Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Dersom vi ikke finner et annet lokale vi liker, kommer vi nok til å totalforandre lokalet. Eneste problemet er at vi har et stramt budsjett å holde oss innenfor, og dekorasjon er ikke der vi har satt av mest penger.

Ebay 💓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har tips til hvordan man kan dele av et lokale på en ok måte? Altså, selve rommet er litt for stort føler vi og vi ønsker å dele det av slik at det blir mindre.

Vurderer noe slikt http://www.tilbryllupet.no/organsa-dekke/814-stort-organsadekke-takdekke-9-meter-hvit.html men usikker på om det blir bra..

Anonymous poster hash: 5d0f2...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser oss nødt til å flytte middagen/festen/overnattingen. Eier av hotellet er så arrogant og rett og slett driter i oss...kjipt, men vi har heldigvis goood tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lov å bli litt stresset for det! Jeg må nok sy ut min litt, jeg kjøpte min brukt og hun som brukte den var tynn som ei flis, og jeg har litt brede ryggmuskler.. kan ikke slanke av de liksom.. Blir litt nervøs med tanken på å sprette opp og sy i kjolen som er så fin!!

Samme her! :bond: Liten sylfide av en dame hun jeg kjøpte fra. Jeg er ikke høy, men har trent mye styrke gjennom mange år noe som gjør at jeg ikke er så nett. Heldigvis kan jeg slanke vekk endel av musklene også. Ingen markløft eller chins før bryllupet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :bond: Liten sylfide av en dame hun jeg kjøpte fra. Jeg er ikke høy, men har trent mye styrke gjennom mange år noe som gjør at jeg ikke er så nett. Heldigvis kan jeg slanke vekk endel av musklene også. Ingen markløft eller chins før bryllupet nei.

jeg klarer ikke la være å trene de øvelsene :sjokkert: får bare se ann og ta det litt nærmere bryllupet. Har du stroppløskjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli frustrert over den manglende infromasjonen i kontrakta og en elendig vert der vi skal gifte oss.. Har måtte bedt om et møte nå. Vi betaler en grunnpris og får ikke med glass til festen en gang, det forventer de at vi skal ha med selv.. I plast! Nå blir det ikea tur for selv om de glassene ikke er pene så er de i allefall i glass og mine gjester skal ikke sitte å drikke av plastglass som om de var på en jævla festival.. Det er ikke så lett å få tak i pene glass i plast, om noen vet so let me know! Cognac glass blir det verste å få tak i.. Bryllupsplanlegging er ikke bare gøy. Prøver å spare inn litt der det er unødvendig å bruke penger nå, det er bare det at hun er sååå jævla nazi med at det ikke skal forandres noe hun "vertinnen" som hun kaller seg.. skulle tro det var hun som var brud. Måtte ut med frustrasjon, sorry om jeg ødela stemningen!

Ser at de har 6 vinglass for 29 kr på tilbud på IKEA nå :)

Anonymous poster hash: b6c08...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at de har 6 vinglass for 29 kr på tilbud på IKEA nå :)

Anonymous poster hash: b6c08...baa

Har sett det :) litt langt å kjøre til ikea nå, venter heller til den nye åpner i mars. Men da blir det glass shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke la være å trene de øvelsene :sjokkert: får bare se ann og ta det litt nærmere bryllupet. Har du stroppløskjole?

Haha, jeg har faktisk sluttet helt å trene i forbindelse med bryllup. Vil ikke ha svære lats som stikker ut av kjolen :P

Anonymous poster hash: 294fa...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg kjole i dag :) :) Nå må jeg bare vente til den kommer i posten, så håper jeg at den er sånn som jeg ser for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hvordan man kan dele av et lokale på en ok måte? Altså, selve rommet er litt for stort føler vi og vi ønsker å dele det av slik at det blir mindre.

Vurderer noe slikt http://www.tilbryllupet.no/organsa-dekke/814-stort-organsadekke-takdekke-9-meter-hvit.html men usikker på om det blir bra..

Anonymous poster hash: 5d0f2...537

Det der var jo kjempe dyrt!

Du kan få fiberduker som er nesten helt like (og enda lengere 10m og 2,4 bredde) til 69kr på jula. Det er et kjempe flott alternativ til den prisen der hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jo kjempe dyrt!

Du kan få fiberduker som er nesten helt like (og enda lengere 10m og 2,4 bredde) til 69kr på jula. Det er et kjempe flott alternativ til den prisen der hvertfall :)

God ide! Anbefaler virkelig å sjekke ut Søstrene Grene, Jula, Rusta, ol. butikker, og ikke minst ebay, når dere skal ha pynt og stasj. Nettbutikker som spesialiserer seg på bryllup har stort påslag og tjener godt på oss bruder! ;) De kjøper jo billig fra Kina selv, så hvorfor ikke kjøp direkte selv.

Søstrene Grene har f.eks hatt pompoms til en brøkdel av prisen som du må betale andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har faktisk sluttet helt å trene i forbindelse med bryllup. Vil ikke ha svære lats som stikker ut av kjolen :P

Anonymous poster hash: 294fa...581

Derfor har jeg vaglt en kjole som skjuler ganske godt :danse: Og jeg elsker muskler jeg da, synes det er kjempe pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle dere som gifter dere i sommer kjøpt kjole? Jeg har bestilt kjoleprøving 190215. Fikk nesten følelsen av at jeg var litt sent ut når jeg ringte å bestilte. Hun sa de hadde kjoler inne da, men at dersom noe skulle bestilles kunne det da opp til åtte måneder.

