Gå til innhold

Brudekjole - ulik smak som forloveden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har hele livet gledet meg til det endelig er min tur til å stå brud i kjolen jeg synes er perfekt!

Når det gjelder kjolen vil jeg jo virkelig ha en kjole jeg føler meg fin i, og håper selvfølgelig at andre også synes det. Men det er selvfølgelig ikke det viktigste hva andre synes - uten om min forlovede. Jeg vil jo at akkurat han skal synes at jeg ser fantastisk ut den dagen, samtidig som det er viktig at jeg føler meg fantastisk.

Nå har det seg imidlertid slik at vi har utrolig ulik smak. "Alt" jeg synes er fint synes han er stygt, og omvendt. Dersom han hadde vært med på shoppingen hadde vi nok klart å bli "enige" om noe, men han skal jo ikke være med. Så jeg må finne den perfekte kjolen uten han.

Andre som har liknende problemet?



Anonymous poster hash: 7e66c...d1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke liknende problemer, men jeg tok min med på shopping. Forloveren min kunne ikke, og jeg ville ikke reise alene. Har ikke helt omfavnet alle amerikaniserte tradisjoner, så jeg fryktet ikke å ødelegge noe. Jeg var med når han kjøpte sitt antrekk.

Vi tok fotograferingen før vielsen også, så sånn sett ble det ikke "omg første gang han så meg var i kirka" noe viktig for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe dere i det hele tatt er enige om, som snitt, fasong, detaljer, skjæring, stil ? Jeg ville nok ikke gått for en kjole jeg ikke likte selv, selv om min forlovede elsket den. Det beste hadde vært om det hadde vært ved de han liker du også kan like, men at du ellers går etter noe som får deg til å føle deg fin. Jeg vil på det sterkeste anbefale å forsøke forskjellige type kjoler når du er på jakt etter brudekjolen, flere jeg kjenner har endt opp med en helt annen kjole enn de trodde på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke forloveden være med?

Anonymous poster hash: 28933...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har hele livet gledet meg til det endelig er min tur til å stå brud i kjolen jeg synes er perfekt!

Når det gjelder kjolen vil jeg jo virkelig ha en kjole jeg føler meg fin i, og håper selvfølgelig at andre også synes det. Men det er selvfølgelig ikke det viktigste hva andre synes - uten om min forlovede. Jeg vil jo at akkurat han skal synes at jeg ser fantastisk ut den dagen, samtidig som det er viktig at jeg føler meg fantastisk.

Nå har det seg imidlertid slik at vi har utrolig ulik smak. "Alt" jeg synes er fint synes han er stygt, og omvendt. Dersom han hadde vært med på shoppingen hadde vi nok klart å bli "enige" om noe, men han skal jo ikke være med. Så jeg må finne den perfekte kjolen uten han.

Andre som har liknende problemet?

Anonymous poster hash: 7e66c...d1a

Han er mann. Han har ikke peiling.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du liker rysjer og blonder etc og han vil ha klassisk eller omvendt?

Det finnes jo mange utrolig fine brudekjoler som både er særegne og klassiske på samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du har på deg en kjole som du selv liker, tror jeg du vil stråle så fint den dagen uansett, så er ganske sikker på at forloveden din synes du er nydelig uansett!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg er vel litt tradisjonell av meg. Selvfølgelig kan han være med å handle, men jeg ønsker jo at det skal være en overaskelse på dagen.

Ellers liker jeg gjerne litt blond. og sånn. Vi har vel også litt ulik smak anangående fasong. I tillegg kommer begrensninger av praktiske årsaker da festen skal være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mann. Han har ikke peiling.

Haha, sant, men nå er det nå likevel slik at jeg ønsker han skal synes jeg er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sant, men nå er det nå likevel slik at jeg ønsker han skal synes jeg er fin.

Han kommer til å synes du er fin uansett. Om ikke er han bare dust. en heterofil mann skal ikke henge seg opp i kjoledetaljer bare ikke ha for nye stæsj på kjolen så vil han nok syns den er fin

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min syntes ikke at noen brudekjoler er fine han. Men jeg kommer jo til å ha brudekjole uansett, for det er ikke kjolen han skal gifte seg med, men den som er inni. Vet at selv om han ikke liker brudekjoler, vil han syntes at jeg er fin uansett, for jeg vil stråle den dagen. Og jeg vil tro at det samme gjelder din forlovede. Så mitt tips til deg er å finne DIN drømme kjole, i steden for noe du er middels fornøyd med.

