Gå til innhold

Dag 40 i syklusen, ingen mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok min siste p-pille i desember. Planen er å begynne prøvingen i august. Syklusen min har lagt på rundt 33-35 dager etter dette. Nå er jeg på dag 40, uten mens.
Vi har brukt kondom i denne perioden, men hadde en episode uten kondom da han trakk seg ut i det han kom. Jeg fikk litt sperm rundt åpningen da. Kan det være godt nok? Bør jeg ta en test, eller bare vente?



Anonymous poster hash: 2e0ae...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok min siste p-pille i desember. Planen er å begynne prøvingen i august. Syklusen min har lagt på rundt 33-35 dager etter dette. Nå er jeg på dag 40, uten mens.

Vi har brukt kondom i denne perioden, men hadde en episode uten kondom da han trakk seg ut i det han kom. Jeg fikk litt sperm rundt åpningen da. Kan det være godt nok? Bør jeg ta en test, eller bare vente?

Anonymous poster hash: 2e0ae...232

Det er ingen her som kan si noe som helst om hvorvidt du er gravid eller ei. Kun en test vil gi deg svaret.

Anonymous poster hash: 42ad4...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her som kan si noe som helst om hvorvidt du er gravid eller ei. Kun en test vil gi deg svaret.

Anonymous poster hash: 42ad4...892

Neeei, er det sant? Selvfølgelig vet jeg det. Poenget er jo at det er søndag og jeg ikke har en graviditetstest liggende eller tilgjengelig. Jeg vil bare vite om det er en sjanse for å være gravid eller om jeg bare "overdriver"....

Anonymous poster hash: 2e0ae...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også noe lignende, faktisk. Jeg hadde 30-35 dager i noen sykluser etter pilleslutt, og deretter tok det lenger tid. Men akk, mensen kom til slutt, på dag 46 ... Vi begynte prøvingen da jeg sluttet, dermed ingen kondombruk her i gården, så håpet var jo stort da mensen uteble. Men, jeg testet negativt, og så kom mensen litt senere.



Anonymous poster hash: d2340...3d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 41, enda ingen mens. Men er ikke helt i form.. Test i morgen!



Anonymous poster hash: 2e0ae...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 46.. Tok test på dag 42, den var negativ.
Skjønner ingenting. Jeg sluttet på pillen i desember, har aldri vært så sen før...



Anonymous poster hash: 2e0ae...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 46.. Tok test på dag 42, den var negativ.

Skjønner ingenting. Jeg sluttet på pillen i desember, har aldri vært så sen før...

Anonymous poster hash: 2e0ae...232

El var sikkert bare forsinket.

Anonymous poster hash: 723d9...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var sikkert bare forsinket.

Anonymous poster hash: 723d9...bd1

Hva mener du? Den er jo veldig forsinket i såfall. I forhold til om jeg skulle vært gravid ville jeg ved testen vært minst 2 uker på vei, så da ville den nok slått ut.

Anonymous poster hash: 2e0ae...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting unormalt med sykluskluss opptil ett år etter p-pilleslutt. Om det ikke bedrer seg ville jeg tatt en tur til legen. Kan hende du har PCO/PCOS.



Anonymous poster hash: 3bc7b...32e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting unormalt med sykluskluss opptil ett år etter p-pilleslutt. Om det ikke bedrer seg ville jeg tatt en tur til legen. Kan hende du har PCO/PCOS.

Anonymous poster hash: 3bc7b...32e

Men er det normalt at den er så sen nå ved tredje mens etter pilleslutt? Den har ikke vært så sen de t andre gangene. Når bør jeg kontakte legen?

Anonymous poster hash: 2e0ae...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt etter p-pilleslutt. mine sykluser var først på 30 dager, de første gangene. Deretter 50 dager. Nå begynner den å stabilisere seg. Kan vel ta et år før den blir normal.

Jeg har kjøpt inn litt sånne billige graviditetstester, sånn at jeg bare teste med jevne mellomrom når den blir veldig treig :)



Anonymous poster hash: 84338...253
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i dag. Dag 48.. Er lettet. Blir jo bekymret når vi snart planlegger å prøve å få barn. Vil jo at alt skal være i orden. Ts



Anonymous poster hash: 2e0ae...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...