Saken er den at jeg har drøyet lengst mulig. Har lenge prøvd å bli gravid, uten å ha lykkes. Ønsker ikke å starte med p-piller igjen og vet derfor ikke om det klaffer frem mot bryllupet. Evt graviditet vil jo være et problem for en kjole jeg allerede har kjøpt i en størrelse som passer nå.



Anonymous poster hash: 890f2...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alle dere som gifter dere i sommer kjøpt kjole? Jeg har bestilt kjoleprøving 190215. Fikk nesten følelsen av at jeg var litt sent ut når jeg ringte å bestilte. Hun sa de hadde kjoler inne da, men at dersom noe skulle bestilles kunne det da opp til åtte måneder.

Saken er den at jeg har drøyet lengst mulig. Har lenge prøvd å bli gravid, uten å ha lykkes. Ønsker ikke å starte med p-piller igjen og vet derfor ikke om det klaffer frem mot bryllupet. Evt graviditet vil jo være et problem for en kjole jeg allerede har kjøpt i en størrelse som passer nå.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Når jeg prøvde kjole så fikk jeg beskjed om at det var fem måneders levering (på de merkene jeg var interessert i), pluss at den skal jo tilpasses hos skredder, sånn at man burde bestille kjole senest seks måneder før. Men det kommer ann på kjolemerket selvfølgelig 😊 Hva slags merker har du sett på/prøve? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle dere som gifter dere i sommer kjøpt kjole? Jeg har bestilt kjoleprøving 190215. Fikk nesten følelsen av at jeg var litt sent ut når jeg ringte å bestilte. Hun sa de hadde kjoler inne da, men at dersom noe skulle bestilles kunne det da opp til åtte måneder.

Saken er den at jeg har drøyet lengst mulig. Har lenge prøvd å bli gravid, uten å ha lykkes. Ønsker ikke å starte med p-piller igjen og vet derfor ikke om det klaffer frem mot bryllupet. Evt graviditet vil jo være et problem for en kjole jeg allerede har kjøpt i en størrelse som passer nå.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Var også sein pga det,og var usikker om en eventuell kjole ville bli for liten.brudesalongen sa vi skulle skrive i kontrakten at hvis jeg skulle bli gravid syr hun ut kjolen.går ikked finner vi ny som passer.hun vil ikke jeg skulle stresse med det når vi holder på med prøverør.heldigvis fant jeg en jeg likte i salongen og slapp lang leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg kjole i dag :) :) Nå må jeg bare vente til den kommer i posten, så håper jeg at den er sånn som jeg ser for meg...

Gratulerer! Hva slags kjole ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, bare 13 dager igjen......!!!!

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...😁

Skjønner ikke hvor tiden har blitt av...!

Nesten verre enn å gå gravid, for da viste man bare at det skulle skje "snart" når man regnet seg termin. Men det er jo så spikret og tilrettelagt dette at man kan jo se for seg hvordan det blir.. Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har jeg vaglt en kjole som skjuler ganske godt :danse: Og jeg elsker muskler jeg da, synes det er kjempe pent!

Jeg også elsker muskler, men syns ikke det ser ut i brudekjole :-P

Har alle dere som gifter dere i sommer kjøpt kjole? Jeg har bestilt kjoleprøving 190215. Fikk nesten følelsen av at jeg var litt sent ut når jeg ringte å bestilte. Hun sa de hadde kjoler inne da, men at dersom noe skulle bestilles kunne det da opp til åtte måneder.

Saken er den at jeg har drøyet lengst mulig. Har lenge prøvd å bli gravid, uten å ha lykkes. Ønsker ikke å starte med p-piller igjen og vet derfor ikke om det klaffer frem mot bryllupet. Evt graviditet vil jo være et problem for en kjole jeg allerede har kjøpt i en størrelse som passer nå.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Det var nok ikke så smart. Er nok mildt sagt begrenset hva du har å velge i da.

Anonymous poster hash: 294fa...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jo kjempe dyrt!

Du kan få fiberduker som er nesten helt like (og enda lengere 10m og 2,4 bredde) til 69kr på jula. Det er et kjempe flott alternativ til den prisen der hvertfall :)

Tusen takk for supert tips! :D

Anonymous poster hash: 5d0f2...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg prøvde kjole så fikk jeg beskjed om at det var fem måneders levering (på de merkene jeg var interessert i), pluss at den skal jo tilpasses hos skredder, sånn at man burde bestille kjole senest seks måneder før. Men det kommer ann på kjolemerket selvfølgelig Hva slags merker har du sett på/prøve?

Har ikke sett på noen spesielle merker. Har sett på mye forskjellig og har sånn ca peiling på hva jeg vil ha utseendemessig, men ikke relatert til et spesielt merke. Damen i butikken sa at i min størrelse hadde de endel inne, så får virkelig håpe jeg finner noe jeg liker blant de.

Anonymous poster hash: 890f2...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...