Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Begge to gikk rett i vask, men hadde ikke forventet noe annet..

Jeg nerder litt forskjellig! For tiden er det WoW og Skyrim. :P

Uff, jeg skriver opp treningene seneree, det ble ikke så mye av det likevel pga familiepiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går opp og ned, men det har blitt trening minst 3 ganger i uka de siste ukene. Er bare så mye som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå går ting til helvete. Jeg er sur og sint for at jeg ikke kom inn på DPS, depresjonen min er verre enn noen gang noe som fører til at jeg ikke orker noe som helst og at jeg blir fysisk dårlig + at jeg egger opp til krangel med Knut hele tiden som igjen trekker meg ned mer. Går rundt i ring her og kommer ingen vei akkurat nå.

Er syk så får heller ikke trent, men det er greit for jeg hadde ikke klart å komme meg av gårde hvis jeg hadde vært frisk uansett.

Sitter i en dyp pøl med selvhat og jeg får ikke hjelp. Skal egentlig til legen min og prate om dette med avslaget hos DPS, men jeg orker ikke å styre med det, jeg tørr ikke. Derfor får jeg heller ikke kommet meg dit ned pga øynene og halsen heller. Bleh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff! :klemmer: ting går virkelig ikke din vei for tiden. Har ikke så mye annet å si enn at jeg sender mange gode klemmer til deg! Og at jeg håper du snart får den hjelpen du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg må jo ha en forbannelse ? Folk dør som fluer rundt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...