Gå til innhold

hvor mange sliter forholdsmessig pga bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, hvor mange får kommunikasjonsproblemer fordi dere er uenige om pynt, budsjett, gjester
hvor mange krangler mer en normalt?

Vi er nesten på randen av å avlyse her, barn som ikke sover på natta gir ikke grobunn for godt humør og pågangsmot akkurat...
Har ikke sendt ut invitasjoner enda og bryllupet er bare 7 mnd unna.. (ville få det gjort nå, siden det er i ferietider)
Men vi kommer ikke sålangt, og jeg lurer på om det er fordi han rett og slett er usikker. Får det ikke helt utav ham, så nå skal vi rett og slett på parterapi for å prøve å løse knutene våres......

Bare lurte på om dette er normalt? Vi er vanligvis kjempeflinke til å prate sammen om alt!
Tror egentlig ikke det er bryllupet som plager...heller barn som ikke sover... :(



Anonymous poster hash: 46c23...e2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr vel ikke noe om det er normalt eller ikke siden det faktisk er slik for dere? Lykke til, håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Er han egentlig interessert i å planlegge bryllup da? Min mann hjalp til med de store tingene som musikk, lokale og mat, men fantes ikke interessert i det andre. Derfor tok jeg det. Vi kranglet ikke noe om bryllupet, men tror det var fordi jeg tok mesteparten av planleggingen fordi han ikke var interessert. Han ville jo gifte seg, men syns ikke planleggingen var gøy. Det syns ikke jeg heller forsåvidt, men noen måtte gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parterapi for å løse problemer rundt bryllupet? For meg blinker det en stor rød varsellampe når jeg leser innlegget ditt.

Vi har hatt en krangel om bryllupsrelaterte ting og det var ang. å invitere en gjest som har vært ufin mot meg den ene gangen jeg har møtt person, og da følte jeg det var rart å spandere 1500 kr på han i bryllupssammenheng. Ga meg på den da vi ble enige om at det viktigste er at vi skal ha en fantastisk bryllupsdag sammen og at det kom det til å bli om han var der eller ikke.



Anonymous poster hash: 860d3...626
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Vi kranglet overhodet ikke ifbm med planlegging og gjennomføring av bryllup.

Om planleggingstiden består av mye krangling ville jeg nok satt bryllupet på vent. Dette skal være en fin tid å se tilbake på, ikke noe dere bare vil "bli ferdige med".

Hvis manglende søvn går så hardt utover dere bør dere kanskje vente til barna er større?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har hatt det på samme måte, mye krangling og grining da vi begge har sterke meninger, og forskjellige tradisjoner for familiefester. Men nå, 3 måneder før, begynner vi å ha kommet oss igjennom det, og jeg kjenner at jeg egentlig foretrekker dette fremfor en mann som ikke har noen meninger og synes bryllup er en damegreie som bruden bør ordne!



Anonymous poster hash: 79c6f...ed0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...