Gå til innhold

Kort med 2 bruder på? HVOR?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe et brullyps kort med 2 bruder på? Til min store frustrerasjon har jeg ikke sett det i bokhandleren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske dårlig tid! Har helt glemt bort å kjøpe kort til presangen! :P Hadde vært gøy med et kort som skillte seg ut litt. Skal i mitt første bryllup der samme kjønn gifter seg. Kjedelig å kjøpe kort med 2 vinglass eller 2 ringer.... Tipper alle kortene de får har det motivet! Må ha kortet innen 6.februar. Noen som har link til side fra england eller norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også lage et selv.

Anonymous poster hash: 8233c...cc7

Om jeg bare hadde vært så kreavit så :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google - DIY wedding card - masser av inspirasjon.

Ellers trenger det vel ikke være bruder på? Hva med røde hjerter eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Om jeg bare hadde vært så kreavit så :(

Det trenger absolutt ikke være vanskelig. Google litt for å hente ideèr så er du kjapt igang! Da kan du jo bruke bilder av paret også. Blir sikkert flott og garantert originalt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid eller kreativitet nok til å lage noe. Og jeg skal ihvertfall ikke lage et brullypskort første gang jeg evt skal prøve ihvertfall! Så må kjøpe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe et simpelt kort der det ikke står mere enn 'tillykke' på, kanskje ingenting. Det trenger ikke stå trykt 'tillykke med bryllupet' på et bryllupskort, og det trenger ikke være brudepar på heller. Blomster, hjerter, abstrakte kruseduller... er like fint.


Anonymous poster hash: 8233c...cc7



Anonymous poster hash: 8233c...cc7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for å kjøpe to kort der det er en mann og en kvinne på. Så klipper du ut kvinnen fra det ene kortet og limer over mannen på det andre korte. Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg syntes det var veldig morsomt. :)



Anonymous poster hash: 2d727...59f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye man kan lage og kjøpe i steden, jeg er klar over det .Men jeg vil ha med 2 bruder på! OK? hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etsy.com har masse! Fikk iallefall opp mange forskjellige når jeg søkte "wedding card lesbian" der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at du ønsker å finne det riktige kortet ;)

Har du tilgang på fargeprinter? Og vet du om begge skal ha brudekjole eller ikke?

Eventuelt, hvis du bor i Oslo, så ta en tur innom Tronsmo bokhandel. For en del år siden hadde de egen lhbt-avdeling. Mulig de fortsatt har det, og selger kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fort trenger du dette kortet?



Anonymous poster hash: f854f...077
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...