Gå til innhold

ull strømpebukser til barn...


Leanne

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt gode ull strømpebukser til barn som ikke klør... Helst av god kvalitet som vi kan bruke i hele vinter uten at de slites fullstendig etter å ha vasket de en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte ullundertøy på Cubus i fjor, vasket dem mye og de holdt seg veldig fint. Vi kjøpte også på H&M, men de synes jeg ikke holdt seg så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker janus/iris til barna mine, men noen synes vel det klør (?)

Vil bare si at jeg vil anbefale longs i stedet for strømpebukse. Da kan skifte sokker i stedet for å skrifte hele greia når man er våt eller klam på føttene.

Dessuten er det best å bare ha ett par sokker innenfor vinterskoene (ulvang el.l), og da ødelegger strømpebuksen litt.

Jeg har alltid vært kald på føttene og var skeptisk til å bare ha et par sokker på, men det stemte faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva merket heter, men det finnes noen som har bomull på innsiden og ull på utsiden. De får du kjøpt blant annet hos Fru Lyng. De er kjempefine og nokså dyre, men det er god kvalitet. Koster ca. 150 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hele vitsen borte hvis det er bomull på innsiden? Jeg har alltid brukt superull. Tror det er fra Janus, mener ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hele vitsen borte hvis det er bomull på innsiden? Jeg har alltid brukt superull. Tror det er fra Janus, mener ikke sikker..

Tror ikke det er så mye bomull, bare et tynt lag. Datteren min har ikke blitt noe kaldere når hun har brukt disse, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker janus/iris til barna mine, men noen synes vel det klør (?)

Vil bare si at jeg vil anbefale longs i stedet for strømpebukse. Da kan skifte sokker i stedet for å skrifte hele greia når man er våt eller klam på føttene.

Dessuten er det best å bare ha ett par sokker innenfor vinterskoene (ulvang el.l), og da ødelegger strømpebuksen litt.

Jeg har alltid vært kald på føttene og var skeptisk til å bare ha et par sokker på, men det stemte faktisk.

Signerer på dette.

Jeg vet ikke hva merket heter, men det finnes noen som har bomull på innsiden og ull på utsiden. De får du kjøpt blant annet hos Fru Lyng. De er kjempefine og nokså dyre, men det er god kvalitet. Koster ca. 150 kroner.

Min eldste sønn klør av å bruke Janus.

Er derfor veldig interressert i den du nevner tuji. Noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bomull på innsiden høres jo lurt ut.. jeg får ta en titt på cubus..

Kanskje jeg også bør vurdere longs. Vet at mange er litt raske med å få av seg skoene i garderoben og blir våte på beina da de står i store vanndammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med bruk av "stil"-longs til meg selv.

Synes ikke disse klør, men det er jo forskjellig hva folk føler at klør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på dette.

Min eldste sønn klør av å bruke Janus.

Er derfor veldig interressert i den du nevner tuji. Noen som vet hva den heter?

Joha har bomull på innsiden. Godt merke som holder godt på fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MP er et annet merke som fører strømpebukser med ull på utsiden og bomull på innsiden. De er skikkelig varme vet jeg da jeg også har en slik type strømpebukse (er ikke store kvinnen), og det føltes ut som å få feber på beina første gang jeg tok dem på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...