være en person med godt humør.

Har aldri sett hun før og vet ikke hvem hun er, men hun kan være et forbilde på at man trenger ikke masse sminke og man kommer laaaang vei med å smile og være blid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...