Gå til innhold

Treningssenter kun for kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes et senter på østlandet for kun kvinner, eller hvor de har en bra styrkeavdeling for kun kvinner?

Anonymous poster hash: 3a012...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle crossfitgymmer, heeyyoh



Anonymous poster hash: 209d1...44f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville i så fall vært etnkraftig brudd på likestillingsloven. Det er bare å gå og trene, de fleste, både kvinner og menn, bryr seg mest om seg selv.

Noen svært få patetiske menn føler behov for å styrke egen selvfølelse ved å se ned på kvinner som løfte mindre enn dem. Selvfølgelig løfter en gjennomsnittsmann mye mer enn en gjennomsnittskvinne, noe annet ville vært merkelig.

Når jeg er på treningstur er det litt kult å ta igjen folk og så parkere dem, men det gjelds ikke hvis jeg tar igjen en kvinne. Det er å forvente at jeg har mer futt i beina enn henne.

De fleste av oss menn er ikke skumle i det hele tatt (noen spesialtilfeller fins dessverre overalt), så det er ingen grunn til å bli hjemme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes et senter på østlandet for kun kvinner, eller hvor de har en bra styrkeavdeling for kun kvinner?

Anonymous poster hash: 3a012...29a

Herregud da får du heller holde deg hjemme. Finn deg en syklubb, der slipper du å treffe på mannfolk..

Anonymous poster hash: 9a089...ca2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da får du heller holde deg hjemme. Finn deg en syklubb, der slipper du å treffe på mannfolk..Anonymous poster hash: 9a089...ca2

Drit og dra.

Anonymous poster hash: 3a012...29a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Halden har de Alida treningssenter for kvinner.



Anonymous poster hash: 93403...f76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da får du heller holde deg hjemme. Finn deg en syklubb, der slipper du å treffe på mannfolk..

Anonymous poster hash: 9a089...ca2

Ja sorry men det der syns jeg bare er tåpelig. Hadde det derimot eksistert senter kun for menn, hadde vi kvinner med en gang startet hylekor om hvor diskriminerende det er, etc etc....

Anonymous poster hash: 9a089...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det vært helt greit med adskilte treningssentre. Jeg er på treningssenter for å trene, og da er det plagsomt med glaning.

Er ikke der for å sjekke eller i motsetning til hva endel menn tror så er jeg ikke der for å vise meg frem. Går i helt vanlige treningsklær og har ikke akkurat pyntet meg.

Nå trener jeg hjemme, for gidder ikke å bli glodd på når jeg trener.

Anonymous poster hash: dc2c8...eb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slike tråder som denne, skjønner jeg godt at kvinner vil trene uten å bli beglodd av denne typen menn, som tydeligvis tror at kvinner kun eksisterer for å være sexy for menn.



Anonymous poster hash: cd5f6...7f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville i så fall vært etnkraftig brudd på likestillingsloven. Det er bare å gå og trene, de fleste, både kvinner og menn, bryr seg mest om seg selv.

Ombudet mottok klage på at et treningssenter tilbyr trening bare til kvinner. Den mannlige klageren mente at tilbudet utestenger menn og er i strid med likestillingsloven.

Det er på det rene at treningssenteret tilbyr trening bare for kvinner, og at menn ikke har adgang. Ombudet henla likevel saken fordi spørsmålet er av bagatellmessig art, den eventuelle forskjellsbehandlingen er ikke tilstrekkelig til å ta saken til full behandling. Det finnes dessuten treningssentre på samme sted som tilbyr trening for både menn og kvinner, muligheten for menn til å trene er derfor til stede.

Konklusjon

Saken henlegges.

http://www.ldo.no/nyheiter-og-fag/klagesaker/2013/13532-henleggelse-av-klage-pa-treningssenter/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Seriøst finnes det?

Lurer på hva damene hadde sagt om de hadde eksistert treningsstudioer hvor det var forbudt for kvinner å komme inn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst finnes det?

Lurer på hva damene hadde sagt om de hadde eksistert treningsstudioer hvor det var forbudt for kvinner å komme inn:P

Greit for min del, så lenge det eksisterte treningssentre for kvinner også.

Anonymous poster hash: dc2c8...eb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ville i så fall vært etnkraftig brudd på likestillingsloven. Det er bare å gå og trene, de fleste, både kvinner og menn, bryr seg mest om seg selv.

Noen svært få patetiske menn føler behov for å styrke egen selvfølelse ved å se ned på kvinner som løfte mindre enn dem. Selvfølgelig løfter en gjennomsnittsmann mye mer enn en gjennomsnittskvinne, noe annet ville vært merkelig.

Når jeg er på treningstur er det litt kult å ta igjen folk og så parkere dem, men det gjelds ikke hvis jeg tar igjen en kvinne. Det er å forvente at jeg har mer futt i beina enn henne.

De fleste av oss menn er ikke skumle i det hele tatt (noen spesialtilfeller fins dessverre overalt), så det er ingen grunn til å bli hjemme.

Hvorfor nevner du bare de "patetiske" mennene og utelukker alle de patetiske kvinnene som nekter å trene i samme lokaler som menn eller innbiller seg at de blir beglodd så fort en mann ser i retning av henne? Merkelig med sånne menn som deg, som prøver å redde deg selv ut av den båsen kvinner setter deg i ved å rakke ned på andre menn enn deg selv.

Utover det bør ts bli voksen før hun ser etter en gym. Er du ute etter bra utstyr så bør du kanskje tenke litt på hva slags utstyr gymmen har og ikke hvem du må dele luft med. Snakk om å være helt bortreist og narsissistisk.

Anonymous poster hash: 36eef...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst finnes det?

Lurer på hva damene hadde sagt om de hadde eksistert treningsstudioer hvor det var forbudt for kvinner å komme inn:P

Hadde vært helt greit for meg..

Anonymous poster hash: 3fb76...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Hvorfor kan ikke kvinner trene i lag med menn da? Ha eget treningssenter? Hahaha nå har jeg hørt det også xD

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det vært helt greit med adskilte treningssentre. Jeg er på treningssenter for å trene, og da er det plagsomt med glaning.

Er ikke der for å sjekke eller i motsetning til hva endel menn tror så er jeg ikke der for å vise meg frem. Går i helt vanlige treningsklær og har ikke akkurat pyntet meg.

Nå trener jeg hjemme, for gidder ikke å bli glodd på når jeg trener.

Anonymous poster hash: dc2c8...eb7

Haha innbilsk. Med den treningen du får gjort hjemme, så kan jeg garantere deg at du ikke vil ha en kropp folk vil glo på på et treningsstudio. :fnise: Skulle tatt seg ut om jeg skulle brydd meg om alle som sjekker dybden på meg når jeg tar knebøy, da hadde jeg ikke kommet langt.

Anonymous poster hash: 36eef...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...