Gå til innhold

Brides to be: Beskriv ditt drømmeutdrikningslag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Paintball, etterfulgt av en dag med mye god mat, brettspill, skravling og vin. Jeg er kronisk syk, så vil trenge tilrettelegging der vi er, slik at jeg kan sove litt når jeg får behov for det.

Anonymous poster hash: 39a3a...6cf

PS: Jeg er gift, da. Vi stakk av til ytlandet og giftet oss på en ambassade for så å bruke kvalmt mye penger på en restaurant med opptil flere Michelin-stjerner, samt at vi hadde suite på spa-hotell hele helgen. Siden jeg er kronisk syk, ville jeg ikke klart å gjennomføre et tradisjonelt bryllup med frisør kl 8 om morgenen og et jævla kjør frem til godt etter midnatt. Så da slapp vi også unna utdrikningslagene. Noe vi syns er veldig greit.

Anonymous poster hash: 39a3a...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tur til england. Kle seg ut i fine klær og hatt og dra på hesteløp. Har jeg alltid hatt lyst til å gjøre med mine beste venninner, men det blir aldri noe av.

Tur til sjoa rafting senter e.l sted med mange aktiviteter man ikke deltar på ellers.

Anonymous poster hash: 282ce...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bare noen få, nære venninner

- Møtes først for champagne

- Tre-retter på fin restaurant

- Øl- eller whiskysmaking

Ingen tåpelige leker eller annet "festlig".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et koselig middagsselskap med mine venninner. :)

Anonymous poster hash: 6dc80...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt råd til det så hadde det blitt langhelg med jentene i Las Vegas ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å rafte og så spise god middag og ta en fest hjemme hos noen :) Vil ikke ha noen offentlige stunts!

Eller en helg på noens hytte og bare ta det helt med ro, kanskje en aktivitet før vi dro dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det jeg håper på er at det ikke blir en dyr affære sånn at de venninnene mine som ikke har mye penger har mulighet. Ellers hadde det vært gøy med magedans kurs for alle, picnik, middag på restaurant, pysjamasfest med jentefilm og snacks.

Anonymous poster hash: 59ced...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke blir noen form for utdritning er jeg strålende fornøyd! Håper det kan bli noe hyggelig som jeg kan gjøre sammen med venninnene mine! *krysser fingrene* 😊 Fotoshoot hadde vært topp aktivitet da, siden jeg elsker å ha bilder som minner 😊 Men skal ikke ha så store forhåpninger til utdrikningslaget, det verste må jo være å ha skyhøye forventninger og så bli skuffet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...