Anonymous poster hash: 14949...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spesielt at han har så mange meninger om brudekjoler.. Trodde de fleste menn ikke så så veldig forskjell jeg:) hvit kjole liksom.

Hva slags brudekjoler liker du kjære mannen min?

-du kommer til å se fantastisk ut uansett hva du har på! (Skal han svare da).

Anonymous poster hash: feeb8...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, mannen min syntes jeg så vakker og morsom ut på en gang i kjolen min 😍 men alle andre elsket den og sa de aldri hadde sett meg så vakker 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, mannen min syntes jeg så vakker og morsom ut på en gang i kjolen min 😍 men alle andre elsket den og sa de aldri hadde sett meg så vakker 😍

Haha morsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha morsom?

Hehehe, nei, var vel heller litt komisk mtp at jeg ikke pleier å bruke kjoler i det hele tatt og slo på stortromma og tok en led slep og hele pakka. Type så ut som om jeg satt i en haug med snø da jeg satte meg på huk 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til å synes du er fin uansett. Om ikke er han bare dust. en heterofil mann skal ikke henge seg opp i kjoledetaljer bare ikke ha for nye stæsj på kjolen så vil han nok syns den er fin

Det var det jeg også håpte. Men så kikket vi på endel kjoler på nettet hvor han for opptil flere ga klar beskjed om at den og den var stygg, og at jeg virkelig ikke må komme i noe sånt. Blir jo stressa....

Og så er det så himla mye som ikke er fint iflg han; ikke for mye blonder, ikke for mye tyll, ikke for stort skjørt, men ikke havfruekjole, ikke for langt slep.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

velg det DU vil ha. Jeg valgte det han ville jeg skulle velge, og angret skikkelig lenge etterpå.

andre gang valgte jeg kjole etter mitt eget hjerte, og jeg har seriøst aldri følt meg så fin, eller vært så fornøyd :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også håpte. Men så kikket vi på endel kjoler på nettet hvor han for opptil flere ga klar beskjed om at den og den var stygg, og at jeg virkelig ikke må komme i noe sånt. Blir jo stressa....

Og så er det så himla mye som ikke er fint iflg han; ikke for mye blonder, ikke for mye tyll, ikke for stort skjørt, men ikke havfruekjole, ikke for langt slep.....

Han skal ikke se kjolen likevel før dagen. Betyr ulykke :P neida. Men velg en enkel en uten tyll da

Har han sagt eksakt hva han liker eller bare avviser han dine kjoleønsker uten å komme med forslag til hvilke han liker? Om ikke så kan han bare ti still

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ikke se kjolen likevel før dagen. Betyr ulykke :P neida. Men velg en enkel en uten tyll da

Har han sagt eksakt hva han liker eller bare avviser han dine kjoleønsker uten å komme med forslag til hvilke han liker? Om ikke så kan han bare ti still

Han viste noen han synes var fine - stort sett kjoler jeg ikke kunne tenkt meg. Klarte vel likevel å konkludere med at det eneste vi klarte å "enes" om hva kjoler med såkalt A-form. Så det blir vel det da. For all det, synes det er veldig fint, men jeg kunne i utgp tenkt meg å prøve litt mer forskjellig, nettopp fordi, som noen andre skrev her, ender opp med å synes noe helt annet enn det en hadde tenkt seg, passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste noen han synes var fine - stort sett kjoler jeg ikke kunne tenkt meg. Klarte vel likevel å konkludere med at det eneste vi klarte å "enes" om hva kjoler med såkalt A-form. Så det blir vel det da. For all det, synes det er veldig fint, men jeg kunne i utgp tenkt meg å prøve litt mer forskjellig, nettopp fordi, som noen andre skrev her, ender opp med å synes noe helt annet enn det en hadde tenkt seg, passer.

Ta han med på kjoleprøving da. Blir jo noe annet å se kjolen på deg enn på modellen på bildet. Kanskje han endrer litt mening da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...