Gå til innhold

Jeg har en hinduistisk tro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å gjøre narr av meg ?



Anonymous poster hash: 45a93...94f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke prakker den på andre så ser jeg ikke noe galt med personlig tro.



Anonymous poster hash: 07ea1...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er en personlig sak. Hvorfor i alle dager skal vi gjøre narr av din egen tro?

Det er jo det folk gjør.

Anonymous poster hash: 45a93...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du untaket fra regelen.



Anonymous poster hash: 45a93...94f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Kommer helt an på hvilken inkarnasjon av hinduistisk tro du har det da, noen er mer ekstreme enn andre.

De fleste vestlige hinduer eller hinduer som flytter til vesten har ganske moderat version og funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjerne ha. Hinduer er stort sett veldig fredelige og greie folk, og de integrerer seg også strålende i Vesten ifølge det som finnes av statistikk. Ser ingen grunn til at det skulle gjøre meg noe at du eventuelt er hindu. Heller det enn de fleste andre religioner.

Det eneste irritasjonsmomentet mitt i forbindelse med hinduismen er at mange løkskaller omtaler en person som følger hinduismen for en "hinduist", men det er jo overhodet ikke hinduenes egen feil.



Anonymous poster hash: d7786...1ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken inkarnasjon av hinduistisk tro du har det da, noen er mer ekstreme enn andre.

De fleste vestlige hinduer eller hinduer som flytter til vesten har ganske moderat version og funker bra.

Jeg har en liberal tro

Anonymous poster hash: 45a93...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg har en liberal tro

Anonymous poster hash: 45a93...94f

Det er ikke noe problem, problemet er at india er fattig, og veldig mye uopplyste og analfabeter utenfor byer, dette er gro brun til ekstreme versjoner av overtro og ekstremisme i religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...