Gå til innhold

Bursdags utstyr


Pearl

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg ble så glad da jeg fant ei side her inne på nettet som solgte virkelig flotte sett med papir tallerkener, kopper, ballonger, duk, og innbydelser i mange forskjellige temaer.

MEN.jeg synes prisen var kriminell, jeg fant ut at hvis vi skal invitere 12-13 stk tilsammen vil disse settene koste oss 5-600,-. Det er vel i drøyeste laget.

Så siden jeg ble så skuffet, håper jeg noen av dere kan hjelpe meg.

Vet dere om noen sider med slike ting, bursdags temaer og annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nillebutikkene har ganske godt og rimelig utvalg i barnebursdagssett. Med tema. Europris har også litt.

Håper du finner noe som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Prøv absolutt Nille. Der har de Barbie og div. "prinsesser", samt mer macho ting ( i den grad kapt. Sabeltann er macho :roll: )for gutter. De har kopper m/lokk, sugerør, asjetter, duker, m.m. og det koster ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt Nille og 10 ern, spørs hvor fint du skal ha det, barn bruker det og det blir kastet. Men Nille er nok de som har det tøffeste og rimeligste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at de har masse forskjellig på Nille. Om du ikke finner noe du liker kan du jo pynte med papptallerker i fine farger og kanskje legge frem en "duk" i papir og fargestifter som barna kan tegne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...