Gå til innhold

Hjelp meg å finne Levisbukse! :)


MStyle

Anbefalte innlegg

Jeg har en favorittbukse som synger på siste verset, så utslitt er den. Den heter Levis Slight Curve skinny, str. 24/30, MEN - på merket bakpå buksa står det San Fransisco.

Denne finner jeg ikke noe sted! Finner kun Revel, Modern o.l. Er det noen som vet om det går an å få tak i San Fransisco-modellen noe sted?

Evig takknemlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står San Francisco bakpå fordi det var der selskapet ble grunnlagt - det har ingenting med selve jeansmodellen å gjøre :)

Det du skal ha er altså slight curve, skinny, så må du bare finne ut om du vil ha modern eller classic rise. Forskjellen er at modern rise er litt lavere i livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står San Francisco bakpå fordi det var der selskapet ble grunnlagt - det har ingenting med selve jeansmodellen å gjøre :)

Det du skal ha er altså slight curve, skinny, så må du bare finne ut om du vil ha modern eller classic rise. Forskjellen er at modern rise er litt lavere i livet.

Tuuusen takk! :laugh: Men fikk et lite problem likevel - finner ikke denne modellen i str. 24/32. Må vel reise utenlands og finne noe!! Takk likevel :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk! :laugh: Men fikk et lite problem likevel - finner ikke denne modellen i str. 24/32. Må vel reise utenlands og finne noe!! Takk likevel :biggrin:

Bare hyggelig! Det kan hende de har størrelsen din hos Carlings eller annen fysisk butikk som fører Levi's, men det er nok bedre utvalg i utlandet, ja. Du kan jo alltids høre med dem om de kan bestille jeansen i ønsket størrelse, om de ikke har?

Det kan også være verdt et forsøk å prøve jeansen i forskjellige farger og utførelser, siden stoff og farge kan ha en del å si for passformen, og da kan det faktisk hende at 25 tommer sitter godt på i en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen jeans går "ut på dato", og ut av produksjon iblant, så du vil ikke alltid finne akkurat den modellen. Men ser du har fått noen tips nå, så er du heldig så finner du den gjerne. Selv foretrekker jeg bukser det er litt stretch i, de stive kløende buksene fra Levi's har jeg slutta med for lengst. Men prøv på Carlings eller en tilsvarende butikk, så finner du gjerne det du har lyst på :)

Nei, det vet jeg dessverre ikke.



Anonymous poster hash: d122d...21b

Das trenger du vel strengt tatt ikke svare heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, setter stor pris på hjelpen :-)

Jeg har sjekket Ellos men de har ikke str 24 i modellen jeg vil ha.. men kan jo prøve 25 også, kan jo hende den sitter bra for det.

Har sjekkey ebay også, foreløpig ikke funnet denne i min str...

Fikk mail fra Carlings om at de kun har noen få igjen av denne modellen og at de ikke kommer til å ta dem inn igjen *hjertesukk* Men jeg har litt lyst å prøve Revel nå, hvis jeg finner rett str. :-)

Endret av MStyle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...