Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10O+P¨@¨ÅPOIAQ

Edit: Akkurat!! Der klikka macen min mens jeg vaska tastaturet, irriterende nok.. :glare:

Endret av minimika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som leser overteksten til spørsmål her på kg "er jeg gravid?" å bestemmer seg for og skrive en sur kommentar som "jaa vi er synske, herregud gå og ta en test! " når det står et vel formulert spørsmål, med grei infromasjon, å man faktisk kan svare om egene erfaringer !

Og/å-feil. DET irriterer meg.

Anonymous poster hash: 487bf...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige som skylder på lavt stoffskifte/ påstår hardnakket at de spiser sunt og mosjonerer.
-La oss heller kalle en spade for en spade: du spiser for mye og du gidder ikke mosjonere nok.

Jenter som går med joggebukser og tilhørende hettegenser eller allværsjakke.
-Det ser jævlig ut. Ræva di henger, du subber og ser generelt lite innbydende ut.

Jenter som ikke kan sminke seg.
-For mye mascara resulterer i edderkopp-vipper, og bryn som ligner sædceller er heller ikke flott å se på.

Modne damer med ihjelbleket hår, rynker og rosa leppestift.
-Du er ikke tjue lenger.

Fjortisjenter ikledd jakker dekorert med deler av døde dyr.
-Skam deg

Unge mødre som produserer unger i hopetall, og lever i en fantasiverden der utdanning og arbeid ikke eksisterer.

Babyprat.
-Jeg driter i "spiren" din. Og jeg driter i den illeluktende bylten som kaver og skriker i vogna di.

Mødre med gigantvogner som tror de eier verden. De vralter inn på butikker og parkerer de store vognene sine slik at andre mennesker ikke kommer seg forbi. Ungen skriker, og mor smiler. Den er jo så "søøt".
-NEI, NEI, NEI


+++



  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ting ikke står rett eller på midten, eller når et ark ikke er bretta rett.

Når dopapiret henger feil vei, det vil si at den enden man drar i henger mot veggen.

Når folk klager over maten de får. Tenk på de som ikke har mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal prakke på meg deres syn om alt mulig bare fordi jeg unnlot å gjøre EN god gjerning.

Jeg hjelper verden så godt jeg kan, men noen ganger må jeg velge bort ting, eller så må jeg vie livet mitt til gode gjerninger.

Anonymous poster hash: a3a1b...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mongo blir brukt i hytt og pine som skjellsord.

Heelt enig.

Synes det samme gjelder "grønnsak" om folk i koma feks.

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene mine, ikke bli overrasket visst dere leser overskriften snart i avisa "23 åring drepte naboen sin..."

Kommer ikke til å gjøre noe slikt men skulle godt banka livskiten ut av dem, er så sint inni meg hele tiden at jeg får lyst til å rive ned hele vegge som skiller meg og naboene og ta tak i nakken og hive dem ut av vinduet :angry::frustrert:

At mongo blir brukt i hytt og pine som skjellsord.

Samme med retard men alle andre bruker det på nettet så da gjør jeg det bare jeg og. Man mener ikke at personen faktisk er mongo, er det samme som å kalle personen for hjerneskadd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal gi inntrykk av at de er så snilleog selvoppofrende. "Det er ikke så farlig med meg", " Alt jeg gjør, gjør jeg for barna mine"

Hello?

Og enkelte muslimer jeg kjenner som maser om at de gir ti prosent av inntekten til fattige, og derfor ikke trenger å betale skatt. Men det fungerer ikke sånn, og dessuten er de "fattige" du snakker om elskerinnen din som trenger ny oppvaskmaskin eller broren din som ikke har vært på ferie i hjemlandet i år. Pøh!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboene mine, ikke bli overrasket visst dere leser overskriften snart i avisa "23 åring drepte naboen sin..."

Kommer ikke til å gjøre noe slikt men skulle godt banka livskiten ut av dem, er så sint inni meg hele tiden at jeg får lyst til å rive ned hele vegge som skiller meg og naboene og ta tak i nakken og hive dem ut av vinduet :angry::frustrert:

Samme med retard men alle andre bruker det på nettet så da gjør jeg det bare jeg og. Man mener ikke at personen faktisk er mongo, er det samme som å kalle personen for hjerneskadd

Ja. Korleis trur du det er for f.eks søsken av barn med downs å høyra det dagleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal snakke om kjipe ting de har opplevd. Føler meg max ukomfortabel og aner ikke hvordan man tar slike samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt enig.

Synes det samme gjelder "grønnsak" om folk i koma feks.

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

Grønnsak er jo ikke når man ligger i koma, men når man våkner opp med hodeskade og ikke har noe bevisst opplevelse.

Uttrykket grønnsak kommer nok fra at man sier at pasienten er i vegetativ tilstand.

Endret av Evilposelos
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faens heller, makan til start på morgenen pga en viss persons pirkete holdning. En helt unødvendig og filleting å kommentere på. Var i ganske godt humør når jeg kom, nå er jeg i dritthumør og allerede mistet litt av arbeidslysten.

Ranten var egentlig mer beskrivende og følelsesladet, men så kom jeg på hvor jeg var, og nedtonet mhp det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal gi inntrykk av at de er så snilleog selvoppofrende. "Det er ikke så farlig med meg", " Alt jeg gjør, gjør jeg for barna mine"

Hello?

Og enkelte muslimer jeg kjenner som maser om at de gir ti prosent av inntekten til fattige, og derfor ikke trenger å betale skatt. Men det fungerer ikke sånn, og dessuten er de "fattige" du snakker om elskerinnen din som trenger ny oppvaskmaskin eller broren din som ikke har vært på ferie i hjemlandet i år. Pøh!

Personer som deg, som bidrar til å skape generalisering og hat i denne verden. Hva med å kalle disse muslimene for... "personer" eller "folk"?

Anonymous poster hash: 4b6bb...344

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Korleis trur du det er for f.eks søsken av barn med downs å høyra det dagleg?

Hva vil du fram til?! Jeg er ikke humør til noe tulling nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...