Gå til innhold

App for turgåere


Perelandra

Anbefalte innlegg

Finnes det noen app som måler hvor langt man har gått?

For tida er jeg inne i en god vane og går lange turer på 2-3 timer flere ganger i uke. Hvis jeg vil finne ut hvor langt jeg har gått, pleier jeg å sjekke kjøreavstander på Gule Sider eller Google Maps. Siden jeg ofte går på gang og sykkelveier, eller turveier hvor det ikke er lov å kjøre, får jeg ikke målt avstandene helt riktig på den måten. Finnes det apper som måler lengden på turene via GPS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke av dem er enklest å bruke? Jeg er kun ute etter en app som kan måle avstander og tid. Andre funksjoner som puls og kaloriforbruk trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp installert begge appene. Jeg synes Endomondo virker som den beste av dem, men skal prøve begge to i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det mye penger å bruke sånne apper?

Anonymous poster hash: 20e79...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endomondo finner i hvert fall i en gratisversjon, så hvis du bruker den er det eventuelt kun datatrafikk som koster. Hvis du ikke har det i abonnementet ditt kan du bruke endomondo med kun gps og slå av datatrafikken. Da skal det bli fullstendig gratis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde appene i går, og begge fungerte bra. Både RunKeeper og Endomondo viser strekning og tid på en tydelig måte. Tror likevel at jeg foretrekker sistnevnte. Jeg synes den virker enklere å bruke, og har en meny som er lettere å finne fram i. Endomondo er også på norsk. Strengt tatt har det ikke så mye å si, men hvis jeg kan velge, foretrekker jeg en norskspråklig meny.

Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...